REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausioje Europoje automobilių parodoje, kovo mėnesį vykstančioje Ženevoje, naujienas pristato automobilių gamintojai iš  viso pasaulio. Ne viena jų lankytojus stebino jungtinis JAV ir Italijos automobilių gamintojų koncernas „Fiat Chrysler Automobiles“. O kurios iš jo pristatytų naujienų yra aktualiausios Lietuvai?
„FCA koncerno automobiliai diktuoja madas visoje rinkoje. „Alfa Romeo“ su trenksmu grįžo į greičiausių automobilių gamintojų gretas ir šią progą pažymi išskirtinėmis legendiniam Niurburgringui skirtomis modelių versijomis, „Fiat“ subtiliai ir moderniai atnaujino stilių bei technologijas.
Ribotos laidos „Alfa Romeo“
Visame pasaulyje yra viena vieta, kuri idealiai tinka sportiškų automobilių bandymams. Tai – Niurburgringo lenktynių trasa Vokietijoje. Vieną iš jos konfigūracijų, „Nordschleife“, viso pasaulio gamintojai giria už daugybę posūkių, dažnai besikeičiančią kelio dangą, techniškas ir valdymo savybes atskleidžiančias vietas bei ilgas, galios bei stabilumo reikalaujančias tiesiąsias. Ir varžosi, kurie ten bus greitesni.
„Alfa Romeo“ – ne išimtis, o šio gamintojo modeliai „Stelvio Quadrifoglio“ ir „Giulia Quadrifoglio“ yra Niurburgringo trasos rekordininkai savo segmentuose. „Stelvio“ – greičiausias visureigis, vieną ratą įveikęs per 7 min. 51,7 sek., o „Giulia“ – greičiausias ketverias duris turintis sedanas, kuris vieną ratą įveikti gali per 7 min. 32 sek. Abu „Quadrifoglio“ modeliai turi tą patį 2,9 l V6 „Bi-Turbo“ variklį, pasiekiantį 510 AG ir 600 Nm. „Stelvio“ su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sek. ir pasiekia didžiausią 283 km/val. greitį, „Giulia“ – atitinkamai 3,9 sek. ir 307 km/val.
Siekiant paminėti šiuos pasiekimus, „Alfa Romeo“ sukūrė specialias „Nurburgring Edition“ („NRING“) versijas. Automobiliai jau standartinėje komplektacijoje, be gausios „Quadrifoglio“ įrangos, turi anglies keramikos stabdžius, „Sparco“ sportines sėdynes, „Alcantara“ ir oda padengtą vairą ir daugybę anglies pluošto detalių, pažyminčių „Alfa Romeo“ koncentraciją į mažą automobilių svorį ir maksimaliai geras valdymo savybes.
Kiekvienas „NRING“ modelis turės išskirtinę versiją žyminčius logotipus, serijos numerį, o viso automobilių bus pagaminta tik 216: po 108 „Stelvio“ ir „Giulia“.
Naujas „Fiat“ stilius – „S-Design“
Ženevos automobilių parodoje pristatyta „S-Design“ linija yra „Fiat“ atsakymas dinamiško, šiuolaikiško ir išskirtinio kasdienio palydovo ieškantiems žmonėms. Ją galima rinktis komplektuojant „Fiat 124“ kabrioletą, 500X krosoverį ar „Tipo“ modelius.
„Fiat 124 S-Design“ daugybę aksesuarų turi jau standartinėje įrangoje. Naujoje kolekcijoje už vairuotojo ir keleivio nugarų montuojamas stilingas apsauginis lankas „roll bar“, suteikiantis kabrioletui daugiau sportiškumo. Išskirtiniai 17 colių skersmens lengvi ratlankiai ne tik atrodo puikiai, bet ir pagerina valdymo savybes, o poliruoto plieno priekiniai statramsčiai ir galinio vaizdo veidrodžiai išskirtiniam kabrioletui sukuria visiškai unikalią išvaizdą.
„S-Design“ modelyje montuojamas 1,4 l „MultiAir“ benzininis variklis, pasiekiantis 140 AG ir 240 Nm. Jis gali būti poruojamas ir su mechanine, ir su automatine pavarų dėže – iki 100 km/val. kabrioletas įsibėgėja atitinkamai per 7,5 ir 7,6 sek, o didžiausias greitis – 215 ir 214 km/val.
Krosoveris „Fiat 500X S-Design“ komplektuojamas su 170 AG pasiekiančiu „MultiAir“ varikliu, automatine 9 laipsnių pavarų dėže bei turi keturis varančiuosius ratus. Iš kitų automobilių jį išskiria įvairios poliruoto plieno detalės: durų rankenėlės, priekinis oro aptakas, galinių žibintų apvadas, šoninės durelių apsaugos, šoniniai veidrodėliai ir bagažinės rankena. Jau standartinėje „500X S-Design“ įrangoje yra 18 colių skersmens dvejomis spalvomis dažyti ratlankiai, „Xenon“ žibintai ir kita komforto įranga.
Europoje didelio pasisekimo sulaukusi „Tipo“ šeima taip pat pasipildys „S-Design“ paketais. „Tipo“ pardavimai 2017-aisiais augo sparčiausiai visame Europos C automobilių segmente, o rinkos dalis sudarė 4,1 proc.
Ženevoje buvo parodytas tik „Tipo S-Design“ hečbekas, tačiau šią papildomą įrangą bus galima rinktis ir su kitais „Tipo“ šeimos atstovais – sedanu bei universalu. „Fiat Tipo S-Design“ turi 18 colių skersmens ratlankius, o interjere derinami du aukštos kokybės audiniai: oda bei „Airtex“ medžiaga. Jau standartinėje įrangoje „Tipo S-Design“ turi suderinamumą su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, 7 colių skersmens lietimui jautrų ekraną ir kitas naujausias „Fiat“ jungiamumo technologijas.
Ar tai viskas?
Iš dalies – taip. Apart anksčiau paminėtų modelių, garsių italų markių gamintojų stenduose stovėjo dar viena „naujiena“ – „Abarth 695 Rivale“. Tai nėra visiškai naujas sportiško hečbeko modelis – tai nauja „Abarth“ hečbeko versija, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su „Riva“.
„Rivale“ versija iš kitų išsiskiria itin gausiu kiekiu detalių, kurios buvo pagamintos iš anglies pluošto. Jų dėka sukuriamas įspūdis, jog šis mažas hečbekas turi milžinišką sprogstamąjį užtaisą. Ar tai tik iliuzija? Tikrai ne.
„695 Rivale“ į priekį varo laiko patikrintas 1,4 litro, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina, gebantis išvystyti 180 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Ši jėgainė užtikrins, jog „Abarth 695 Rivale“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6,7 sekundės ir pasieks maksimalų 225 km/val. greitį.

Didžiausioje Europoje automobilių parodoje, kovo mėnesį vykstančioje Ženevoje, naujienas pristato automobilių gamintojai iš  viso pasaulio. Ne viena jų lankytojus stebino jungtinis JAV ir Italijos automobilių gamintojų koncernas „Fiat Chrysler Automobiles“. O kurios iš jo pristatytų naujienų yra aktualiausios Lietuvai?
„FCA koncerno automobiliai diktuoja madas visoje rinkoje. „Alfa Romeo“ su trenksmu grįžo į greičiausių automobilių gamintojų gretas ir šią progą pažymi išskirtinėmis legendiniam Niurburgringui skirtomis modelių versijomis, „Fiat“ subtiliai ir moderniai atnaujino stilių bei technologijas.
Ribotos laidos „Alfa Romeo“
Visame pasaulyje yra viena vieta, kuri idealiai tinka sportiškų automobilių bandymams. Tai – Niurburgringo lenktynių trasa Vokietijoje. Vieną iš jos konfigūracijų, „Nordschleife“, viso pasaulio gamintojai giria už daugybę posūkių, dažnai besikeičiančią kelio dangą, techniškas ir valdymo savybes atskleidžiančias vietas bei ilgas, galios bei stabilumo reikalaujančias tiesiąsias. Ir varžosi, kurie ten bus greitesni.
„Alfa Romeo“ – ne išimtis, o šio gamintojo modeliai „Stelvio Quadrifoglio“ ir „Giulia Quadrifoglio“ yra Niurburgringo trasos rekordininkai savo segmentuose. „Stelvio“ – greičiausias visureigis, vieną ratą įveikęs per 7 min. 51,7 sek., o „Giulia“ – greičiausias ketverias duris turintis sedanas, kuris vieną ratą įveikti gali per 7 min. 32 sek. Abu „Quadrifoglio“ modeliai turi tą patį 2,9 l V6 „Bi-Turbo“ variklį, pasiekiantį 510 AG ir 600 Nm. „Stelvio“ su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sek. ir pasiekia didžiausią 283 km/val. greitį, „Giulia“ – atitinkamai 3,9 sek. ir 307 km/val.
Siekiant paminėti šiuos pasiekimus, „Alfa Romeo“ sukūrė specialias „Nurburgring Edition“ („NRING“) versijas. Automobiliai jau standartinėje komplektacijoje, be gausios „Quadrifoglio“ įrangos, turi anglies keramikos stabdžius, „Sparco“ sportines sėdynes, „Alcantara“ ir oda padengtą vairą ir daugybę anglies pluošto detalių, pažyminčių „Alfa Romeo“ koncentraciją į mažą automobilių svorį ir maksimaliai geras valdymo savybes.
Kiekvienas „NRING“ modelis turės išskirtinę versiją žyminčius logotipus, serijos numerį, o viso automobilių bus pagaminta tik 216: po 108 „Stelvio“ ir „Giulia“.
Naujas „Fiat“ stilius – „S-Design“
Ženevos automobilių parodoje pristatyta „S-Design“ linija yra „Fiat“ atsakymas dinamiško, šiuolaikiško ir išskirtinio kasdienio palydovo ieškantiems žmonėms. Ją galima rinktis komplektuojant „Fiat 124“ kabrioletą, 500X krosoverį ar „Tipo“ modelius.
„Fiat 124 S-Design“ daugybę aksesuarų turi jau standartinėje įrangoje. Naujoje kolekcijoje už vairuotojo ir keleivio nugarų montuojamas stilingas apsauginis lankas „roll bar“, suteikiantis kabrioletui daugiau sportiškumo. Išskirtiniai 17 colių skersmens lengvi ratlankiai ne tik atrodo puikiai, bet ir pagerina valdymo savybes, o poliruoto plieno priekiniai statramsčiai ir galinio vaizdo veidrodžiai išskirtiniam kabrioletui sukuria visiškai unikalią išvaizdą.
„S-Design“ modelyje montuojamas 1,4 l „MultiAir“ benzininis variklis, pasiekiantis 140 AG ir 240 Nm. Jis gali būti poruojamas ir su mechanine, ir su automatine pavarų dėže – iki 100 km/val. kabrioletas įsibėgėja atitinkamai per 7,5 ir 7,6 sek, o didžiausias greitis – 215 ir 214 km/val.
Krosoveris „Fiat 500X S-Design“ komplektuojamas su 170 AG pasiekiančiu „MultiAir“ varikliu, automatine 9 laipsnių pavarų dėže bei turi keturis varančiuosius ratus. Iš kitų automobilių jį išskiria įvairios poliruoto plieno detalės: durų rankenėlės, priekinis oro aptakas, galinių žibintų apvadas, šoninės durelių apsaugos, šoniniai veidrodėliai ir bagažinės rankena. Jau standartinėje „500X S-Design“ įrangoje yra 18 colių skersmens dvejomis spalvomis dažyti ratlankiai, „Xenon“ žibintai ir kita komforto įranga.
Europoje didelio pasisekimo sulaukusi „Tipo“ šeima taip pat pasipildys „S-Design“ paketais. „Tipo“ pardavimai 2017-aisiais augo sparčiausiai visame Europos C automobilių segmente, o rinkos dalis sudarė 4,1 proc.
Ženevoje buvo parodytas tik „Tipo S-Design“ hečbekas, tačiau šią papildomą įrangą bus galima rinktis ir su kitais „Tipo“ šeimos atstovais – sedanu bei universalu. „Fiat Tipo S-Design“ turi 18 colių skersmens ratlankius, o interjere derinami du aukštos kokybės audiniai: oda bei „Airtex“ medžiaga. Jau standartinėje įrangoje „Tipo S-Design“ turi suderinamumą su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, 7 colių skersmens lietimui jautrų ekraną ir kitas naujausias „Fiat“ jungiamumo technologijas.
Ar tai viskas?
Iš dalies – taip. Apart anksčiau paminėtų modelių, garsių italų markių gamintojų stenduose stovėjo dar viena „naujiena“ – „Abarth 695 Rivale“. Tai nėra visiškai naujas sportiško hečbeko modelis – tai nauja „Abarth“ hečbeko versija, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su „Riva“.
„Rivale“ versija iš kitų išsiskiria itin gausiu kiekiu detalių, kurios buvo pagamintos iš anglies pluošto. Jų dėka sukuriamas įspūdis, jog šis mažas hečbekas turi milžinišką sprogstamąjį užtaisą. Ar tai tik iliuzija? Tikrai ne.
„695 Rivale“ į priekį varo laiko patikrintas 1,4 litro, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina, gebantis išvystyti 180 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Ši jėgainė užtikrins, jog „Abarth 695 Rivale“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6,7 sekundės ir pasieks maksimalų 225 km/val. greitį.

REKLAMA

Abarth 695 Rivale (1)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų