REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne vieną kartą sakėme, jog Japonija yra labai spalvinga šalis, ypač jeigu pažvelgtume į automanų pasaulį, kuriame netrūksta skirtingų stilių ir požiūrių. Puikus to pavyzdys - automobilių sporto arena, o tiksliau - driftas - sporto šaka, kuri yra beprotiškai populiari Japonijoje.
Kadangi tolimoje Japonijoje gyvenantys automanai visuomet stengiasi eksperimentuoti, nenuostabu, jog Japonijos drifto arenoje galima pamatyti „Nissan GT-R“ ar „Lamborghini Murcielago“. Tad dar viena egzotika drifto varžybose nieko nenustebintų, tik mus - europiečius, kurie yra pripratę prie kitokio kalibro mašinų.
Įspūdingi, egzotiški projektai dažniausiai priklauso tiems, kurie gali sau tai leisti. Natūralu. Štai ši „Ferrari“ nėra išimtis, nes itališko drifto bolido autorius yra „Arios“ kompanijos įkūrėjas. Bent jau Japonijoje, šios kompanijos vardas asocijuojamas su automobilių dirbtuvėmis bei komponentais, kurie leidžia ženkliai pakeisti turimo ratuočio išvaizdą ar važiavimo savybes.

REKLAMA
REKLAMA

Ferrari


Projekto autoriai turėdami stiprų finansinį užnugarį, panoro tapti automobilių sporto dalimi. Po to, kai automobilis atkeliavo į Japoniją, stilingoji italė privalėjo atsikratyti tam tikrų kėbulo detalių: priekinio ir galinio buferio ir slenksčių. Kruopščiai atrodžiusios ratų arkos buvo praplatintos, jog būtų galima sutalpinti platesnes padangas.
Kaip bebūtų keista, tačiau projekto autoriai neatliko gausybės radikalių modifikacijų. Galinius „Ferrari“ ratus suka 3,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti maždaug 400 arklio galių.
Per pastaruosius tris metus, automobilio išvaizda keitėsi kelis kartus. Ne dėl noro pakeisti automobilio įvaizdį, o dėl to, jog atėjo metas pakeisti kėbulo detales, kurios buvo nukentėjusios drifto varžybose.
Vis dėlto, ne kiekvieną dieną pamatysi drifto varžybose dalyvaujantį „Ferrari“, ar ne?

VIDEO









REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų