REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Formulė 1 - daugiausiai kritikos sulaukianti auto-sporto šaka pasaulyje. Ją kritikuoja ne tik šios sporto šakos fanai, bet ir Formulės 1 ekipų atstovai. Tačiau net ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu, ilgametės šios sporto šakos dalyvės išlieka ištikimos ir tik dar kartą įrodo, jog Formulę 1 turi sudaryti tokios komandos kaip „Williams“, „Sauber“ ar „Force India“ - ištikimos, galinčios atiduoti visas savo jėgas dėl galimybės dalyvauti auto-sporto karaliene tituluojamoje Formulėje 1.
Formulės 1 fanai, Walterio Wolfo vardas turėtų būti puikiai žinomas. Kanadoje gyvenantis milijonierius kadaise turėjo privačią Formulės 1 komandą - „Walter Wolf Racing“, kuri F-1 čempionate dalyvavo nuo 1977 iki 1979 metų.
Per šį trumpą laikotarpį kanadiečio valdoma ekipa laimėjo tris lenktynes ir netgi sugebėjo debiutiniame sezone Jody Scheckteriui iškovoti vice-čempiono titulą.
Nepaisant pasitraukimo iš Formulės 1 čempionato, puikiai šios sporto šakos užkulisius žinantis verslininkas sako, jog dabartinė Formulė 1 yra ne auto-sporto šaka, o didžiulė politikų žaidimų aikštelė.
„Šiais laikais Formulę 1 valdo didžiosios komandos. Tai nėra gerai“, - priduria Walteris Wolfas.
„Didžiausia problema - varikliai. Ne viena mažesnė komanda negali gauti konkurencingo motoro. Pasižiūrėkite į Williams ar Red Bull. Be konkurencingo variklio jos negali pasivyti lyderių.“
„Anuomet mes turėjome nepriklausomus variklių gamintojus, kurie komandoms tiekdavo savo produkciją. Mes, pavyzdžiui, naudojome Cosworth kompanijos motorą, kuris buvo nuostabus.“
„Jeigu Formulėje 1 atsirastų bent jau vienas ar du variklių gamintojai, galintys tiekti motorus tokioms komandoms kaip Williams, Sauber ar net Red Bull - problema labai greitai dingų. Visos mažosios komandos labai greitai taptų konkurencingos.“
 
 

Formulė 1 - daugiausiai kritikos sulaukianti auto-sporto šaka pasaulyje. Ją kritikuoja ne tik šios sporto šakos fanai, bet ir Formulės 1 ekipų atstovai. Tačiau net ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu, ilgametės šios sporto šakos dalyvės išlieka ištikimos ir tik dar kartą įrodo, jog Formulę 1 turi sudaryti tokios komandos kaip „Williams“, „Sauber“ ar „Force India“ - ištikimos, galinčios atiduoti visas savo jėgas dėl galimybės dalyvauti auto-sporto karaliene tituluojamoje Formulėje 1.
Formulės 1 fanai, Walterio Wolfo vardas turėtų būti puikiai žinomas. Kanadoje gyvenantis milijonierius kadaise turėjo privačią Formulės 1 komandą - „Walter Wolf Racing“, kuri F-1 čempionate dalyvavo nuo 1977 iki 1979 metų.
Per šį trumpą laikotarpį kanadiečio valdoma ekipa laimėjo tris lenktynes ir netgi sugebėjo debiutiniame sezone Jody Scheckteriui iškovoti vice-čempiono titulą.
Nepaisant pasitraukimo iš Formulės 1 čempionato, puikiai šios sporto šakos užkulisius žinantis verslininkas sako, jog dabartinė Formulė 1 yra ne auto-sporto šaka, o didžiulė politikų žaidimų aikštelė.
„Šiais laikais Formulę 1 valdo didžiosios komandos. Tai nėra gerai“, - priduria Walteris Wolfas.
„Didžiausia problema - varikliai. Ne viena mažesnė komanda negali gauti konkurencingo motoro. Pasižiūrėkite į Williams ar Red Bull. Be konkurencingo variklio jos negali pasivyti lyderių.“
„Anuomet mes turėjome nepriklausomus variklių gamintojus, kurie komandoms tiekdavo savo produkciją. Mes, pavyzdžiui, naudojome Cosworth kompanijos motorą, kuris buvo nuostabus.“
„Jeigu Formulėje 1 atsirastų bent jau vienas ar du variklių gamintojai, galintys tiekti motorus tokioms komandoms kaip Williams, Sauber ar net Red Bull - problema labai greitai dingų. Visos mažosios komandos labai greitai taptų konkurencingos.“
 
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų