REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Brabus“ niekuomet nepasižymėdavo subtilumu – atvirkščiai. Vokietijoje įsikūrusios kompanijos projektai bando pritraukti Jūsų dėmesį, o ausis tirpti dėl nuostabių melodijų sklindančių iš išmetimo sistemos.
„Brabus“ taip pat yra viena iš tų kompanijų, kurios laikosi ilgamečių tradicijų. Ženevos automobilių paroda yra viena iš daugybės tradicijų, kurių laikosi „Brabus“ vadovai ir šios kompanijos darbuotojai.
Kiekvienas apsilankymas „Brabus“ stende primena 7-mečio kelionę į atrakcionus. Iškart žinai kas tavęs laukia ir ko ten gali tikėtis.
Šiuo metu vykstančioje Ženevos automobilių parodoje, garsiosios „Brabus“ stendo žvaigžde tapo štai šis „Brabus 800“ sedanas.
Agresyvus ir juodas it naktis sedanas – projektas, kuris buvo sukurtas „Mercedes Benz E 63 AMG S“ pagrindu. Pagrindiniai elementai ir kiti svarbūs komponentai buvo palikti. Tuo tarpu „Brabus“ ėmėsi automobilio eksterjero, interjero ir variklio tobulinimo darbų.

„Brabus“ niekuomet nepasižymėdavo subtilumu – atvirkščiai. Vokietijoje įsikūrusios kompanijos projektai bando pritraukti Jūsų dėmesį, o ausis tirpti dėl nuostabių melodijų sklindančių iš išmetimo sistemos.
„Brabus“ taip pat yra viena iš tų kompanijų, kurios laikosi ilgamečių tradicijų. Ženevos automobilių paroda yra viena iš daugybės tradicijų, kurių laikosi „Brabus“ vadovai ir šios kompanijos darbuotojai.
Kiekvienas apsilankymas „Brabus“ stende primena 7-mečio kelionę į atrakcionus. Iškart žinai kas tavęs laukia ir ko ten gali tikėtis.
Šiuo metu vykstančioje Ženevos automobilių parodoje, garsiosios „Brabus“ stendo žvaigžde tapo štai šis „Brabus 800“ sedanas.
Agresyvus ir juodas it naktis sedanas – projektas, kuris buvo sukurtas „Mercedes Benz E 63 AMG S“ pagrindu. Pagrindiniai elementai ir kiti svarbūs komponentai buvo palikti. Tuo tarpu „Brabus“ ėmėsi automobilio eksterjero, interjero ir variklio tobulinimo darbų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Brabus 800 (10)


„Brabus 800“ vardas išduoda kas slepiasi po šios pikčiurnos variklio gaubtu. Tai – 4 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis, išvystantis net 800 arklio galių ir 1000 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. – vos per 3 sekundes! Vavovyva!
„Brabus“ atstovai teigia, jog maksimalus greitis buvo apribotas ties 300 km/val. riba. Kodėl? Akivaizdu, jog dėl saugumo sumetimų, nes priekyje tūnanti jėgainė turi pakankamai parako, jog „Brabus 800“ galėtų pasiekti 330 ar 340 km/val. greitį.
Vokiečių kompanijos darbuotojai tobulindami „E 63 AMG S“ automobilio išvaizdą, į pagalbą pasitelkė anglies pluoštą. Iš šios medžiagos buvo pagamintos papildomos oro paėmimo angos, priekinis buferio pažeminimas, ant bagažinės dangčio tūpsintis spoileris ir galinis difuzorius. Prie šių aksesuarų pridėkime 21 colių kaltinius ratlankius bei 20 milimetrų sužemintą pakabą ir – vuolia! Turime vieną geidžiausių sedanų pasaulyje.
Didžiausią įspūdį palieka du dalykai. Automobilio kaina, kuri siekia maždaug 250 000 eurų ir tai, jog „Brabus“ modifikuotam automobiliui suteikia trijų metų arba 100 000 kilometrų garantiją.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų