REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienam didžiausių automobilių „Renault-Nissan“ aljansui priklausanti „Infiniti“, tarptautinėse automobilių parodose sulaukia žymiai mažesnio dėmesio negu bet kuris kitas gamintojas. Kodėl? Ar europiečių nedomina šios markės produkcija? Iš dalies. 
„Infiniti“ norėdama pagyvinti savo markės stendą tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje, joje pristatė mažytės inžinierių grupelės sukurtą projektą - „Infiniti Q60 Project Black S“. Automobilį, kuris naudoja ne vieną „Renault“ Formulės-1 bolido komponentą.
Kaip ir modernūs Formulės-1 bolidai, taip ir naujasis „Infiniti“ projektas naudoja hibridinę jėgainę. Tam kad išgelbėtų poliarinį šešką? Tikrai ne. Markės atstovai teigia, jog benzininio ir elektros motoro tandemas į šią mašiną buvo sumontuotas tam, jog sugebėtų vairuotojo žandikaulį nukristi iki žemės, kai jis paspaustų akceleratoriaus pedalą.

Vienam didžiausių automobilių „Renault-Nissan“ aljansui priklausanti „Infiniti“, tarptautinėse automobilių parodose sulaukia žymiai mažesnio dėmesio negu bet kuris kitas gamintojas. Kodėl? Ar europiečių nedomina šios markės produkcija? Iš dalies. 
„Infiniti“ norėdama pagyvinti savo markės stendą tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje, joje pristatė mažytės inžinierių grupelės sukurtą projektą - „Infiniti Q60 Project Black S“. Automobilį, kuris naudoja ne vieną „Renault“ Formulės-1 bolido komponentą.
Kaip ir modernūs Formulės-1 bolidai, taip ir naujasis „Infiniti“ projektas naudoja hibridinę jėgainę. Tam kad išgelbėtų poliarinį šešką? Tikrai ne. Markės atstovai teigia, jog benzininio ir elektros motoro tandemas į šią mašiną buvo sumontuotas tam, jog sugebėtų vairuotojo žandikaulį nukristi iki žemės, kai jis paspaustų akceleratoriaus pedalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Infiniti Q60 Project Black S (2)


Priekinėje dalyje tūno modifikuotas 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Jam nuolatos talkina elektros motorai, kurių dėka bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia maždaug 500 arklio galių. Kaip ir kituose automobiliuose su hibridinėmis jėgainėmis, taip ir „Project Black S“ turi sistemą, kuri leidžia kaupti energiją stabdant ar riedant.
„Infiniti“ specialistai pasirūpino ne tik pajėgesniu jėgos agregatu, bet ir naujo dizaino kėbulo detalėmis, kurios šiame automobilyje atlieka ne tik gražių aksesuarų vaidmenį. Priekinis spliteris, galinis difuzorius, slenksčiai ir galinis spoileris sukuria prispaudžiamąją jėgą tiesiojoje ir posūkiuose.
Vis dėlto, naujasis kompanijos projektas turi vieną, labai rimtą trūkumą - jis niekada nepasieks serijinės gamybos. „Infiniti“ atstovai teigia, jog ši mašina buvo sukurta tik ta, jog galėtų patraukti parodos lankytojų dėmesį. Trumpai tariant - mes negaminame ne vieno įdomaus modelio, tad norėdami sulaukti bent poros žmonių, į savo stendą pastatysime štai šį modelį. O gaila...

GALERIJA



DAUGIAU NAUJIENŲ IŠ ŽENEVOS PARODOS!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų