REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kada nors pamatę tam tikrą automobilį savęs paklausiate - „Kas jiems šovė į galvą? Kodėl jis buvo sukurtas?“. Panašaus pobūdžio klausimai mums kyla nuolatos, ypač kai tarptautinėje parodoje pamatome neįprastos išvaizdos, į jokius rėmus netelpanti automobilį. „Toyota Celica Cruising Deck“ yra vienas iš tų automobilių, kuris netelpa į jokius rėmus. 
Japonijos automobilių kultūra ir industrija nėra panaši nei į Europos, nei į JAV, nei į Australijos. Tai visiškai kitas pasaulis, kurį reikia pažinti, studijuoti ir galbūt - jį pamilti. Tai padaryti pavyksta ne visiems, todėl nenuostabu, jog ekstremalūs automobilių pakeitimai ar mažyčiai „kei“ tipo automobiliai daugeliui pasaulio žmonių yra nesuprantami.

Ar kada nors pamatę tam tikrą automobilį savęs paklausiate - „Kas jiems šovė į galvą? Kodėl jis buvo sukurtas?“. Panašaus pobūdžio klausimai mums kyla nuolatos, ypač kai tarptautinėje parodoje pamatome neįprastos išvaizdos, į jokius rėmus netelpanti automobilį. „Toyota Celica Cruising Deck“ yra vienas iš tų automobilių, kuris netelpa į jokius rėmus. 
Japonijos automobilių kultūra ir industrija nėra panaši nei į Europos, nei į JAV, nei į Australijos. Tai visiškai kitas pasaulis, kurį reikia pažinti, studijuoti ir galbūt - jį pamilti. Tai padaryti pavyksta ne visiems, todėl nenuostabu, jog ekstremalūs automobilių pakeitimai ar mažyčiai „kei“ tipo automobiliai daugeliui pasaulio žmonių yra nesuprantami.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Celica Cruising Deck (2)


1999 metais, Tokijo automobilių parodos lankytojai užsukę į „Toyota“ kompanijos stendą galėjo paganyti akis į plačią modelių gamą, nuo kuklių hečbekų ir prašmatnių sedanų. Tačiau didžiuliame „Toyota“ kompanijos stende stovėjo ryškus, neįprastas automobilis, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodė kaip standartinė „Toyota Celica“ kupė, bet taip atrodė tik žiūrint į priekinę automobilio dalį. Daugelis pamatę galinę šio modelio dalį - nustebdavo.
Pasak „Toyota“ kompanijos atstovų, „Celica Cruising Deck“ buvo sukurtas atsižvelgiant į jaunų, aktyvų gyvenimo būdą propaguojančių pirkėjų norus. Vienu metu ši „Celica“ versija turėjo būti sportiška ir greita, bet tuo pačiu ir praktiška bei universali, galinti patempti nesunkią priekabą su vandens motociklu.

REKLAMA

Celica Cruising Deck (3)


Galinė „Celica Crusing Deck“ dalis galėjo būti naudojama kaip didžiulė bagažinė į kurią tilpdavo poros metrų ilgio daiktai. Jeigu praktiškos ir talpios bagažinės nereikėdavo, galinėje „Celica“ dalyje atsirasdavo sėdynės, kuriose be didelių problemų galėtų įsitaisyti du suaugę žmonės arba - tiesiog jūsų antroji pusė.
Techninė automobilio dalis nuo standartinės „Celica“ beveik niekuo nesiskyrė. Į priekį automobilis judėjo naudodamas 1.8 litro, keturių cilindrų, 190 arklio galių išvystantį motorą. Inžinieriai norėdami padidinti „Celica Cruising Deck“ manevringumą, sumontavo keturių vairuojamųjų ratų sistemą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų