Šnekučiuodamiesi su Martynu Lukošiūnu apie naująjį „Maserati“ modelį, paklausėme - „Kokios yra išskirtinės „Levante“ visureigio savybės? Kodėl potencialus „Porsche Cayenne“ pirkėjas turėtų pasižiūrėti į „Maserati“ pusę?“
Atsakymas, kurio sulaukėme, buvo labai paprastas ir aiškus - „Šios markės automobilis domina tuos, kuriems tradiciniai „Premium“ segmento atstovai atsibodo. Šios markės mašinomis domisi tie, kurie savo gyvenime turėjo tris „BMW“ ar „Mercedes Benz“ markės automobilius, dabar jie ieško kažko naujo, įdomaus, dar nematyto. „Maserati“ gali pasiūlyti būtent tai.“
Prekybos pradžioje, naujasis „Maserati“ modelis bus komplektuojamas su dyzeliniu arba benzininiu varikliais. Keturi pirmieji „Levante“ klientai Lietuvoje užsisakė automobilį, kuris turės 3.0 litrų, 6 cilindrų „VM Motori“ gamybos, tačiau „Maserati“ reikmėms pritaikytus dyzelinius variklius, sugebančius išvystyti 275 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Su šiu agregatu automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 sekundės.
Tuo tarpu vienas būsimas „Maserati Levante“ pirkėjas šį visureigį įsigijo su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 430 arklio galių ir 580 Nm sukimo momentą. „Ferrari“ genų turintis motoras padeda šiam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 264 km/val. maksimalų greitį.
Kitais metais variklių gamą papildys silpnesnė 3.0 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versija, gebanti pasiekti 350 arklio galių.
Nepriklausomai nuo variklio, kiekvienas „Levante“ modelis bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara ir „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Be to, standartinėje modelio įrangoje bus kėbulo prošvaisą gebanti keisti pakaba, riboto praslydimo diferencialas ir penki važiavimo režimai iš kurių net du bus skirti bekelės mėgėjams.
Lietuvoje „Maserati Levante“ kaina prasideda nuo 71 tūkst. eurų.