REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rolls Royce Camargue" - prabangus dviejų durų kupė, kuris savo laiku buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje. 
D.Britanijoje įsikūrusi automobilių kompanija, naująjį modelį kūrė pakankamai paprastu principu. Į „Camargue" sumontavo pakankamai pasenusias technologijas, automobilio dizainą kūrė „Pininfarina", o prabangaus kupė vardas atkeliavo iš pietinės Prancūzijos dalies. Nors šiais laikais toks receptas būtų pasmerktas, tačiau turtingi žmonės tuo metu šį automobilį pirko net negalvodami.
1966 metais, „Rolls Royce" pristatė „Silver Shadow" modelio naują modifikaciją. Tai buvo dviejų durų modelis, kuris dėvėjo „Corniche" vardą. Gali pasirodyti keista, bet pristačiusi naują modelį, „Rolls Royce" inžinieriai darbavosi ties kompanijos flagmanu - „Camargue".
Prie naujo kompanijos vėliavnešio dirbo vyriausias „Rolls Royce" kompanijos inžinierius - Davidas Plastow, kuris prototipą ir projektą vadino paprastesniu vardu - „Delta". Pagal pirminį planą, naujo modelio eksterjero dizainą turėjo sukurti žymi dizaino studija. Tuo metu, kaip ir iki šiol, dizaino guru gyveno Italijoje. „Rolls Royce" nusprendė kreiptis į iki šiol garsią dizaino studiją - „Pininfarina", kuri ir sukūrė „Camargue" linijas. Likusius automobilio kūrimo darbus atliko „Rolls Royce" inžinieriai.
Prekyboje pasirodęs modelis tapo pačiu brangiausiu serijinėje gamyboje esančiu automobiliu pasaulyje. 1975 metais pasirodęs modelis kainavo 147,000 tuometinių JAV dolerių. Jeigu automobilis prekyboje pasirodytų dabar, prabangusis „Camargue" kainuotų net 588,000 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių arba daugiau negu 2 milijonus litų.

getthumbnail (2)
Kompanija norėdama išryškinti šio automobilio privalumus, nuolatos akcentuodavo jame esančius privalumus. Pradedant klimato kontrole ir baigiant nepriklausoma važiuokle bei 6,75 litro benzininiu agregatu. Visgi daugelio pirkėjų akį labiausiai traukė aštuonių cilindrų, 6,75 litro benzininis variklis, kuris išvystė 220 arklio galių.
„Rolls Royce" automobilio prezentaciją tuometiniams automobilių tema rašantiems žurnalistams surengė 1975 metų vasarą. Nors atsiliepimai buvo pakankamai teigiami, tačiau daugelis nesuprato kompanijos sprendimo pristatyti neįtikėtinai brangų automobilį, kai pasaulyje siautė naftos krizė.

getthumbnail (1)
„Camargue" buvo gaminamas iki pat 1986 metų. Per daugiau negu dešimties metų laikotarpį, „Rolls Royce" pardavė tik 529 šio modelio vienetus. Taip pat reikėtų pridėti kokius 30 šio modelio vienetų, kurie dėvėjo „Bentley" ženkliuką.
„Rolls Royce Camargue" specifikacijos :
Gaminimo metai - 1975 / 1986
Cilindrų skaičius / Vožtuvų skaičius vienam cilindrui - 8 / 2
Variklio tūris - 6750 cm3
Suspaudimo laipsnis - 9,0:1
Maksimalus greitis - 192 km/h
Kuro bako talpa - 107 litrai
Tuščio automobilio svoris - 2,355 kg
Padangų išmatavimai - 235/70 R15

Rolls Royce Camargue" - prabangus dviejų durų kupė, kuris savo laiku buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje. 
D.Britanijoje įsikūrusi automobilių kompanija, naująjį modelį kūrė pakankamai paprastu principu. Į „Camargue" sumontavo pakankamai pasenusias technologijas, automobilio dizainą kūrė „Pininfarina", o prabangaus kupė vardas atkeliavo iš pietinės Prancūzijos dalies. Nors šiais laikais toks receptas būtų pasmerktas, tačiau turtingi žmonės tuo metu šį automobilį pirko net negalvodami.
1966 metais, „Rolls Royce" pristatė „Silver Shadow" modelio naują modifikaciją. Tai buvo dviejų durų modelis, kuris dėvėjo „Corniche" vardą. Gali pasirodyti keista, bet pristačiusi naują modelį, „Rolls Royce" inžinieriai darbavosi ties kompanijos flagmanu - „Camargue".
Prie naujo kompanijos vėliavnešio dirbo vyriausias „Rolls Royce" kompanijos inžinierius - Davidas Plastow, kuris prototipą ir projektą vadino paprastesniu vardu - „Delta". Pagal pirminį planą, naujo modelio eksterjero dizainą turėjo sukurti žymi dizaino studija. Tuo metu, kaip ir iki šiol, dizaino guru gyveno Italijoje. „Rolls Royce" nusprendė kreiptis į iki šiol garsią dizaino studiją - „Pininfarina", kuri ir sukūrė „Camargue" linijas. Likusius automobilio kūrimo darbus atliko „Rolls Royce" inžinieriai.
Prekyboje pasirodęs modelis tapo pačiu brangiausiu serijinėje gamyboje esančiu automobiliu pasaulyje. 1975 metais pasirodęs modelis kainavo 147,000 tuometinių JAV dolerių. Jeigu automobilis prekyboje pasirodytų dabar, prabangusis „Camargue" kainuotų net 588,000 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių arba daugiau negu 2 milijonus litų.

getthumbnail (2)
Kompanija norėdama išryškinti šio automobilio privalumus, nuolatos akcentuodavo jame esančius privalumus. Pradedant klimato kontrole ir baigiant nepriklausoma važiuokle bei 6,75 litro benzininiu agregatu. Visgi daugelio pirkėjų akį labiausiai traukė aštuonių cilindrų, 6,75 litro benzininis variklis, kuris išvystė 220 arklio galių.
„Rolls Royce" automobilio prezentaciją tuometiniams automobilių tema rašantiems žurnalistams surengė 1975 metų vasarą. Nors atsiliepimai buvo pakankamai teigiami, tačiau daugelis nesuprato kompanijos sprendimo pristatyti neįtikėtinai brangų automobilį, kai pasaulyje siautė naftos krizė.

getthumbnail (1)
„Camargue" buvo gaminamas iki pat 1986 metų. Per daugiau negu dešimties metų laikotarpį, „Rolls Royce" pardavė tik 529 šio modelio vienetus. Taip pat reikėtų pridėti kokius 30 šio modelio vienetų, kurie dėvėjo „Bentley" ženkliuką.
„Rolls Royce Camargue" specifikacijos :
Gaminimo metai - 1975 / 1986
Cilindrų skaičius / Vožtuvų skaičius vienam cilindrui - 8 / 2
Variklio tūris - 6750 cm3
Suspaudimo laipsnis - 9,0:1
Maksimalus greitis - 192 km/h
Kuro bako talpa - 107 litrai
Tuščio automobilio svoris - 2,355 kg
Padangų išmatavimai - 235/70 R15

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų