REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Pripažinkim, japonijos automobilių gamintojai netaria paskutinio žodžio kalbant apie dizainą. Nors jie ir moka gaminti ergonomiškas ir patikimas mašinas, tačiau kėbulo išvaizda būna pilka ir neįdomi, kaip "Toyota Avensis" arba tiesiog vulgari, kaip "Nissan GT-R". Bet apie visus egzempliorius negalima taip kalbėti.
Vienas gražiausių pastarųjų dešimtmečių japoniškas kupė - paskutinioji S15 "Nissan Silvia". Švelnios automobilio linijos, bei proporcingi gabaritai puikiai dera su "surauktu" priekiu. O šiandien norime jus supažindinti su mėlynąja gražuole, kuri po sijonėliu slepia šešių cilindrų siurprizą.
S15 savininkas, Džankarlo, pasakoja, kad šis automobilis, tik patekęs į jo rankas, buvo išskrostas - variklis ir greičių dėžė iškeliavo į dausas. Pradžioje vyrukas planavo įdėti amerikietišką V8 ir užmauti turbiną, tačiau pergalvojęs jis nusprendė, kad "Silvia" turi išlikti bent šiek tiek autentiška. Ir kaip tik tuo metu pasipainiojo Nisano RB25 motoras. Ilgai nemąstęs, amerikietis griebėsi variklio montavimo darbų.


Įgrūdus "Nissan Skyline R33" širdį, atėjo laikas ją kiek pagyvinti, todėl buvo užkrauta "Percision 6766" sraigė. Tam kad šitas derinys puikiai sutartų, buvo sumontuotos "AEM" variklio smegenys. Savininkas dar nespėjo automobilio prasukti ant stendo, tačiau spėjame, kad į priekį Silviją tempia apie 500 ristūnų. Juos sustabdyti padeda "Brembo" stabdžiai, išplėšti iš "Impreza STI" modelio.
Tačiau labiausiai pupytes trauks Nisano išvaizda. Be ryškiai mėlynos spalvos, į akis krenta puikiai atrodantis "Vertex" aerodinaminis paketas bei devyniolikiniai "Varrstoen ES2" lietnykai, kurie Džankarlo kainavo nei daug nei mažai - 13 "štukų" litų. Salonas liko nepakeistas, tik automagnetolos vietą užėmė įvairūs matuokliai.
P.S - variklis tikrai RB25, tiesiog uždėta RB26 pagrindinio diržo apsauga, tam kad apgautų naivuolius.
Šaltinis: stancenation.com



Pripažinkim, japonijos automobilių gamintojai netaria paskutinio žodžio kalbant apie dizainą. Nors jie ir moka gaminti ergonomiškas ir patikimas mašinas, tačiau kėbulo išvaizda būna pilka ir neįdomi, kaip "Toyota Avensis" arba tiesiog vulgari, kaip "Nissan GT-R". Bet apie visus egzempliorius negalima taip kalbėti.
Vienas gražiausių pastarųjų dešimtmečių japoniškas kupė - paskutinioji S15 "Nissan Silvia". Švelnios automobilio linijos, bei proporcingi gabaritai puikiai dera su "surauktu" priekiu. O šiandien norime jus supažindinti su mėlynąja gražuole, kuri po sijonėliu slepia šešių cilindrų siurprizą.
S15 savininkas, Džankarlo, pasakoja, kad šis automobilis, tik patekęs į jo rankas, buvo išskrostas - variklis ir greičių dėžė iškeliavo į dausas. Pradžioje vyrukas planavo įdėti amerikietišką V8 ir užmauti turbiną, tačiau pergalvojęs jis nusprendė, kad "Silvia" turi išlikti bent šiek tiek autentiška. Ir kaip tik tuo metu pasipainiojo Nisano RB25 motoras. Ilgai nemąstęs, amerikietis griebėsi variklio montavimo darbų.


Įgrūdus "Nissan Skyline R33" širdį, atėjo laikas ją kiek pagyvinti, todėl buvo užkrauta "Percision 6766" sraigė. Tam kad šitas derinys puikiai sutartų, buvo sumontuotos "AEM" variklio smegenys. Savininkas dar nespėjo automobilio prasukti ant stendo, tačiau spėjame, kad į priekį Silviją tempia apie 500 ristūnų. Juos sustabdyti padeda "Brembo" stabdžiai, išplėšti iš "Impreza STI" modelio.
Tačiau labiausiai pupytes trauks Nisano išvaizda. Be ryškiai mėlynos spalvos, į akis krenta puikiai atrodantis "Vertex" aerodinaminis paketas bei devyniolikiniai "Varrstoen ES2" lietnykai, kurie Džankarlo kainavo nei daug nei mažai - 13 "štukų" litų. Salonas liko nepakeistas, tik automagnetolos vietą užėmė įvairūs matuokliai.
P.S - variklis tikrai RB25, tiesiog uždėta RB26 pagrindinio diržo apsauga, tam kad apgautų naivuolius.
Šaltinis: stancenation.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų