REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz SL“, ypač „R129“ niekada nebuvo laikomas sportišku automobiliu. Komfortišku, patogiu, puikiai keliu riedančiu - taip, sportišku - toli gražu. Tačiau ne visiems šio modelio gerbėjams patinka „Mercedes Benz“ inžinierių sugalvota „SL“ kabrioleto paskirtis. Tačiau ką automanai dėl to gali padaryti? 
Išspręsti šią problemą galima dvejais būdais. Pirmasis - nusipirkti kitą automobilį, kuris atitiktų jūsų poreikius. Antrasis - nusipirkt „Mercedes Benz SL“ ir pašalinti visus trūkumus. Būtent taip padarė štai šis automanas.

„Mercedes Benz SL“, ypač „R129“ niekada nebuvo laikomas sportišku automobiliu. Komfortišku, patogiu, puikiai keliu riedančiu - taip, sportišku - toli gražu. Tačiau ne visiems šio modelio gerbėjams patinka „Mercedes Benz“ inžinierių sugalvota „SL“ kabrioleto paskirtis. Tačiau ką automanai dėl to gali padaryti? 
Išspręsti šią problemą galima dvejais būdais. Pirmasis - nusipirkti kitą automobilį, kuris atitiktų jūsų poreikius. Antrasis - nusipirkt „Mercedes Benz SL“ ir pašalinti visus trūkumus. Būtent taip padarė štai šis automanas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SL  (2)


Japonai, net ir turėdami platų didžiulį vietinės gamybos automobilių parką, jie vistiek dairosi į europietiškus arba amerikietiškus automobilius. Tačiau japonams labai dažnai nepatinka vangiai veikiančios pavarų dėžės, didžiuliai, tačiau neefektyvūs benzininiai varikliai. Tad, kai Japonijoje gyvenantis automanas nusprendžia ištaisyti „SL“ trūkumus, jo garaže gimsta analogų pasaulyje neturintis projektas.

REKLAMA


Amerikiečiai į bet kurį pasaulio automobilį mėgsta montuoti 8 cilindrų motorus, kurie išvystytų bent jau 600 - 700 arklio galių ir sugebėtų ketvirtį mylios atstumą įveikti per mažiau nei 10 sekundžių. Japonijoje automobilių modifikavimo taisyklės yra kitokios. Jeigu gyveni Japonijoje ir ruošiesi keisti variklį, gali rinktis tik vieną iš dviejų : „2JZ GTE“ ir „RB26DETT“.
Tad kaip manote, kokį variklį turi šis „SL 500“? Taip, atspėjote - „2JZ GTE“. „Toyota“ inžinierių sukurtas šešių cilindrų variklis pakeitė vokišką benzininį agregatą. Tačiau tai dar ne viskas.

REKLAMA
REKLAMA

SL  (3)


Kadaise „SL 500“ ženkliuką dėvėjęs modelis gavo ne tik „2JZ GTE“ motorą. Jėgos agregatui kompaniją palaiko „HKS T45S“ turbina, „Getrag“ 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė ir maždaug 600 pasiutusių japoniškų ristūnų, kurie kiekviename posūkyje ir tiesiojoje provokuoja vairuotoją paspausti akceleratoriaus pedalą stipriau.
Išskyrus kėbulą, vargu ar mums pavyktų surasti bent dar vieną „Mercedes Benz“ komponentą, nes variklis, pakaba ir kiti techninės dalies komponentai buvo pakeisti. Net ir sėdynės atkeliavo iš „Ferrari F355“, o vairas iš „Nardi“ kompanijos parduotuvėlės.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų