REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pernai atnaujinusi „Kangoo“ lengvų krovininių automobilių klasę, o visai neseniai ir „Trafic“ modelį, „Renault“ rengiasi pristatyti naująjį „Master“, kuris bus gaminamas Batiji mieste, Prancūzijoje. Pristatymo metu bus pademonstruoti nauji varikliai ir technologijos, taip pat atnaujintas dizainas.
Pagrindinė naujovė, slypinti po atnaujinto „Master“ automobilio dangčiu, 2,3 dCi varikliai, kurių galia siekia nuo 110 iki 165 arklio galių (lyginant su 100–150 AG anksčiau).


  • 110 AG ir 125 AG versijos – patrauklus kompromisas tarp kainos ir kuro sąnaudų.

  • 135 AG ir 165 AG versijose naudojama „Twin Turbo“ technologija, todėl šie varikliai pasižymi ne tik didesne galia, bet ir mažesnėmis kuro sąnaudomis. Pavyzdžiui, 165 AG versija pasižymi iki 1,5 litro/100 km* mažesnėmis kuro sąnaudomis, nors jos galia didesnė 15 arklio galių, taip pat 10 Nm didesnis sukimo momentas. Tai leis sumažinti „Master“ L2H2 165 AG* versijos kuro sąnaudas iki mažiau nei 7 litrų/100 km (6,9 litro/100 km, tai atitinka 180 g CO2/km)*.


* Duomenys apie degalų sąnaudas ir emisijas patvirtinti pagal galiojančias taisykles / Naujojo „Master Energy dCi 165“ lyginant su „Master dCi 150“ (L2H2 versija).
Kuro sąnaudas galima dar sumažinti iki 10 procentų paprasčiausiai paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.
Atnaujinta klasė taip pat pasižymi naujomis saugos ir komforto užtikrinimo funkcijomis, įskaitant naujausios kartos elektroninę stabilumo kontrolės sistemą su standartine pagal apkrovą reguliuojama kontrolės įranga, pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą ir papildomo sukibimo sistemą, optimizuojančią sukibimą sunkiomis sąlygomis: ant sniego, purvo ir smėlio.

Pernai atnaujinusi „Kangoo“ lengvų krovininių automobilių klasę, o visai neseniai ir „Trafic“ modelį, „Renault“ rengiasi pristatyti naująjį „Master“, kuris bus gaminamas Batiji mieste, Prancūzijoje. Pristatymo metu bus pademonstruoti nauji varikliai ir technologijos, taip pat atnaujintas dizainas.
Pagrindinė naujovė, slypinti po atnaujinto „Master“ automobilio dangčiu, 2,3 dCi varikliai, kurių galia siekia nuo 110 iki 165 arklio galių (lyginant su 100–150 AG anksčiau).


  • 110 AG ir 125 AG versijos – patrauklus kompromisas tarp kainos ir kuro sąnaudų.

  • 135 AG ir 165 AG versijose naudojama „Twin Turbo“ technologija, todėl šie varikliai pasižymi ne tik didesne galia, bet ir mažesnėmis kuro sąnaudomis. Pavyzdžiui, 165 AG versija pasižymi iki 1,5 litro/100 km* mažesnėmis kuro sąnaudomis, nors jos galia didesnė 15 arklio galių, taip pat 10 Nm didesnis sukimo momentas. Tai leis sumažinti „Master“ L2H2 165 AG* versijos kuro sąnaudas iki mažiau nei 7 litrų/100 km (6,9 litro/100 km, tai atitinka 180 g CO2/km)*.


* Duomenys apie degalų sąnaudas ir emisijas patvirtinti pagal galiojančias taisykles / Naujojo „Master Energy dCi 165“ lyginant su „Master dCi 150“ (L2H2 versija).
Kuro sąnaudas galima dar sumažinti iki 10 procentų paprasčiausiai paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.
Atnaujinta klasė taip pat pasižymi naujomis saugos ir komforto užtikrinimo funkcijomis, įskaitant naujausios kartos elektroninę stabilumo kontrolės sistemą su standartine pagal apkrovą reguliuojama kontrolės įranga, pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą ir papildomo sukibimo sistemą, optimizuojančią sukibimą sunkiomis sąlygomis: ant sniego, purvo ir smėlio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_57215_global_en


Priekabos svyravimo kontrolės sistemą taip pat bus galima pasirinkti (kartu su vilkimo įranga). Nustačius priekabos svyravimą, sistema pakaitomis suaktyvina stabdžius ir riboja variklio sukimo momentą, kol svyravimas galiausiai dingsta.
„Master“ furgonų su „Twin Turbo“ varikliais vairo sistemoje sumontuotas elektrinis siurblys, palengvinantis manevravimą ir vairuotojo darbą sukant vairą esant nedideliam greičiui. Jis taip pat leidžia sumažinti kuro sąnaudas iki 0,1 litro/100 km*.
Keleivinėse furgono versijose sumontuota  padangų slėgio stebėjimo sistema, perspėjanti vairuotoją, jeigu padangoje per žemas slėgis arba ji pradurta.

REKLAMA

Renault_57217_global_en


Kita nauja funkcija – pasirenkamas plataus matymo kampo veidrodis, kuris montuojamas ant keleivio pusėje esančio skydelio nuo saulės. Jį pasitelkdami puikiai galėsite matyti anksčiau buvusią nematomą priešingą galinę automobilio pusę.
Galite rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių. Siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; priekiniai ir galiniai varomieji ratai; 8–22 kubinių metrų krovingumas. Naujienos – L4H2 ir L4H3 krovininiai furgonai su viengubais galiniais ratais, kurie idealiai tinka tolimiesiems reisams ir kurjerio paslaugas teikiančioms bendrovėms. Didesnis tarpas tarp ratų arkų leidžia vežti padėklus furgono gale.

REKLAMA
REKLAMA

Renault_57219_global_en


Naujojo „Master“ furgono naujas grotelių dizainas įkūnija naują „Renault“ stilių. Didesnis, vertikalesnis logotipas bus naudojamas visuose automobiliuose, esančiuose populiariausio – nuo pat 1998 m. – Europoje lengvų komercinių automobilių gamintojo, kataloguose.
Visapusiškas furgonų klasės atnaujinimas, pradėtas vykdyti prieš metus, leido gamintojui sustiprinti savo lyderio vaidmenį – 2013 m. jis užėmė 14,5 proc. rinkos dalies. Ankstesnės kartos „Master“ furgonai taip pat buvo populiarūs: jie užėmė 11,9 proc. rinkos dalies Europoje ir 13,4 proc. Viduržemio jūros ir Afrikos regione (antras geriausias rezultatas).
Naujuosius „Master“ furgonus Lietuvoje bus galima įsigyti „Renault“ prekybos atstovų salonuose nuo 2014 m. rugsėjo mėnesio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų