REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vos keletas automobilių per daugelį metų išlaikė tokį patį siluetą. „Porsche 911“, „Mercedes-Benz G klasė“ ar „Land Rover Defender“ – visų naujausieji modeliai atkartoja savo pirmatakų linijas.
Tačiau prie tokio tipo modelių būtų galima priskirti dar vieną, kiek radikalesnį egzempliorių. Tai „SRT Viper“, kurio agresyvus kėbulas atiduodą didelę duoklę 1992 metais pasirodžiusiam protėviui. Kilometrus besidriekintis kapotas, slepia dešimties cilindrų, 640 arklio galias išvystantį monstrą, kuris yra suporuotas su šešių bėgių mechanine greičių dėže. To tikrai pakanka, jog „Viper“ taptų super automobilių lygos žaidėju.
Apačioje esančiame vaizdo įraše galėsite susipažinti su „SRT“ vyriausiuoju dizaineriu Marku Trostle, kuris papasakos, kas jam teikė įkvėpimą, kuomet buvo kuriamas naujasis „Viper“.

Vos keletas automobilių per daugelį metų išlaikė tokį patį siluetą. „Porsche 911“, „Mercedes-Benz G klasė“ ar „Land Rover Defender“ – visų naujausieji modeliai atkartoja savo pirmatakų linijas.
Tačiau prie tokio tipo modelių būtų galima priskirti dar vieną, kiek radikalesnį egzempliorių. Tai „SRT Viper“, kurio agresyvus kėbulas atiduodą didelę duoklę 1992 metais pasirodžiusiam protėviui. Kilometrus besidriekintis kapotas, slepia dešimties cilindrų, 640 arklio galias išvystantį monstrą, kuris yra suporuotas su šešių bėgių mechanine greičių dėže. To tikrai pakanka, jog „Viper“ taptų super automobilių lygos žaidėju.
Apačioje esančiame vaizdo įraše galėsite susipažinti su „SRT“ vyriausiuoju dizaineriu Marku Trostle, kuris papasakos, kas jam teikė įkvėpimą, kuomet buvo kuriamas naujasis „Viper“.

REKLAMA

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų