Kad ir kaip atrodytų pakyla, geriausias trasos įveikimo laikas priklauso devyniolikmečiui kartingų lenktynių čempionui ir prizininkui, dalyvaujančiam „Radical Sportscars“ automobilių čempionatuose. latviui Konstantin Calko, atstovavusiam lietuvių „Finance Group-GSR” komandai: jis Radical SR5 aplink trasą jau antrojo rato metu nuvijo per 1.20,580 minutės. Tuo tarpu, vidutinis 3,66 km ilgio rato nuveikimo laikas varžybų metu buvo 1.35 minutės. Jaunas ir perspektyvus Konstantin, kaip kad teigė pats, nebuvo dar net išnaudojęs visų Radical SR5 galimybių. Anglijoje gaminami automobiliai, kurių pirmieji modeliai buvo kuriami integruojant Kawasaki motociklo variklius, šiandien pastebimi Le Mano 24 valandų lenktynėse. Gaila, kad šiai komandai sezonas taip ir baigėsi neparodžius visko, ką lengvutis Radical sugeba: tiek lenktynių Palangoje metu, tiek ir šio trečiojo etapo metu koją pergalei pakišo variklis. Pravažiavus 1,30 valandos, Radical SR5 buvo įstumtas į serviso zoną. Variklio gedimo priežastį ir diagnozę galima pasakyti tik po atitinkamų tyrimų. Šį išskirtinį bolidą trasoje varžybų metu bus galima išvysti…žiemą. Tik, žinoma, ne Lietuvos trasoje, o šiltuosiuose Ispanijos regionuose.
Gedimai kankino ir kitus ekipažus: iš lenktynių pasitraukė ir MACROFINANCE Racing Team su BMW M3. Pirmame rate pradėjo streikuoti ir „Sparti Reklama Racing Team” dyzelinių automobilių klasėje važiuojantis BMW 120D automobiliu. Jie į trasą grįžo 25-ąją lenktynių minutę.
Dažnas svečias lenktynėse ir puikiai atpažįstamas žiūrovų - Lotus Type 116 („GMS Racing“ komanda). Iš lenktynių pasitraukus kitam šios klasės įskaitoje važiuojančiam automobiliui, jau minėtajam juodam matiniam gražuoliui Radical SR5, šiam bolidui teliko…finišuoti. Tačiau ši komanda lenktynių metu, matyt, sugebėjo nustebinti ne tik kitus, bet ir patys save: trasos teisėjams jau mojant finišo vėliava, jie ne prariedėjo pro finišo ribą, bet… pasuko į serviso zoną. Po šio nesusipratimo teisėjai atgal į trasą grįžti jau ir nebeleido. Visos lenktynės šiam ekipažui neatrodė sėkmingos: apsilankymas serviso zonoje tapo normaliu ritualu, atliekamu įveikus tris ar keturis trasos ratus.
Gedimai neleido toliau važiuoti ir „Alfa Romeo“ klubo Alfa Romeo GT, jau kelis metus iš eilės džiuginusiai akį tiek žiedinėse lenktynėse Nemuno trasoje, tiek 1000 km lenktynėse Palangoje. Komanda finišo laukė jau su pakrautu ant priekabos transportavimui automobiliu. 7-ame rate iš lenktynių pasitraukė ir 269 startiniu numeriu pasipuošęs „HELIOS SPORT“ juodas Civic Type-R, iš trasos pargabentas evakuatoriaus pagalba.
Šiame etape buvo galima rasti ir naujokų. Daugelis dalyvių ir žiūrovų galėjo spėti priprasti prie bendrų įskaitinių Baltijos šalių čempionatų, o štai šį kart Latvijoje dviems raudoniems Alfa Romeo automobiliams trasoje draugiją palaikė ir juodas Alfa Romeo 155, priklausantis „BY Racing AlfaRomeo Team”. Pirmą kart pastebimi ilgų distancijų čempionate, bet tikrai ne lenktynių naujokai. Puikiai organizuojamas darbas, trasos analizė, veiksmų strategavimas ir darniai dirbanti mechanikų komanda, bei, galiausiai, džiaugsmas veiduose po finišo – viskas, ko gali prireikti tikrai lenktynių komandai. Sėkmingai finišavusi ir įveikusi visus kilusius techninius nesklandumus (nuo variklio „čiaudėjimo“ iki krentančio priekinio buferio), komanda rezga planus apsilankyti ir paskutiniajame lenktynių etape Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
Trečiąją vietą užėmusio „Brum Brum Sport“ BMW M3 sport pasivažinėjimo lenktynių metu lengvu nepavadinsi. Naktį po treniruočių iš Kauno keliavo automobilio dalys, o sėkmingai startavus, nemaloniai nustebino kone tirpstančios padangos. Tad ir šiam ekipažui lenktynių metu serviso zonoje teko lankytis dažniau, nei norėtųsi, pvz., tik keičiantis vairuotojams.
Beliko sulaukti ketvirtojo ilgųjų distancijų etapo Lietuvoje. Gaila, kad niekaip reglamentų atitikimui neprisiruošianti susitvarkyti Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa kaskart pakoreguoja organizatorių planus. Belieka tikėtis, kad pagal Lietuvos Automobilių Sporto Federacijos kalendorių vykstančios žiedinės lenktynės dar įvyks ir Lietuvoje, o ne tik kaimyninėse šalyse.
Nekantriai lauksime ir į trasą grįžtančių greitojo Radical SR5 („Finance Group- GSR“), trasos naujokų iš Baltarusijos ir visų kitų, tiek sėmingai finišavusių, tiek gedimų kankinamų automobilių.