REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu Jūsų šeimoje yra bent vienas automanas, tada turėtumėte puikiai žinoti, kodėl automobiliai būna vertinami kaip pilnaverčiai šeimos nariai. Būna net ir tokių atveju, kai prieš 20 ar 30 metų įsigytas automobilis perduodamas iš kartos į kartą, kaip nors koks istorinis paveldas. Aplinkiniams jis gali nekelti jokių emocijų, tačiau tai mažai šeimai jis padėjo sukurti daugybę nuostabių prisiminimų, dėl kurių verta investuoti savo laiką į senojo šeimos nario priežiūrą.
Šiemet tik gimnaziją baigęs Šymonas, apie savo 3 serijos „BMW“ pradėtų pasakoti ne nuo tos dienos, kai jį įsigijo, bet kai jį paveldėjo. Prieš 19 metų 3 serijos „BMW“ įsigijo vaikino tėtis, vėliau, 2007 metais jis buvo iškeistas į komfortiškesnį „Mercedes Benz“. Tačiau „E30“ nebuvo parduotas, jis buvo atiduotas Šymono seneliui, kuris tuomet neturėjo jokios transporto priemonės. Kadangi vaikinas labai dažnai aplankydavo savo senelį, jis nepraleisdavo progos aplankyti ir kadaise jo tėčiui priklausiusį „E30“. Šymonas netgi neslepia, jog būtent su šiuo „E30“ mokėsi perprasti automobilio valdymo subtilybių.
Pradėjus kalbėti apie Šymono meilę automobiliams, vaikinas iškart priduria, jog jais pradėjo domėtis ne nuo mažens. Polinkis technikai atsirado beveik tuo pačiu momentu, kai vaikinas pradėjo savarankiškai mokytis vairuoti. Natūralu, jog kiekvienas akceleratoriaus spustelėjimas ar vairo pasukimas sukeldavo dar nepajustus pojūčius, o tai automatiškai priverčia domėtis kodėl vienas komponentas veikia kitaip, o ne anaip.

Jeigu Jūsų šeimoje yra bent vienas automanas, tada turėtumėte puikiai žinoti, kodėl automobiliai būna vertinami kaip pilnaverčiai šeimos nariai. Būna net ir tokių atveju, kai prieš 20 ar 30 metų įsigytas automobilis perduodamas iš kartos į kartą, kaip nors koks istorinis paveldas. Aplinkiniams jis gali nekelti jokių emocijų, tačiau tai mažai šeimai jis padėjo sukurti daugybę nuostabių prisiminimų, dėl kurių verta investuoti savo laiką į senojo šeimos nario priežiūrą.
Šiemet tik gimnaziją baigęs Šymonas, apie savo 3 serijos „BMW“ pradėtų pasakoti ne nuo tos dienos, kai jį įsigijo, bet kai jį paveldėjo. Prieš 19 metų 3 serijos „BMW“ įsigijo vaikino tėtis, vėliau, 2007 metais jis buvo iškeistas į komfortiškesnį „Mercedes Benz“. Tačiau „E30“ nebuvo parduotas, jis buvo atiduotas Šymono seneliui, kuris tuomet neturėjo jokios transporto priemonės. Kadangi vaikinas labai dažnai aplankydavo savo senelį, jis nepraleisdavo progos aplankyti ir kadaise jo tėčiui priklausiusį „E30“. Šymonas netgi neslepia, jog būtent su šiuo „E30“ mokėsi perprasti automobilio valdymo subtilybių.
Pradėjus kalbėti apie Šymono meilę automobiliams, vaikinas iškart priduria, jog jais pradėjo domėtis ne nuo mažens. Polinkis technikai atsirado beveik tuo pačiu momentu, kai vaikinas pradėjo savarankiškai mokytis vairuoti. Natūralu, jog kiekvienas akceleratoriaus spustelėjimas ar vairo pasukimas sukeldavo dar nepajustus pojūčius, o tai automatiškai priverčia domėtis kodėl vienas komponentas veikia kitaip, o ne anaip.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1509985_601468136589777_421371522_n


Klasikos mėgėjas
Įprastai, artėjant pačiai svarbiausiai automanų dienai - vairuotojo pažymėjimo atsiėmimo diena, akys nukrypsta į naudotų automobilių skelbimų portalus, kuriuose laukia šimtai tūkstančių automobilių. Tačiau vietoj naudotų automobilių skelbimo portalo, Šymonas kartu su savo tėčiu nusprendė antram gyvenimui prikelti ne pirmos jaunystės 3 serijos „BMW“, kuris stovėjo senelio garaže.
„Iš vienos pusės - tai yra šeimos relikvija, iš kitos - esu klasikos mėgėjas“, - priduria Šymonas.
Šymonas neslepia, jog seni automobiliai jam kelia sentimentus. Nors naujesni automobiliai ant balto popieriaus lapo atrodo pranašesni, tačiau vaikino manymu, naujesni automobiliai negali papasakoti istorijos. O ką jau kalbėti apie charizmą ir sielą, kuria seni automobiliai tiesiog spinduliuoja. Ir tai galioja ne tik „BMW“ markės kūriniams.

REKLAMA

10295740_622408787829045_1551522191455800962_n


Sunkumų netrūko
Nusprendus automobilį sutvarkyti nuo pagrindų, pirmieji rimti darbai prasidėjo ties priekine automobilio pakaba. Didžiuliu optimizmu spindėję vyrai labai greitai suprato, jog ne vieną dešimtmetį pragyvenęs „BMW“ pareikalaus žymiai didesnio dėmesio.
„Palindę po mašina - išvydome tai ko tikrai nesitikėjome“, - pasakoja Šymonas.
„Rūdys, skylės, neprisukti varžti, viskas buvo tragiškos būklės“, - priduria vaikinas.
Pamačius tokį vaizdą, suvirpėtų kiekvieno automano širdis. Kadangi Šymonas ir jo tėtis yra pakankamai užsispyrę ir moka siekti savo tikslo, netrukus buvo pradėti šalinti „E30“ trūkumai.

REKLAMA
REKLAMA

10300036_626657787404145_6761293060173837641_n


Net nepastebėję, automanų tandemas perėjo prie galinės automobilio dalies, kurioje situacija buvo ne ką geresnė. Vyrai išvydo surūdijusį visą galinį automobilio korpusą. Išpūstomis akimis keletą akimirkų pažiūrėję į rūdimis apgaubtą automobilio kėbulą, du automanai tarė - „Na ką, automobilio korpusą keisim nauju“.
Kaip pasakė, taip ir padarė. Kadangi Lietuvoje tokių dalykų nesurasti, detalę reikėjo užsakyti Lenkijoje. Kaimynėje šalyje užsakyta detalė į Lietuvą turėjo atvykti per dvi savaites, tačiau negi dėl to reikės sustabdyti tolimesniu „E30“ tvarkymo darbus? Žinoma, kad ne.
„Viskas buvo lupama lauk, toliau virinome skyles“, - priduria Šymonas.
Šviežiai iškeptas E30
Tvarkant šį automobilį, iš pradžių buvo galvojama apie nepriekaištingą jo stovį, todėl nereikėtų stebėtis, jog jis neturi ne vienos modifikacijos. Standartinis, puikios būklės „E30“.
„Automobilis buvo daromas kasdieniniam naudojimui“, - pabrėžia Šymonas.
Vienintelis išskirtinumas - 17 colių „Japan Racing“ ratlankiai, kurių plotis 8.5 colio, tiek priekyje, tiek gale.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10321810_778817162188206_1282449687728108406_o


Vis gi, Šymono galvoje jau dabar sukasi mintys kaip jis galėtų patobulinti savo mylimą „E30“. Šiuo metu po kapotu esantis „M20B20“ ateityje turėtų užleisti vieną „M30B35“ arba „S50“.
„Iki tol norėčiau patobulinti interjero detales, įsigyti kokybišką garso sistemą bei pašalinti smulkius trūkumus“, - priduria Šymonas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų