REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Praėjusiais metais „Groupe Renault“ dar kartą pademonstravo puikius rezultatus pasaulinėje lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, pardavimus padidinusi 12,4 proc. Užėmusi 3,76 proc. rinkos, ji iš regiono lyderio išaugo į vieną didžiausių pasaulinės rinkos žaidėjų.
Europos rinkai padidėjus 11,4 proc., „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pardavimai padidėjo 16,9 proc., o tai atitinka 29 000 papildomai parduotų automobilių. Užimama rinkos dalis padidėjo 0,71 proc. ir pasiekė 15 proc.
Europoje „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 18-us metus iš eilės.
2015 metais „Renault“ 31,5 proc. padidino Lietuvos rinkoje parduodamų lengvųjų komercinių automobilių kiekį ir pateko į geriausiai perkamų furgonų trejetuką.
„Master“ ir „Trafic“ metiniams pardavimams Lietuvoje pasiekus 231 automobilį, „Renault“ markė tapo mūsų rinkos lyderiu K3 (vidutiniai ir dideli furgonai) komercinių automobilių kategorijoje.


Praėjusiais metais „Groupe Renault“ dar kartą pademonstravo puikius rezultatus pasaulinėje lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, pardavimus padidinusi 12,4 proc. Užėmusi 3,76 proc. rinkos, ji iš regiono lyderio išaugo į vieną didžiausių pasaulinės rinkos žaidėjų.
Europos rinkai padidėjus 11,4 proc., „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pardavimai padidėjo 16,9 proc., o tai atitinka 29 000 papildomai parduotų automobilių. Užimama rinkos dalis padidėjo 0,71 proc. ir pasiekė 15 proc.
Europoje „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 18-us metus iš eilės.
2015 metais „Renault“ 31,5 proc. padidino Lietuvos rinkoje parduodamų lengvųjų komercinių automobilių kiekį ir pateko į geriausiai perkamų furgonų trejetuką.
„Master“ ir „Trafic“ metiniams pardavimams Lietuvoje pasiekus 231 automobilį, „Renault“ markė tapo mūsų rinkos lyderiu K3 (vidutiniai ir dideli furgonai) komercinių automobilių kategorijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuo regioninio lyderio iki pasaulinio lygio žaidėjo
2015 m. pasaulinėje rinkoje „Groupe Renault“ užregistravo sėkmingus metus lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, pardavimams pasiekus 387 000 vienetų. Pasaulinei rinkai (išskyrus Šiaurės Ameriką) sumažėjus 6,3 proc., grupės pardavimai padidėjo 12,4 proc.

REKLAMA

Renault LCV


„Renault“ užimama pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis pasiekė 3,76 proc. Tai yra 0,63 proc. daugiau nei 2014 metais.
2015 metais „Renault“ už Europos ribų pardavė 92 400 automobilių. Šie rezultatai buvo pasiekti, nepaisant pardavimus veikusių sunkumų svarbiausiose rinkose – Brazilijoje ir Alžyre. „Groupe Renault“ puikiai pasirodė visuose regionuose, išskyrus AMI (apima Afriką, Artimuosius Rytus ir Indiją), kuriame prekybą stipriai paveikė Alžyro rinkos sąlygos.
„Renault“ produktai parduodami 112-oje šalių, daugumoje jų šis gamintojas yra vienas iš trijų didžiausių pardavėjų.


  • AMI (Afrika, Artimieji Rytai, Indija): vertinant užimamos rinkos dalį, „Renault“ yra Šiaurės Afrikos rinkos lyderis nuo 2010 metų. 2015 metais užimama rinkos dalis sudarė 15,7 proc. „Kangoo“, „Master“ ir „Dokker“ yra Alžyro ir Maroko rinkų favoritai.

  • Lotynų Amerika: dėl „Kangoo“ ir „Master“ populiarumo „Renault“ nuo 2008 metų yra viena iš trijų Pietų Amerikoje geriausiai parduodamų markių. Nepaisant sudėtingų sąlygų Brazilijoje ir Argentinoje, 2015 metais užimama rinkos dalis padidėjo 0,57 procento ir pasiekė 3,9 proc.

  • Lapkritį Brazilijoje pristatytas pirmasis „Renault“ pusės tonos keliamosios galios pikapas „Duster Oroch“ pelnė du „Metų pikapo“ apdovanojimus. Šis naujas modelis atveria naujas galimybes Lotynų Amerikoje populiariame segmente ir prisidės prie tolimesnio prekybos augimo 2016 metais.

  • Azija, Ramiojo vandenyno regionas: dėl gerų rezultatų Australijoje „Renault“ pardavimų apimtys šiame regione pasiekė geriausius rezultatus per pastaruosius 15 metų. 2015 metais Australijoje parduotų automobilių apimtys padidėjo daugiau nei 10 proc. „Kangoo“ ir „Master“ tapo antru ir (atitinkamai) trečiu populiariausiu modeliu.

  • Eurazija: dėl 80 proc. išaugusios svarbiausios regione rinkos – Turkijos, užimamos rinkos dalis padidėjo 1,71 procento ir pasiekė 8 proc.


18 metų sėkmės istorija Europoje
ACEA* (Europos automobilių gamintojų asociacijos) duomenimis, dėl gerų „Kangoo“, „Master“ ir daugybę apdovanojimų pelniusio „Trafic“ sėkmės, „Renault“ jau 18 metų išsaugo aukščiausią poziciją Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.
11,4 proc. išaugusioje Europos rinkoje „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pardavimai padidėjo visose didžiosiose rinkose, įskaitant Vokietiją, Italiją, Ispaniją ir – ypač – Jungtinę Karalystę, kurioje pasiektas geriausias visų laikų lygis (iki 1,2 procentinio punkto).

REKLAMA
REKLAMA

Renault LCV


Prancūzijoje „Renault“ rinkos dalis padidėjo 1,2 procento – iki 32,85 proc. Tai yra geriausias markės rezultatas nuo 2006 metų. Tiek „Kangoo“, tiek „Trafic“ ir „Master“ užėmė aukščiausias vietas savo segmentuose.
„Mes didžiuojamės net 18 metų iš eilės išsaugodami Europos rinkos lyderio poziciją. Šis rezultatas liudija mūsų pasiryžimą klientams pasiūlyti plačią, specialiai pritaikytų lengvųjų komercinių automobilių gamą, kurią dar labiau sustiprino naujasis „Trafic“, – sako Pascalis Schmittas, viceprezidentas pasaulinei lengvųjų komercinių automobilių prekybai ir rinkodarai.
Lengvųjų komercinių automobilių ekspertai
„Renault“ žinias apie lengvuosius komercinius automobilius palaiko ir sustiprina Prancūzijoje, Viljers Sent-Fredery (Villiers Saint-Frédéric) esantis technikos centras, kuriame buvo sukurti tokie sėkmingi modeliai kaip „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“. Centro infrastruktūra ir inžinierių komandos yra aprūpintos viskuo, kad galėtų kurti naujus automobilius ir juos bandyti, įskaitant prototipų gaminimą, veiklos simuliavimą ir parengimą gamybos procesams. Glaudi partnerystė su „General Motors“, „Daimler“, „Renault Trucks“, aljanso partneriu „Nissan“ ir pastaruoju metu su „Fiat“ įrodo, kad „Renault“ gamybos meistriškumą pripažįsta ir kiti lengvųjų komercinių automobilių gamintojai. „Renault“ gamyklos yra trijuose žemynuose.


  • Pietų Amerika: „Renault“ „Kangoo“ gamina Argentinoje, „Master“ – Brazilijoje.

  • Afrika: Maroke, Tanžyre (Tangier), esančioje naujausioje „Groupe Renault“ gamykloje surenkamas „Dokker“. Gamybos apimtys padidintos 28 proc. – iki 71 000 vienetų.

  • Prancūzija: trijų Prancūzijos gamyklų efektyvumas leido pasiekti naujus gamybos rekordus:

    • Batilija (Batily): pagaminus 126 575 furgonus (įskaitant „Renault“ partneriams pagamintus automobilius), buvo sumuštas ankstesnis, 2006 metais pasiektas rekordas –112 142 automobiliai. Čia kas dvi minutes nuo konvejerio nurieda vienas naujas „Master“.

    • Sendjuvilis (Sandouville): čia pagaminta 93 000 naujų „Trafic“ ir „General Motors“ skirtų automobilių. Nuo 2016 metų vidurio čia bus gaminamas naujas, „Trafic“ pagrindu sukurtas ir „Fiat“ skirtas, vidutinio dydžio furgonas.

    • Maubež (Maubeuge): pagaminta 151 000 „Renault Kangoo“ ir „Mercedes Citan“, 9 proc. padidinant 2014 metų gamybos rezultatus.




„Renault Pro+“ yra „Groupe Renault“ sukurtas pasaulinis, aukštos kvalifikacijos ekspertų tinklas, skirtas lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams aptarnauti. Jis siūlo specialiems poreikiams suderintus produktus ir paslaugas. „Renault Pro+“ ekspertų ženklas įkūnija „Renault“ pažadą savo lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir padeda įgyvendinti gamintojo ambicijas pasaulinėje lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.
„Mūsų geri rezultatai pasaulinėje rinkoje ir 12,4 proc. augimas suteikia pasitikėjimo ateitimi. Mes taip pat didžiuojamės jau aštuonioliktus metus iš eilės galėdami patvirtinti savo lyderystę Europos rinkoje. 2015 metai pažymėti mūsų naujo lengvųjų komercinių automobilių eksperto ženklo „Renault Pro+“ pasirodymu. Jis iliustruoja mūsų norą klientams pasiūlyti plačią ir specialiai pritaikytą lengvųjų komercinių automobilių gamą.“
Ashwani Gupta, „Renault“ pasaulinio lengvųjų komercinių automobilių verslo vadovas


(*) ACEA (Europos automobilių gamintojų asociacijos) rinkos paaiškinimas:
EU15 – šalys narės pagal 2004 metų plėtrą: Austrija, Belgija, Danija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Airija, Italija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Portugalija, Ispanija, Švedija ir Jungtinė Karalystė.
EU11 – šalys narės, į ES įstojusios po 2004 metų: Bulgarija, Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Latvija, Lietuva, Lenkija, Rumunija, Slovakija ir Slovėnija (nėra duomenų iš Maltos ir Kipro)
EU – EU15 + EU11
EFTA – Islandija, Norvegija ir Šveicarija
Išplėsta Europa – EU + EFTA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų