REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau ar vėliau elektra varomi automobiliai taps mūsų visų kasdienybė. Vis daugiau automobilių gamintojų skiria didžiulį dėmesį elektriniams kompresoriams, elektros motorams ar kitiems komponentams, kurie su minimaliomis sąnaudomis išgautų maksimalų efektą.
Ispaniškų automobilių gamintoja „Seat“, į Ženevos tarptautinę parodą atsivežė automanišką elektromobilį – žiedinėms lenktynėms paruoštą „Cupra Leon e-Racer“.
Vizualiai, naujasis „Seat“ inžinierių projektas atrodo labai panašus į 2017 metais lenktynių trasose važinėjusį „Seat Leon Cupra TCR“, tačiau patys ryškiausi pokyčiai slypi po kėbulo dalimis.
„Seat Leon Cupra TCR“ pagrindu sukurtas elektromobilis yra varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. 65 kWh galingumo bateriją, kurios dėka „Cupra Leon e-Racer“ gali pasigirti turėdamas net 670 arklio galių išvystančią jėgainę.

Anksčiau ar vėliau elektra varomi automobiliai taps mūsų visų kasdienybė. Vis daugiau automobilių gamintojų skiria didžiulį dėmesį elektriniams kompresoriams, elektros motorams ar kitiems komponentams, kurie su minimaliomis sąnaudomis išgautų maksimalų efektą.
Ispaniškų automobilių gamintoja „Seat“, į Ženevos tarptautinę parodą atsivežė automanišką elektromobilį – žiedinėms lenktynėms paruoštą „Cupra Leon e-Racer“.
Vizualiai, naujasis „Seat“ inžinierių projektas atrodo labai panašus į 2017 metais lenktynių trasose važinėjusį „Seat Leon Cupra TCR“, tačiau patys ryškiausi pokyčiai slypi po kėbulo dalimis.
„Seat Leon Cupra TCR“ pagrindu sukurtas elektromobilis yra varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. 65 kWh galingumo bateriją, kurios dėka „Cupra Leon e-Racer“ gali pasigirti turėdamas net 670 arklio galių išvystančią jėgainę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Cupra e-Racer (1)


Pasak „Seat“ vadovo, Luca de Meo, šis projektas buvo sukurtas atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančias automobilių sporto tendencijas. Panašu, jog artimiausioje ateityje išvysime naują „TCR“ automobilių kategoriją – „E TCR“, kurioje varžysis tik elektra varomi bolidai.
Vis dėlto, iki šiol nėra aišku kada „E TCR“ lenktynių serija startuos ir ar apskritai šios varžybos įvyks. Nepaisant to, panašu, kad „Leon e-Racer“ buvo sukurtas tam, jog galėtų „Seat“ kompanijai tinkamai pristatyti šviežiai įkurtą automobilių markę – „Cupra“.
Po šios markės vėliava slėpsis patys sportiškiausi ir technologiškai pažangiausi „Seat“ modeliai.

REKLAMA

Cupra e-Racer (2)


Jeigu jau prakalbome apie „Cupra“ prekinį ženklą, Ženevoje debiutavo sportiška „Cupra Ateca“ krosoverio versija.
Priešais Jus – sporto salėje ne vieną savaitę praleidęs krosoveris, kuris turėtų sudominti tuos, kuriems, dėl mums nesuprantamų priežasčių, galėjo nepatikti „Seat Leon Cupra“ hečbekas. Kaip ir pastarasis modelis, taip ir „Cupra Ateca“ bus varomas 2 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 300 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Cupra Ateca (2)


„Ateca“ bus gaminama tik su 7 laipsnių „DSG“ pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Galimybių pasirinkti kitokią kombinaciją nebus.
„Cupra“ markės atstovai teigia, jog artimiausioje ateityje turėtume išvysti keletą naujų modelių, kurie bus kuriami pagal išskirtinius „Cupra“ klientų poreikius. Tai reiškia, jog „Cupra“ rūpinsis tik sportiškų, dinamiškų, visiems prieinamų modelių gamyba.

Cupra Ateca (1)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų