REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Jau vyko kelios treniruotės ir galima bandyti spėlioti apie komandų pajėgumus ir galimybes lenktynėse užlipti ant pakylos. Nors šiais metais dalyvių skaičius nėra rekordinis, tačiau technika smarkiai patobulėjo ir tai dar labiau padidino konkurenciją.



Žinoma kol kas greičiausia atrodo ALGIRDAI RACING - AQUILA CR1. Nors paskutinėje treniruotėje automobilis išlėkė iš trasos, tačiau vakar jis bent 4 sekundėmis kiekviename rate buvo greitesnis už visus kitus. Tačiau duotume tik 50 procentų, kad jis baigs lenktynes. Visų pirma, komanda turi problemų su bolido reguliavimu. Visų antra, išlėkus iš trasos ją labai sunku gražinti. Ji kaip formulė turi būti keliama su kranu. O tokio įrenginio, kaip žinia, lenktynių organizatoriai neturi. Trečia priežastis, yra trapus ir žemas bolidas. Iš esmės jis skirtas tikroms lenktynių trasoms, kur yra greiti posūkiai. Omnitel 1000 km trasa yra "gatvinė". Čia trumpos tiesiosios ir staigūs posūkiai. Didelė tikimybė, kad AQUILA gali būti nepastebėta lėtesnių lenktynininkų, ir įvyks kontaktas. O tada jau trapus bolidas turi didelius šansus likti trasos pakraštyje.


Kitas lenktynių "siurprizas" yra komandos Bar Bar'a Saitas RACING TEAM by Qvick Motors bolidas Mugen Honda Ligier JS49. Tačiau tą strategiją, kurią ruošė komanda nepasiteisino. Jau antrą dieną mechanikai kovoja su nustatymais. Taip pat žinant koks trasoje agresyvus Deividas Jočius, ko gero taip pat ne daug šansų, kad komanda sėkmingai pasieks finišą.


Tačiau kur kas didesnius šansus turi du Porsche 911 GT3 Cup bolidai. Porsche visais laikais 1000 km trasoje užsirekomenduodavo aukštu patikimumu ir tempu. Antroje treniruotėje pagal pasiektus rezultatus jie viršūnėje. Todėl turi tikrai gerus šansus lipti ant podiumo.


Ne pirmus metus Palangos lenktynėse važiuojantis belgų ekipažas su BMW Silhouette ne daug ką turi bendro su BMW. Tai rėminę konstrukciją turintis bolidas. Reikia priminti, kad prieš kelis metus jie jau buvo lenktynėse pirmi. Pernai jiems sugedo reduktorius. Tačiau komandos vadovas yra labai geras strategas, sugebantis mažesnį lenktynių tempą paversti vienu sutaupytu sustojimu degalinėje. Todėl jei nenutiks techninių problemų, ši komanda gali vėl triumfuoti.


Šie metai išskirtini savo "kietais" bolidais antrame ešelone. Net 6 startuojantys bolidai pažymėti M3 ženkliuku. Tačiau kol kas stabiliausiai atrodo RIMO komandos vyrukai su dyzeliniu BMW 330D. "Seni vilkai" dalyvauja jau ne pirmose lenktynėse, ir nors jų boksuose "ramu kaip bažnyčioje", tačiau rezultatai kalba už save. antroje treniruotėje jie buvo penkti, iškart po visų "bombų".


Praeitų metų nugalėtojai, TORLINA - MARTIN SPORT komanda, nors ir pasipildė labai greitu lenktynininku Robertu Kupčiku, tačiau stokoja greičio tiesiosiose. Ir tik panašus lietaus scenarijus kaip pernai juos gerokai kilstelėtų aukščiau. Tačiau sutikite, kad antrus metus iš eilės toks scenarijus labai mažai tikėtinas.


Praeitų metų prizininkas ARTAS RACING su išskirtiniu Lexus IS F, taip pat deda visas pastangas, kad finišą kirstų kuo aukščiau. Antrus metus važiuojantis bolidas yra gerokai patobulintas. Pagaliau sutvarkyta pakaba, išspręstos aušinimo problemos. Komanda šiuo metu daugiau laiko skiria mechanikų treniravimui, nes supranta, kad ilgų distancijų lenktynės laimimos sustojimų metu.
Tačiau Lexus turi bent 10 BMW konkurentų. Iš šios krūvelės "bimbalų" tikrai atsiras laimingųjų, kurie galės įkasti lyderiams.


Reikia pastebėti, kad šiais metais legendinis Divilas Čiutelė ant savo Lados variklio "užmovė sraigę" ir pateko į X1 klasę. Taip lenktynininkai vadina turbiną. Tačiau Dovilas minėjo, kad jo tikslas baigti lenktynes, nes net nenumano kaip elgsis jo "žiguliuko" variklis ilgų distancijų lenktynėse.
Jei šiandien mūsų kas nors paklaustų, kaip galėtų atrodyti lyderių dešimtukas po finišo drįstume jį sudėlioti sekantį:
1. OKTANAS RACING su Porsche 911 GT3 Cup
2. RESPUBLIKA by JR Motorsport su BMW Silhouette
3. RIMO su BMW 330D
4. VIPTUNING su BMW E90
5. TORLINA - MARTIN SPORT su Honda Civic Type R
6. ARTAS RACING su Lexus IS F
7. VOLUNTA SPORT su BMW M3
8. ASK AUTOMANAI su BMW E90
9. LIQUI Moly Racing Team Lithuania su BMW M3
10. GERA DOVANA su Spire GT-R
Savo Top 3 spėjimus galite rašyti komentaruose. Atspėję gausite prizus.



Jau vyko kelios treniruotės ir galima bandyti spėlioti apie komandų pajėgumus ir galimybes lenktynėse užlipti ant pakylos. Nors šiais metais dalyvių skaičius nėra rekordinis, tačiau technika smarkiai patobulėjo ir tai dar labiau padidino konkurenciją.



Žinoma kol kas greičiausia atrodo ALGIRDAI RACING - AQUILA CR1. Nors paskutinėje treniruotėje automobilis išlėkė iš trasos, tačiau vakar jis bent 4 sekundėmis kiekviename rate buvo greitesnis už visus kitus. Tačiau duotume tik 50 procentų, kad jis baigs lenktynes. Visų pirma, komanda turi problemų su bolido reguliavimu. Visų antra, išlėkus iš trasos ją labai sunku gražinti. Ji kaip formulė turi būti keliama su kranu. O tokio įrenginio, kaip žinia, lenktynių organizatoriai neturi. Trečia priežastis, yra trapus ir žemas bolidas. Iš esmės jis skirtas tikroms lenktynių trasoms, kur yra greiti posūkiai. Omnitel 1000 km trasa yra "gatvinė". Čia trumpos tiesiosios ir staigūs posūkiai. Didelė tikimybė, kad AQUILA gali būti nepastebėta lėtesnių lenktynininkų, ir įvyks kontaktas. O tada jau trapus bolidas turi didelius šansus likti trasos pakraštyje.


Kitas lenktynių "siurprizas" yra komandos Bar Bar'a Saitas RACING TEAM by Qvick Motors bolidas Mugen Honda Ligier JS49. Tačiau tą strategiją, kurią ruošė komanda nepasiteisino. Jau antrą dieną mechanikai kovoja su nustatymais. Taip pat žinant koks trasoje agresyvus Deividas Jočius, ko gero taip pat ne daug šansų, kad komanda sėkmingai pasieks finišą.


Tačiau kur kas didesnius šansus turi du Porsche 911 GT3 Cup bolidai. Porsche visais laikais 1000 km trasoje užsirekomenduodavo aukštu patikimumu ir tempu. Antroje treniruotėje pagal pasiektus rezultatus jie viršūnėje. Todėl turi tikrai gerus šansus lipti ant podiumo.


Ne pirmus metus Palangos lenktynėse važiuojantis belgų ekipažas su BMW Silhouette ne daug ką turi bendro su BMW. Tai rėminę konstrukciją turintis bolidas. Reikia priminti, kad prieš kelis metus jie jau buvo lenktynėse pirmi. Pernai jiems sugedo reduktorius. Tačiau komandos vadovas yra labai geras strategas, sugebantis mažesnį lenktynių tempą paversti vienu sutaupytu sustojimu degalinėje. Todėl jei nenutiks techninių problemų, ši komanda gali vėl triumfuoti.


Šie metai išskirtini savo "kietais" bolidais antrame ešelone. Net 6 startuojantys bolidai pažymėti M3 ženkliuku. Tačiau kol kas stabiliausiai atrodo RIMO komandos vyrukai su dyzeliniu BMW 330D. "Seni vilkai" dalyvauja jau ne pirmose lenktynėse, ir nors jų boksuose "ramu kaip bažnyčioje", tačiau rezultatai kalba už save. antroje treniruotėje jie buvo penkti, iškart po visų "bombų".


Praeitų metų nugalėtojai, TORLINA - MARTIN SPORT komanda, nors ir pasipildė labai greitu lenktynininku Robertu Kupčiku, tačiau stokoja greičio tiesiosiose. Ir tik panašus lietaus scenarijus kaip pernai juos gerokai kilstelėtų aukščiau. Tačiau sutikite, kad antrus metus iš eilės toks scenarijus labai mažai tikėtinas.


Praeitų metų prizininkas ARTAS RACING su išskirtiniu Lexus IS F, taip pat deda visas pastangas, kad finišą kirstų kuo aukščiau. Antrus metus važiuojantis bolidas yra gerokai patobulintas. Pagaliau sutvarkyta pakaba, išspręstos aušinimo problemos. Komanda šiuo metu daugiau laiko skiria mechanikų treniravimui, nes supranta, kad ilgų distancijų lenktynės laimimos sustojimų metu.
Tačiau Lexus turi bent 10 BMW konkurentų. Iš šios krūvelės "bimbalų" tikrai atsiras laimingųjų, kurie galės įkasti lyderiams.


Reikia pastebėti, kad šiais metais legendinis Divilas Čiutelė ant savo Lados variklio "užmovė sraigę" ir pateko į X1 klasę. Taip lenktynininkai vadina turbiną. Tačiau Dovilas minėjo, kad jo tikslas baigti lenktynes, nes net nenumano kaip elgsis jo "žiguliuko" variklis ilgų distancijų lenktynėse.
Jei šiandien mūsų kas nors paklaustų, kaip galėtų atrodyti lyderių dešimtukas po finišo drįstume jį sudėlioti sekantį:
1. OKTANAS RACING su Porsche 911 GT3 Cup
2. RESPUBLIKA by JR Motorsport su BMW Silhouette
3. RIMO su BMW 330D
4. VIPTUNING su BMW E90
5. TORLINA - MARTIN SPORT su Honda Civic Type R
6. ARTAS RACING su Lexus IS F
7. VOLUNTA SPORT su BMW M3
8. ASK AUTOMANAI su BMW E90
9. LIQUI Moly Racing Team Lithuania su BMW M3
10. GERA DOVANA su Spire GT-R
Savo Top 3 spėjimus galite rašyti komentaruose. Atspėję gausite prizus.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų