REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant pavasariui, nenumaldomai ruošiamės į automano LIKE klubą priimti daugiau automobilių, kurie būtų verti dėmesio. Nors paskutinis LIKE klubo narys buvo priimtas tarp didžiausių sniego pusnių, šį kartą LIKE klubo ritualą atlikome šviečiant saulei.
Naujausias mūsų LIKE klubo narys - „Opel Omega". Nors automobilis ir yra kasdieniškas ir pakankamai dažnai sutinkamas gatvėse, tačiau surasti stilingą ir dailiai papuoštą „Omega" yra be galo sunku.
Tad apkabinkit, priglauskit ir mylėkit. Susipažinkite su Deivido meile - „Opel Omega".

254718_536111306402685_984838389_n
Tad ir pradekim. Prisistatyk automanams. Ką veiki ir kuo užsiimi gyvenime?
Deividas : Šiaip dirbau... dirbau tokį darbą, kur darbo metu galėdavau žiūrėti internete visokias automobilių nuotraukas. Žiūrėdamas į tas nuotraukas ir išvydęs ką nors įdomaus, bėgdavau iškart prie savo Omegos ir pradėdavau ką nors keisti, tobulinti, tvarkyti. Tačiau tokie bėgiojimai pradėjo trukdyti darbui, todėl nusprendžiau skirti mažiau dėmesio automobiliui, nes jis tampa, kaip narkotikas. Prieš kelias dienas grįžau iš kariuomenės, tad bandysiu būti kareiviu.
Iš kur kilo tas susižavėjimas automobiliais?
Deividas : Viskas prasidėjo, kai dar neturėjau vairuotojo teisių. Žaisdavau daugelio visų žinomą „Need For Speed Underground 2“ ir man tas žaidimas taip susuko smegenis, jog įsikaliau sau į galva, jog nuosavą automobilį tobulinsiu ne ką prasčiau.
Kas paskatino įsigyti Omega? Siekis truputėlį išsiskirti ar tiesiog simpatija?
Deividas : Hmm.. visada svajojau apie „CIVIC 5gen“, bet tėvukas perkalbėjo mane. Mat mūsų šeimoje tuo metu buvo vien apynauji „Opel“ markės automobiliai. Ir pasirodo, jog opeliai nėra tokie blogi automobiliai, tad pagal kišenės gylį galėjau rinktis supuvusi „Civic“ arba komfortiškesnį „Opel“.

Artėjant pavasariui, nenumaldomai ruošiamės į automano LIKE klubą priimti daugiau automobilių, kurie būtų verti dėmesio. Nors paskutinis LIKE klubo narys buvo priimtas tarp didžiausių sniego pusnių, šį kartą LIKE klubo ritualą atlikome šviečiant saulei.
Naujausias mūsų LIKE klubo narys - „Opel Omega". Nors automobilis ir yra kasdieniškas ir pakankamai dažnai sutinkamas gatvėse, tačiau surasti stilingą ir dailiai papuoštą „Omega" yra be galo sunku.
Tad apkabinkit, priglauskit ir mylėkit. Susipažinkite su Deivido meile - „Opel Omega".

254718_536111306402685_984838389_n
Tad ir pradekim. Prisistatyk automanams. Ką veiki ir kuo užsiimi gyvenime?
Deividas : Šiaip dirbau... dirbau tokį darbą, kur darbo metu galėdavau žiūrėti internete visokias automobilių nuotraukas. Žiūrėdamas į tas nuotraukas ir išvydęs ką nors įdomaus, bėgdavau iškart prie savo Omegos ir pradėdavau ką nors keisti, tobulinti, tvarkyti. Tačiau tokie bėgiojimai pradėjo trukdyti darbui, todėl nusprendžiau skirti mažiau dėmesio automobiliui, nes jis tampa, kaip narkotikas. Prieš kelias dienas grįžau iš kariuomenės, tad bandysiu būti kareiviu.
Iš kur kilo tas susižavėjimas automobiliais?
Deividas : Viskas prasidėjo, kai dar neturėjau vairuotojo teisių. Žaisdavau daugelio visų žinomą „Need For Speed Underground 2“ ir man tas žaidimas taip susuko smegenis, jog įsikaliau sau į galva, jog nuosavą automobilį tobulinsiu ne ką prasčiau.
Kas paskatino įsigyti Omega? Siekis truputėlį išsiskirti ar tiesiog simpatija?
Deividas : Hmm.. visada svajojau apie „CIVIC 5gen“, bet tėvukas perkalbėjo mane. Mat mūsų šeimoje tuo metu buvo vien apynauji „Opel“ markės automobiliai. Ir pasirodo, jog opeliai nėra tokie blogi automobiliai, tad pagal kišenės gylį galėjau rinktis supuvusi „Civic“ arba komfortiškesnį „Opel“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugelis šios markės automobilius sieja su rūdimis ir kitomis negandomis. Kokie pačio atsiliepimai per visą eksploatacijos laikotarpį?
Deividas : Kiek teko girdėti, tai visi skundžiasi dėl rūdžių, tačiau galiu pasakyti, jog jų LABAI mažai lyginant su panašių gamybos metų mersais.
 Papasakok apie savo numylėtinį. Kokius pakeitimus atlikai savo automobiliui per tiek metų?
Deividas : Iš pradžių, kai nebuvo didelio supratimo apie „madą“, tai pirmasis pakeitimas buvo ratai. Nuo seno mėgau didelio diametro lengvo lydinio ratlankius, tad net nedvejojęs įsigijau 18 colių lengvo lydinio ratlankius. Vėliau, draugas įkalbėjo automobilį pažeminti. Kas keisčiausia, jog to aš nelabai norėjau. Visgi draugo atkaklumas mane įkalbino ir automobilį pažeminau maždaug 5 centimetrais. Tam sezonui to užteko, nes nelabai ką ir padarysi būdamas moksleiviu.
Kitą sezoną užsimaniau dar didesnio „dropo“. Norėjau, kad automobilis būtų išskirtinesnis. Kadangi reguliuojamo aukščio amortizatorių Omegai mūsų šalyje nelabai rasi, tai teko imtis inžinieriaus darbo ir pasidaryti pačiam. Įdėjau daug darbo ir sutausojau daug draugų laiko, kol pasigaminau reguliuojamus amortizatorius.

425778_536111363069346_1779113975_n
Sumontavus savo kūrinį į automobilį, teko padirbėti ir ties kitomis automobilio vietomis. Dėl itin nemažo „dropo“, teko automobilio variklį pakelti aukščiau, kad apsaugočiau karterį.
Nors laikui bėgant automobilio išvaizda pradėjo atsibosti, sugalvojau, jog reikia perdažyti ratlankius. Ieškojau ne standartinės spalvos, todėl dabar ratlankiai yra nudažyti ružava/violetine spalva. Laikui bėgant užtamsinau langus, pakeičiau veliuro sėdynes į odines...



Tai kartu lygiagrečiai ir tobulinat savo automobilius?
Deividas : Aš, kaip ir anksčiau viską pradėjau, tai vis ragindavau jį tobulinti savo „Civic“ kuo greičiau. Tuo pačiu jam pats padėdavau ir duodavau patarimus, kaip atlikti vieną ar kitą darbą. Bėgant laikui, gavosi visai gražus „Civic‘as“.
Galvoje turi viziją, kaip ateityje turėtų atrodyti ne tik tavo „Omega“, bet ir draugo „Civic“? Ar greitu metu iškeisi „Opel“ i ką nors mandresnio?
Deividas: Mano ir kolegos skoniai gan sutampa, tai „Civic“ vizija po truputi įgyvendinama,  o dėl mašinos keitimo.. yra tokiu minčių visada, bet visada stengiuosi viską padaryti iki galo. Taigi dar keletą modų norėčiau įgyvendinti turint „Omega“. Kadangi labai prisirišu prie kokio nors daikto, sunku man su juo būtų atsisveikinti.
Neišduosi kokie tie svajonių „modai“?
Deividas : Jie gal ir nelabai rimti, bet man, kaip neperdaugiausiai turinčiam galimybių viską įsigyti, norėčiau ateityje sumontuoti „LSD“ – riboto praslydimo diferencialą ir 3 litrų, šešių cilindrų motorą. Taip pat svajoju apie hidraulinį rankinį.
P.S „LSD“ jau mėtosi bagažinėje. :D

487056_502742913072858_1523210799_n
Galingesnis variklis ir „difas“. Kitas žingsnis bus lenktynių trasa?
Deividas : Oj ne. Lenktynių trasos manęs netraukia. Gal ir nekaip nuskambės, bet mane labiau traukia gatvės.
Mėgsti labiau lėtai ir niekur neskubėdamas riedėti?
Deividas : Kad ir kaip bandyčiau ramiai važiuoti, nesigauna lėtai. Nebent paskutinius kilometrus iki degalinės.
Kaip tu pats įvertintum automobilių tobulinimo kultūrą Lietuvoje?
Deividas : Kalbant apie tobulinimą, tik maždaug 50 procentų tobulinamų automobilių tampa įdomūs, gražūs ir kažkuo išskirtinio. Trumpai tariant – teisingais. Likusioji pusė daro kažkokias nesąmones, kaip aš mėgstu vadinti – „Schrot style“. Man tai nesuprantama. Manau, jog geresnė situacija bus po poros metų.
Turi kažkokių asmeninių patarimų automobilių entuziastams?
Deividas : Hmm... Tobulinkit ir kurkit mašinas skoningai, o ne per stipriai. Mano galvoje tik viena mintis, lipdukais apklijuoti automobiliai. Nesuprantu tokių dalykų.

314698_544744085544314_846288014_n[1]
Ir pabaigai. Nori perduoti kam nors linkėjimų? Baigiamasis žodis?
Deividas:  Mieli skaitytojai, automobilių mylėtojai, mylėkit savo mašinas ....padovanokit ratus ir „dropa“, juk be „dropo“ ir ratu, nebus ir papu :D

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų