REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netrukus Europos publikai prisistatysiantis „Escala“ koncepcinis modelis puikiai atspindi „Cadillac“ ateities dizaino ir techninių sprendimų idėjas.
„Escala“ turi du aiškius tikslus. Pirmasis – parodyti „Cadillac“ ateities modelių dizaino bruožus bei techninius sprendimus. Antrasis - įrodyti „Cadillac“ siekius sugrįžti į pačių geriausiųjų prestižinių automobilių kūrėjų viršūnę“, - sakė „Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas.
„Cadillac“ naujausių modelių gama pasižymi ekspresyviu dizainu ir pritrenkiančiu dinamiškumu. Šios savybės padeda atversti naują „Cadillac“ istorijos, kuri siekia 115 metų, puslapį.
„Nors „Escala“ yra koncepcinis modelis, jo savybės yra paremtos keliams pritaikytų automobilių bruožais. „Escala“ yra potencialus kandidatas tapti mūsų ateities modelių gamos dalimi“, - tikino J.de Nysschenas.
Naujasis „Escala“ – tai tarsi didesnis, ekspresyvesnis ir prabangesnis 2016 metais pristatyto prestižinio sedano „Cadillac CT6“ brolis. „Escala“ yra trečiasis „Cadillac“ koncepcinis modelis, debiutavęs Pebble Beach kurorte per pastaruosius keletą metų. 2011 metais kompanija pristatė „Ciel“ koncepcinį modelį, o 2013 metais – „Elmiraj“ itin prabangų kupė.
„Escala“ yra sukurtas būti patogiu automobiliu kasdienėms kelionėms ir kartu atstovauti prabangių flagmanų elitui. Jis pasižymi išties solidžiomis proporcijomis ir universalumu. Naujasis „Escala“ yra net 152 mm ilgesnis už CT6 modelį. Koncepcinio modelio ilgis siekia net 5347 mm.

Netrukus Europos publikai prisistatysiantis „Escala“ koncepcinis modelis puikiai atspindi „Cadillac“ ateities dizaino ir techninių sprendimų idėjas.
„Escala“ turi du aiškius tikslus. Pirmasis – parodyti „Cadillac“ ateities modelių dizaino bruožus bei techninius sprendimus. Antrasis - įrodyti „Cadillac“ siekius sugrįžti į pačių geriausiųjų prestižinių automobilių kūrėjų viršūnę“, - sakė „Cadillac“ prezidentas Johanas de Nysschenas.
„Cadillac“ naujausių modelių gama pasižymi ekspresyviu dizainu ir pritrenkiančiu dinamiškumu. Šios savybės padeda atversti naują „Cadillac“ istorijos, kuri siekia 115 metų, puslapį.
„Nors „Escala“ yra koncepcinis modelis, jo savybės yra paremtos keliams pritaikytų automobilių bruožais. „Escala“ yra potencialus kandidatas tapti mūsų ateities modelių gamos dalimi“, - tikino J.de Nysschenas.
Naujasis „Escala“ – tai tarsi didesnis, ekspresyvesnis ir prabangesnis 2016 metais pristatyto prestižinio sedano „Cadillac CT6“ brolis. „Escala“ yra trečiasis „Cadillac“ koncepcinis modelis, debiutavęs Pebble Beach kurorte per pastaruosius keletą metų. 2011 metais kompanija pristatė „Ciel“ koncepcinį modelį, o 2013 metais – „Elmiraj“ itin prabangų kupė.
„Escala“ yra sukurtas būti patogiu automobiliu kasdienėms kelionėms ir kartu atstovauti prabangių flagmanų elitui. Jis pasižymi išties solidžiomis proporcijomis ir universalumu. Naujasis „Escala“ yra net 152 mm ilgesnis už CT6 modelį. Koncepcinio modelio ilgis siekia net 5347 mm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

cts-v2


„Escala“ demonstruoja naujus, skrupulingai ištobulintus būsimųjų „Cadillac“ modelių bruožus. Į šį sąrašą įtraukti vertikalūs žibintai, kurie yra tapę neatsiejamu šio prekinio ženklo simboliu nuo pat 1948 m.
„Šis koncepcinis modelis parodo, kuo taps ilgametė „Cadillac“ patirtis, ir tai neabejotinai bus unikalūs amerikietiški su niekuo nesupainiojami „Cadillac“ bruožai“, - tvirtino „Cadillac“ dizaino padalinio vadovas Andrew Smithas.
„Escala“ yra išraiškingas, nepakartojamą vairavimo patirtį suteikiantis ateities simbolis. Modelio interjeras žengė ryškų žingsnį pirmyn. Jis pasižymi išradingu meistriškumu ir meniška technologijų integracija“, - pridūrė jis.
„Escala“ pasižymi „dvigubu“ interjeru, tarsi padalintu į dvi zonas: priekyje dėmesys sutelktas į moderniąsias technologijas, o gale siūlomas nepakartojamas komfortas.
Į akis iškart krinta trijų išlenktų OLED ekranų sektorius. Jis tradicinį prietaisų skydelį ir centrinę konsolę sujungia į vientisą harmoningą kompoziciją.

REKLAMA

cts-v5


„Escala“ įspūdingų elementų sąrašui taip pat priklauso naujas ryšių ir valdymo sistemų dizainas. Būtent tokio dizaino krypties galima tikėtis būsimuose „Cadillac“ modeliuose. Sistema turi centrinį valdymo modulį, kuris leidžia vairuotojui valdyti praktiškai visas funkcijas ir naudotis valdymo balsu bei gestais technologijomis.
Kaip ir kiti naujausi „Cadillac“ modeliai, „Escala“ siūlo „cut-and-sewn“ interjero technologijas. „Escala“ gali didžiuotis rankomis apsiūtais durų ir sėdynių apmušalais.  Įkvėpti rūbų kūrėjų mados industrijos, „Cadillac“ meistrai išrinko aukščiausio lygio medžiagas bei jų spalvas.
„Escala“ koncepcinis modelis naudoja naująją „Cadillac“ RWD „premium“ klasės architektūrą, kuri pasižymi viena pažangiausių pasaulyje kėbulo struktūra. Ši architektūra debiutavo drauge su naujuoju CT6 modeliu. Optimalų svorį užtikrinančios medžiagos lemia automobilio ekonomiškumą bei dinamiškumą.
Netrukus publikai pristatysiantis „Escala“ turės naują 4,2 l „Twin-turbo“ V8 variklį su dviem turbinomis, kurį galima vadinti naujausių „Cadillac“ modelių variklių prototipu. Naujasis variklis pasižymi „Active Fuel Management“ technologija, kuri siekiant taupyti degalus išjungia pusę cilindrų, kai nebūtina naudoti visą variklio galią.

REKLAMA
REKLAMA

cts-v7


„CTS-V Carbon Black Edition“– neprilygstamos savybės bei nauja išvaizda


Netrukus prasidėsiančioje Ženevos automobilių parodoje „Cadillac“ ketina pristatyti išskirtinio dizaino CTS-V modelį. Tai agresyvaus dizaino filosofija pasižymintis „Carbon Black Edition“. Kraują stingdantis eksterjero ir interjero dizainas dar labiau sustiprina „Cadillac“ modelių prabangos ir veržlumo dvasią.
„CTS-V Carbon Black Edition“ paketui priklauso:

  • „Black Chrome“ juodos, chromu padengtos grotelės.

  • 19 x 9,5 colių (priekyje) ir 19 x 10,0 colių (gale) kaltiniai „After Midnight“ spalvos aukščiausios klasės lengvo lydinio ratlankiai.

  • „Aero Downforce“ paketas, kuriam priklauso anglies pluošto oro angos, galinis oro aptakas, priekinis oro aptakas ir galinis difuzorius.

  • „Jet Black Mulan“ odinės „Recaro“ sėdynės su verstos odos akcentais, „Jet Black“ prietaisų skydelio akcentai ir matinės interjero apdailos detalės.

  • „Recaro“ sėdynės, 16 krypčių valdomos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės (6 sėdimosios dalies reguliavimo būdai, 4 juosmens atramos reguliavimo būdai, 2 būdais reguliuojama nugaros pozicija su fiksuotomis galvos atramomis).

  • Galimos eksterjero spalvos: „Black Raven“, „Phantom Gray Metallic“*, „Red Obsession Tintcoat“* ir „Crystal White Tricoat“*.


* (spalvos už papildomą kainą)
„Carbon Black Edition“ paketą gali užsisakyti 2017 metų modelio pirkėjai. Klientai jį galės užsisakyti su 30 proc. nuolaida. CTS-V su „Carbon Black Edition“ apdailos paketu Vokietijoje kainuos 104 600 EUR.
Naująjį „Carbon Black Edition“ paketą taip pat galės rinktis „CTS“ bei „ATS“ sedanų ir „ATS Coupe“ pirkėjai.
Įspūdingas pardavimų šuolis
Praėjusiais metais „Cadillac“ modelius pasirinko 308 692 pirkėjai visame pasaulyje. Lyginant su 2015 metais, tai reiškia 11,1 proc. augimą ir geriausią pardavimų rezultatą nuo 1986 metų. 2016 metais pardavimai Europoje pakilo net 34,7 proc. Šiame regione buvo parduota 800 automobilių. Stipriausias pozicijas „Cadillac“ išlaikė Vokietijoje (43 proc. augimas) ir Šveicarijoje (apie 68 proc. augimas). Populiariausių modelių gretas Europoje užėmė „Escalade Full-Size Luxury“ visureigis bei naujasis XT5 modelis, pakeitęs populiarųjį SRX.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų