Vienoje eilėje stovi maždaug 20 „Lamborghini“ modelių : pradedant „Countach“ ir baigiant „Aventador“. Pakilus ant kalnelio, pievutėje, lietaus debesyse deginasi dešimtys „Ferrari“. Kiek atokiau, pasislėpę, niūriai stovi keli „Aston Martin“. Viena automobilių pardavimų kompanija savo stende reprezentuoja „Alfa Romeo Gulia Quadrifoglio“, kuri atvirai pasakius, visų „Ferrari“ Ir Lamborghini“ apsuptyje primena Žigulį…
Vienas įspūdingesnių ir dar gyvai nematytų mano akims eksponatų – „Koenigsegg Agera R“. Visą laiką vyksta judėjimas ir vienas po kito, nesustojant, į viešbučio teritoriją įvažiuoja vis nauji superautomobiliai. Vienas iš jų - visai nesenai iškeptas „McLaren 720s“.
Jau senokai pastebėjau, kad šių dienų „Porsche“ automobiliai praranda savo veidą. Aišku aš nekalbu apie klasikinius „Porsche“. Šiame renginyje jų buvo tikrai daug, bet jie buvo pamiršti ir išstatyti laukymėje už event’o teritorijos ribų.
Prisipažinsiu. Niekada nebuvau didelis supercar’ų gerbėjas. Niekada apie juos giliai nesidomėjau ir nestudijavau. Taip super technologijos, taip gražu ir TAIP – daug daug pinigų, bet apsilankęs tokio pobūdžio renginyje galiu pasakyti drąsiai - stebuklų pasaulyje nėra.
Visi yra žmonės ir visi mirtingi. Neužtenka turėti neišsenkamas sąskaitas banke, ir garaže milijonus vertų automobilių. Vairavimo įgūdžių nenusipirksi už jokius pinigus. Kai žmogus, įvažiavęs, savuoju, atrodo tiesiai iš salono paimtu „Aventador“, į teritoriją sustoja, įjungia atbulinę pavarą ir, nors automobilyje yra parkavimo pagalba, jis sugeba atsitrenkti į paskui jį važiavusį ir sustojusį „Ford Focus“. Pasirodo, tokius dalykus galima pamatyti ne tik „Youtube“ filmukuose - this is real life.
Kuomet kitas, tokiu pat automobiliu, kelias minutes bando tiesiai atbulas pajudėti 3 metrus, kad galėtu prisiparkuoti, o jam per garsiakalbį organizatorius rėkia – važiuok!!! Dar daug metrų - važiuok) Stop! Gal, vis dėlto, kažkas negerai su automobiliais, o ne jų savininkais? Negaliu Jums atsakyti į šį klausimą, nes deja, kol kas neteko vairuoti šių automobilių, bet prižadu, kai tai padarysiu – iškart Jums papasakosiu, kaip ten viskas yra iš tikrųjų.
Ta pati istorija ir apie automobilių modifikavimus. Nesvarbu kokį automobilį ir už kokius pinigus modifikuoja. Ar tai antros kartos „Golfas“, ar tai naujausias „Porsche“. Visus juos modifikuoja mirtingi žmonės.
Renginyje buvo galima aplankyti „Oakley Design“ stendą. Iškart akis patraukė „Porsche 918“. Man tai turbūt vienas tobuliausių šių dienų inžinierių ir dizainerių stebuklų. Nieko nei pridursi, nei atimsi. Taip, „Oakley Design“ jį dar šiek tiek padailino, ir tikrai skoningai. Tik turbūt labai skubėjo, nes surinkt atgal visko kokybiškai nelabai pavyko.
Kitas jų šedevras – „Bugatti Veyron“. „Oakley Design“ stipriai padirbėjo ties šiuo automobiliu. Padailino išorę, atsikratė svorio ir prikišo nagus prie „ECU“. Po remap’o šis automobilis turi 1600 arklio galių (Standartinis - 1200 arklio galių). Tokiu atveju, teptuku nudažyti ratai ir nesueinantis anglies pluoštas turbūt nebeturi didelės reikšmės. Bet kokiu atveju, automobilis atrodo tikrai įspūdingai.
O bene didžiausią ir geriausią įspūdį, iš viso autoparko, paliko taip pat „Oakley Design“ firmos atvežti 3 spuogeliai „Renault F1 Twizy“. Superinis hardcore’inis spuogas. Thumbs Up!!!
Ok. Prieinam prie visos šios keverzonės reziume. Renginys… Nesu aš supercar’ų fanas. Todėl man labai sunku šį renginį objektyviai vertinti, kai akivaizdžiai matai, kad suvažiuoja statusas visuomenėje ir piniginės, o ne dėl tepalo ir benzino kvapo pakvaišę automanai. Čia viskas kitaip.
Patys automobiliai, be ginčų – įspūdingi savo technologijomis, dizainu, kokybe, viskuo. O savininkai… Tokie pat žmonės kaip ir visi, mirtingi, mylintys, klystantys ir puoselėjantys savo žaislus ir autokultūrą.