REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Rover“ kadaise buvo didžiausias nepriklausomas D.Britanijos automobilių gamintojas. Jeigu ne prastas koncerno valdymas, galbūt „Rover“ dabar būtų viena populiariausių automobilių markių Europoje. 
Bankrutavęs už juokingą sumą į kinų rankas patekęs „Rover“ ir „MG“ iš pelenų prisikėlė Kinijoje, o vėliau ir D.Britanijoje. Kadangi „Rover“ vardas iki šiol priklauso „Tata“ koncernui, kinai buvo priversti improvizuoti. Tad po ilgų diskusijų, „Rover“ labai greitai tapo „Roewe“.

„Rover“ kadaise buvo didžiausias nepriklausomas D.Britanijos automobilių gamintojas. Jeigu ne prastas koncerno valdymas, galbūt „Rover“ dabar būtų viena populiariausių automobilių markių Europoje. 
Bankrutavęs už juokingą sumą į kinų rankas patekęs „Rover“ ir „MG“ iš pelenų prisikėlė Kinijoje, o vėliau ir D.Britanijoje. Kadangi „Rover“ vardas iki šiol priklauso „Tata“ koncernui, kinai buvo priversti improvizuoti. Tad po ilgų diskusijų, „Rover“ labai greitai tapo „Roewe“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Roewe (2)


Kol kas tik Kinijoje egzistuojanti markė, Guangzhou mieste vykstančioje automobilių parodoje pristatė „Roewe Vision R Concept“. Elegantiškai ir dinamiškai atrodantį „BMW“ 6 serijos „Gran Coupe“ analogą.

REKLAMA

Roewe (3)


Europietiškus automobilius primenantis „Roewe“ buvo sukurtas ant „Buick LaCrosse“ platformos. Koncepciniu modeliu vadinamas automobilis taip pat turi „Buick“ benzininius variklius, priekinių ir visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Įprastai, „General Motors“ taip lengvai neleistų kiniškų automobilių gamintojui naudotis jų sukurtais komponentais, tačiau Kinijos rinkai skirti „Buick“ markės automobiliai gaminami „Roewe“ markės savininkų „SAIC“ gamykloje. Tad galima sakyti, jog tai barteriniai mainai.

Roewe (4)


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų