REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prie stereotipų pripratę lietuviai, vos tik gauna vairuotojo pažymėjimą skuba pirkti pirmojo automobilio. Dažniausiai tai būna VW Polo, kartais Opel Astra, Toyota Yaris, gal net Nissan Micra... arba BMW 7... Tačiau retas atkreipia dėmes į  kažkada loterijos žvaigžde buvusį Hyundai Getz.  Suprantu, kad korėjiečių automobiliai nekelia pasitikėjimo, tačiau šiuo „inkilu“ pasitikėti reikia.



Negreitas, bet vairuoti galima


Hyundai Getz buvo parduodamas su  benzininiais:  1,1 62 AG, po atnaujinimo 66 AG, 1,3 82 AG, kuris po atnaujinimo tapo 1,4 97 AG ir retas  1,6 105 AG. Iki modelio atnaujinimo dyzelinis 1,5 crdi variiklis buvo 88 AG galingumo, po atnaujinimo jau 110 AG. Kaip „supermini“ klasės atstovui, su daugiau nei 100AG galima jau padoriai ir dinamiškai važinėtis.  1,1 variklis yra per silpnas. Nesvarbu, kaip eksploatuosit, ar ramiai, ar tik nuo kalniuko riedant, bet jis tikrai per silpnas. Kuro sąnaudos prilygsta 1,3 varikliui, o patvarumas abiejų vienodai geras, todėl renkantis Getz  1,1 variklis turi iškart išnykti iš minčių. Jo įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 16 sek, o maksimalus greitis 148 km/h. Įdomu, jeigu susodinti į šį mažylį 4 augalotus lietuvius su dideliais krepšiais, ar įstengtų automobilis kelyje Kaunas – Klaipėda viršyti leistiną greitį?


1,3 variklis patenkina vidutinius vairuotojo poreikius.  Iki 100 km/h įsibėgėja per  11 sek. Vidutinės kuro sąnaudos užmiestyje  viso labo apie 5 litrus. Mieste sunaudoja apie 7 litrus degalų. 1,6 variklis kiek sportiškesnis. Jis automobilį, kuris nesveria net 1 tonos, labai pagyvina ir suteikia jam gatvių sportininko jausmą. Žinoma sukimo momentas 146Nm įspūdingo jausmo nesuteikia, bet vis geriau nei kiti Getz varikliai.  Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 9,5 sek. O maksimalus greitis apie  175km/h. Vidutinės kuro sąnaudos 6,5 litrai. Benziniai varikliai nėra lepūs. Aptarnavimas atliekamas gan retais periodais, kas 15.000km.  Varikliai specifinių trūkumų neturi. Paprastos konstrukcijos. Net ir sugedus jie lengvai pataisomi.  Geresnį variklio darbą garantuos kas 30.000 km atliekamas variklio vožtuvų tarpelių reguliavimas.  Kas 90.000 km teks keisti paskirstymo dirželį. Tokio darbo kaina apie 200lt. 1,5 crdi dyzelinis variklis turi truputį daugiau vairuotojų pasitikėjimo. Kartais pasitaiko, kad automobilis tiesiog neužsiveda. Tokio gedimo priežastimi būna kokio nors variklio daviklio gedimas. Truputį rečiau pasitaiko kuro siurblio gedimai.  Dyzelinio variklio kuro sąnaudos yra apie 5  litrus.


Nei brangus, nei prabangus


Naujo Getz kainą buvo apie 33.000lt. Bazinėje įrangoje nebuvo net  ABS ar vairo stiprintuvo.  Tačiau šiuo metu parduodamų naudotų Getz galima rasti ir su elektros paketu bei keturiomis oro pagalvėmis.  Automobilio salonas atrodo praktiškas. Bagažinės talpa - 254 litrai. Nulenkus galines sėdynes gauname lygias grindis. Prietaisų skydelis ergonomiškas, tačiau plastikas atrodo neišvaizdus, kietas. Laimei, jog tas kietas plastikas yra patvarus ir nebarška.  Dažniausiai gedimai pasireiškia automobilio važiuoklėje. Trumpiausiai laiko stabilizatoriaus įvorės. Priekiniai amortizatoriai greitai susidėvi. Paradoksalu, bet neoriginalūs amortizatoriai atlaiko geriau, nei originalūs. Hyundai Getz yra neišvaizdus, pigus, bet gan patikimas mažylis, kuris yra visai pirkėjų nepastebimas.

Prie stereotipų pripratę lietuviai, vos tik gauna vairuotojo pažymėjimą skuba pirkti pirmojo automobilio. Dažniausiai tai būna VW Polo, kartais Opel Astra, Toyota Yaris, gal net Nissan Micra... arba BMW 7... Tačiau retas atkreipia dėmes į  kažkada loterijos žvaigžde buvusį Hyundai Getz.  Suprantu, kad korėjiečių automobiliai nekelia pasitikėjimo, tačiau šiuo „inkilu“ pasitikėti reikia.



Negreitas, bet vairuoti galima


Hyundai Getz buvo parduodamas su  benzininiais:  1,1 62 AG, po atnaujinimo 66 AG, 1,3 82 AG, kuris po atnaujinimo tapo 1,4 97 AG ir retas  1,6 105 AG. Iki modelio atnaujinimo dyzelinis 1,5 crdi variiklis buvo 88 AG galingumo, po atnaujinimo jau 110 AG. Kaip „supermini“ klasės atstovui, su daugiau nei 100AG galima jau padoriai ir dinamiškai važinėtis.  1,1 variklis yra per silpnas. Nesvarbu, kaip eksploatuosit, ar ramiai, ar tik nuo kalniuko riedant, bet jis tikrai per silpnas. Kuro sąnaudos prilygsta 1,3 varikliui, o patvarumas abiejų vienodai geras, todėl renkantis Getz  1,1 variklis turi iškart išnykti iš minčių. Jo įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 16 sek, o maksimalus greitis 148 km/h. Įdomu, jeigu susodinti į šį mažylį 4 augalotus lietuvius su dideliais krepšiais, ar įstengtų automobilis kelyje Kaunas – Klaipėda viršyti leistiną greitį?


1,3 variklis patenkina vidutinius vairuotojo poreikius.  Iki 100 km/h įsibėgėja per  11 sek. Vidutinės kuro sąnaudos užmiestyje  viso labo apie 5 litrus. Mieste sunaudoja apie 7 litrus degalų. 1,6 variklis kiek sportiškesnis. Jis automobilį, kuris nesveria net 1 tonos, labai pagyvina ir suteikia jam gatvių sportininko jausmą. Žinoma sukimo momentas 146Nm įspūdingo jausmo nesuteikia, bet vis geriau nei kiti Getz varikliai.  Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 9,5 sek. O maksimalus greitis apie  175km/h. Vidutinės kuro sąnaudos 6,5 litrai. Benziniai varikliai nėra lepūs. Aptarnavimas atliekamas gan retais periodais, kas 15.000km.  Varikliai specifinių trūkumų neturi. Paprastos konstrukcijos. Net ir sugedus jie lengvai pataisomi.  Geresnį variklio darbą garantuos kas 30.000 km atliekamas variklio vožtuvų tarpelių reguliavimas.  Kas 90.000 km teks keisti paskirstymo dirželį. Tokio darbo kaina apie 200lt. 1,5 crdi dyzelinis variklis turi truputį daugiau vairuotojų pasitikėjimo. Kartais pasitaiko, kad automobilis tiesiog neužsiveda. Tokio gedimo priežastimi būna kokio nors variklio daviklio gedimas. Truputį rečiau pasitaiko kuro siurblio gedimai.  Dyzelinio variklio kuro sąnaudos yra apie 5  litrus.


Nei brangus, nei prabangus


Naujo Getz kainą buvo apie 33.000lt. Bazinėje įrangoje nebuvo net  ABS ar vairo stiprintuvo.  Tačiau šiuo metu parduodamų naudotų Getz galima rasti ir su elektros paketu bei keturiomis oro pagalvėmis.  Automobilio salonas atrodo praktiškas. Bagažinės talpa - 254 litrai. Nulenkus galines sėdynes gauname lygias grindis. Prietaisų skydelis ergonomiškas, tačiau plastikas atrodo neišvaizdus, kietas. Laimei, jog tas kietas plastikas yra patvarus ir nebarška.  Dažniausiai gedimai pasireiškia automobilio važiuoklėje. Trumpiausiai laiko stabilizatoriaus įvorės. Priekiniai amortizatoriai greitai susidėvi. Paradoksalu, bet neoriginalūs amortizatoriai atlaiko geriau, nei originalūs. Hyundai Getz yra neišvaizdus, pigus, bet gan patikimas mažylis, kuris yra visai pirkėjų nepastebimas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų