REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro komandos „Žalvaris“ vyrų pasirodymą 11-ajo etapo greičio ruože vienareikšmiškai galima laikyti sėkmingu: Antanas ir Edvardas finišo liniją kirto drauge su grupe maratono dalyvių, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių buvo priversti startuoti beveik pačioje Dakaro karavano uodegoje ir važiuoti sunkvežimių išmalta trasa.
„Šįkart automobilis elgėsi visiškai padoriai – neturėjom jokių techninių gedimų. Važiuoti beveik 200 kilometrų tipišku klasikinio ralio greičio ruožu buvo smagu iki pat momento, kai prasidėjo kelio atkarpa su fesh-fesh smėlio spąstais. Po to, kai čia pralėkė beveik visi sunkvežimiai, viena vieta buvo išskirtinai sunkiai pravažiuojama. Kai mes ją pasiekėme, čia murkdėsi gal aštuoni automobiliai, visiškai užtvėrę kelią. Gal pusę valandos laukėm, kol šis „kamštis“ išsiskirstys. Mes ir patys ten strigom, bet pro šalį važiavęs sunkvežimis padėjo įveikti keliolikos metrų smėlio akivarą, todėl čia beveik nesugaišom“, – po finišo įspūdžiais dalijosi A. Juknevičius.

Dakaro komandos „Žalvaris“ vyrų pasirodymą 11-ajo etapo greičio ruože vienareikšmiškai galima laikyti sėkmingu: Antanas ir Edvardas finišo liniją kirto drauge su grupe maratono dalyvių, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių buvo priversti startuoti beveik pačioje Dakaro karavano uodegoje ir važiuoti sunkvežimių išmalta trasa.
„Šįkart automobilis elgėsi visiškai padoriai – neturėjom jokių techninių gedimų. Važiuoti beveik 200 kilometrų tipišku klasikinio ralio greičio ruožu buvo smagu iki pat momento, kai prasidėjo kelio atkarpa su fesh-fesh smėlio spąstais. Po to, kai čia pralėkė beveik visi sunkvežimiai, viena vieta buvo išskirtinai sunkiai pravažiuojama. Kai mes ją pasiekėme, čia murkdėsi gal aštuoni automobiliai, visiškai užtvėrę kelią. Gal pusę valandos laukėm, kol šis „kamštis“ išsiskirstys. Mes ir patys ten strigom, bet pro šalį važiavęs sunkvežimis padėjo įveikti keliolikos metrų smėlio akivarą, todėl čia beveik nesugaišom“, – po finišo įspūdžiais dalijosi A. Juknevičius.

REKLAMA


Antano teigimu, vėliau 40-osios vietos startuojantys ekipažai mato visiškai kitokį Dakarą, nei maratono lyderiai. Daugeliu atvejų trasa būna neatpažįstamai išmalta, o kartais tiesiog neįveikiama važiuojantiems silpnesniais automobiliais.
„Taip ratas užsidaro: jei dėl kokios nors priežasties – technikos gedimų ar vairavimo įgūdžių stokos – atsiduri autsaiderių gretose, beveik neturi galimybių iš ten išsivaduoti, nes fiziškai labai sunku važiuoti greičiau. Šiemet mus įvairios nesėkmės itin „mylėjo“, todėl džiaugtis galim tik tuo, kad apskritai sugebam sugrįžti į bivaką ir judėti maratono finišo link“, – dėstė A. Juknevičius.

N40 - vyrų autoklubas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų