REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Devintas dešimtmetis pasižymėjo superautomobilių gausa. Sukurti egzotiškai atrodantį superautomobilį norėjo visi, nes tai buvo prestižo reikalas. Ne išimtis buvo ir „Zender“.
1989 metų Frankfurto automobilių parodoje, „Zender“ stende visi išvydo siurprizą. „Fact 4“ vardu pavadinto koncepto kėbulas buvo sukurtas iš anglies pluošto ir aliuminio, tai leido sumažinti kėbulo svorį iki 1100 kilogramų.

Devintas dešimtmetis pasižymėjo superautomobilių gausa. Sukurti egzotiškai atrodantį superautomobilį norėjo visi, nes tai buvo prestižo reikalas. Ne išimtis buvo ir „Zender“.
1989 metų Frankfurto automobilių parodoje, „Zender“ stende visi išvydo siurprizą. „Fact 4“ vardu pavadinto koncepto kėbulas buvo sukurtas iš anglies pluošto ir aliuminio, tai leido sumažinti kėbulo svorį iki 1100 kilogramų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Zender (2)


Ambicingas „Zender“ projektas buvo aprūpintas 3.6 litro benzininiu agregatu, kuris buvo sukurtas „Audi“ inžinierių. Aštuonių cilindrų, V formos motoras išvystė 450 arklio galių. Galia buvo perduodama per „ZF“ kompanijos mechaninę pavarų dėžę.
Šis keturių metrų ilgio automobilis iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 4.2 sekundės ir pasiekti 315 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

Zender (3)


Pakankamai didelio susidomėjimo sulaukęs modelis taip į serijinę gamybą ir nepateko dėl iki šiol neatskleidžiamų priežasčių. Daugelis neoficialių šaltinių teigia, jog „Zender“ pritrūko pinigų šiam projektui vystyti. Tuo tarpu „Zender“ kompanija teigia, jog susidūrė su techniniais sunkumais, kurie iškilo kuriant šį „Fact 4“ superautomobilį.
Nors „Fact 4“ nepateko į serijinę gamybą, tačiau po dviejų metų „Zender“ pristatė to pačio modelio kabrioletą versiją, kuri turėjo tokį patį benzininį variklį kaip ir kupė.
„Fact 4“ galerija : 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų