REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Būk unikalus" - tokiu šūkiu pasitinka „Re-Styling" įkūrėjas Vladas Noreiko. Ne vieną įspūdingą projektą parodžiusi kompanija planuoja neužmigti ant laurų ir toliau stebinti ne tik klientus, bet ir visus automobilių entuziastus.
Prieš trejus metus įkurta kompanija šiuo metu yra pati žymiausia tokia veikla užsiimanti įmonė.
„Automanas.lt" - Kaip kilo mintis užsiimti tokia veikla?
V.N - Viskas prasidėjo nuo noro tapti matomesniu ir išsiskirti iš pilkos masės. Sugalvojau šiek tiek patobulinti savo automobilį. Pakeičiau kėbulo spalvą. Iš juodos ir blizgios spalvos jis turėjo gauti matinio pavidalo juodą spalvą. Įsigijau reikalingą įrangą ir ėmiausi darbo.
Pirmieji bandymai nelabai pavyko, tačiau išklausyti kursai, praktika Lietuvoje ir užsienyje padėjo po truputėlį rodyti tinkamus rezultatus. Sugebėjau įgyvendinti svajonę ir Lietuviams parodyti automobilį su „Black Matte" plėvele. Nors bandomieji triušiai priklausė man pačiam, tačiau laikui bėgant atsirado ir potencialių klientų, kurių ratas plečiasi iki šio.

404903_584363564925594_1060922043_n
„Automanas.lt" -  Kodėl būtent automobilinė plėvelė?
V.N - Automobilinė plėvelė yra pritaikyta būtent gražinti keturračius draugus. Procesas ir pokyčiai padaromi per pakankamai trumpą laiką, tačiau pasiekti rezultatai nepalieka abejingų.
„Automanas.lt" - Kokie šios plėvelės pliusai/minusai?
V.N - Plėvelės privalumai yra tie, jog ji yra ilgaamžė, neblunkanti, atspari automobilių plovyklų pažeidimams. Spalvų spektras taip pat platus, tad galima patenkinti net ir pačių įnoringiausių klientų norus.

601196_571019936259957_1517573001_n
„Automanas.lt" - Esate įgyvendinę ne vieną didelį projektą. Pradedant „SL“ perdarymu į „Black Series“ ir baigiant „Nissan 350Z“ su aligatoriaus oda. Visas idėjas filtruojate, apmąstote ir įgyvendinate ar viskas vyksta spontaniškai?
V.N - Idėjos paprastai gimsta spontaniškai. Pavyzdžiui : „Mercedes Benz SL" perdarymas į „Black Series" gimė, nes realios galimybės įsigyti nėra. Juk jų buvo pagaminta vos 350 vienetų. Tada šovė mintis, jog reikia pamėginti pagaminti ir 351-ąjį vienetą pasitelkiant į pagalba 1:18 dydžio modeliuką.
„Automanas.lt" - Papasakokite apie plėvelės apvilkimo procesą.
V,N - Pirmas žingsnis - automobilio paruošimas klijavimui. Automobilio kėbulas kruopščiai nuvalomas specialiomis priemonėmis ir medžiagomis. Jos padeda pašalinti nešvarumus. Po to automobilio paviršius apdorojamas chemikalais. Antrasis žingsnis - automobiliui reikalingos plėvelės kiekio išmatavimas. Kai plėvelė išmatuota ir atkirpta pagal atitinkamą kėbulo detalę į rankas imami pagrindiniai automobilių klijuotojo įrankiai : fenas, brauklė bei aštrus peiliukas. Taigi paskutinis žingsnis - automobilio klijavimas. Brauklės pagalba išguldoma, o peiliuku apipjaustoma. Iš pirmo žvilgsnio atrodo labai paprasta, tačiau dabar atliekamas gerai tik tuomet, kai perprantama plėvelės elgsena kaitinant ir vėsinant, įgaunami įgūdžiai kiek, kur ir kada galima tempti ar sutraukti ir t.t.

536182_508029059225712_334167060_n
„Automanas.lt" - Bene įspūdingiausiai atrodo neseniai jūsų atliktas „Mercedes Benz“ S klasės projektas, kuris buvo padengtas juodos spalvos chromu. Kliento pageidavimas ar dar viena idėja gimusi galvoje?
V.N - Ne pirmą kartą šis automobilis lankėsi jau mūsų dirbtuvėse. Praėjusį sezoną jis buvo papuoštas juoda matine plėvele. Šiam sezonui automobilio klientas paprašė ko nors įspūdingesnio ir labiau traukiančio akį. Pasiūlėme keletą galimų variantų iš kurių jis pasirinko juodą chrominę plėvelę.
„Automanas.lt" - Kokie skirtumai tarp klientų iš Lietuvos ir kitų užsienio šalių? Specialūs pageidavimai?
V.N - Paprastai klientai iš Lietuvos yra kiek kuklesni lyginant su klientais iš užsienio šalių. Lietuviai - pakankamai konservatyvūs žmonės, bijantys ryškių ir išskirtinių spalvų. Jie dažniausiai renkasi baltos arba juodos spalvos plėvelę. Užsieniečiai yra atviresni naujovėms ir priima iššūkį apklijuoti automobilius įdomesnėmis bei ryškesnėmis plėvelių spalvomis.

383841_494796453882306_1663146443_n
„Automanas.lt" - Didžiausias iššūkis?
V.N - Manau, kad didžiausias „Re-Styling" komandos iššūkis jau anksčiau minėto „Mercedes Benz SL" plastinė operacija.
„Automanas.lt" - Kuo skiriatės jūs nuo kitų tokio tipo kompanijų? Aptarnavimas? Kainos? Nuolaidos?
V.N - Esame seniausiai įsikūrusi ir didžiausią patirtį turinti Lietuvoje kompanija profesionaliai gebanti aptraukti automobilį plėvele ir įgyvendinanti bet kurio kliento pačias netikėčiausias idėjas.
Nuolat dalyvaujame įvairiausiuose mokymuose, kursuose, naujų plėvelių pristatymuose, parodose ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Žinių kaupimas, patirties dalinimasis su kitomis užsienio kompanijomis, naujovių diegimas - tai nuolatinis ir nenutrūkstamas kompanijos procesas.

543779_547441038617847_1399394149_n
Kompanija nuolat investuoja pinigus į naujas plėveles, kurias pirmiausia išbando ant savo nuosavų automobilių ir tik patikrintą kokybišką produktą siūlo savo klientams.
Paprastai automobilių apklijavimu susidomėjusiems klientams siūloma ne tik balta ar juoda plėvelių spalva, tačiau pateikiama keletas variantų, kaip konkretų automobilį įsivaizduoja kompanija. Klientui lieka tik apsispręsti, ko jis nori.
Kas liečia paslaugos kainas – mes nesiekiame būti pigiausia, mes siekiame būti geriausia ir kokybiškiausiai automobilius klijuojančia kompanija, galinčia suteikti klientui pilną ir kokybišką paslaugų paketą.

„Būk unikalus" - tokiu šūkiu pasitinka „Re-Styling" įkūrėjas Vladas Noreiko. Ne vieną įspūdingą projektą parodžiusi kompanija planuoja neužmigti ant laurų ir toliau stebinti ne tik klientus, bet ir visus automobilių entuziastus.
Prieš trejus metus įkurta kompanija šiuo metu yra pati žymiausia tokia veikla užsiimanti įmonė.
„Automanas.lt" - Kaip kilo mintis užsiimti tokia veikla?
V.N - Viskas prasidėjo nuo noro tapti matomesniu ir išsiskirti iš pilkos masės. Sugalvojau šiek tiek patobulinti savo automobilį. Pakeičiau kėbulo spalvą. Iš juodos ir blizgios spalvos jis turėjo gauti matinio pavidalo juodą spalvą. Įsigijau reikalingą įrangą ir ėmiausi darbo.
Pirmieji bandymai nelabai pavyko, tačiau išklausyti kursai, praktika Lietuvoje ir užsienyje padėjo po truputėlį rodyti tinkamus rezultatus. Sugebėjau įgyvendinti svajonę ir Lietuviams parodyti automobilį su „Black Matte" plėvele. Nors bandomieji triušiai priklausė man pačiam, tačiau laikui bėgant atsirado ir potencialių klientų, kurių ratas plečiasi iki šio.

404903_584363564925594_1060922043_n
„Automanas.lt" -  Kodėl būtent automobilinė plėvelė?
V.N - Automobilinė plėvelė yra pritaikyta būtent gražinti keturračius draugus. Procesas ir pokyčiai padaromi per pakankamai trumpą laiką, tačiau pasiekti rezultatai nepalieka abejingų.
„Automanas.lt" - Kokie šios plėvelės pliusai/minusai?
V.N - Plėvelės privalumai yra tie, jog ji yra ilgaamžė, neblunkanti, atspari automobilių plovyklų pažeidimams. Spalvų spektras taip pat platus, tad galima patenkinti net ir pačių įnoringiausių klientų norus.

601196_571019936259957_1517573001_n
„Automanas.lt" - Esate įgyvendinę ne vieną didelį projektą. Pradedant „SL“ perdarymu į „Black Series“ ir baigiant „Nissan 350Z“ su aligatoriaus oda. Visas idėjas filtruojate, apmąstote ir įgyvendinate ar viskas vyksta spontaniškai?
V.N - Idėjos paprastai gimsta spontaniškai. Pavyzdžiui : „Mercedes Benz SL" perdarymas į „Black Series" gimė, nes realios galimybės įsigyti nėra. Juk jų buvo pagaminta vos 350 vienetų. Tada šovė mintis, jog reikia pamėginti pagaminti ir 351-ąjį vienetą pasitelkiant į pagalba 1:18 dydžio modeliuką.
„Automanas.lt" - Papasakokite apie plėvelės apvilkimo procesą.
V,N - Pirmas žingsnis - automobilio paruošimas klijavimui. Automobilio kėbulas kruopščiai nuvalomas specialiomis priemonėmis ir medžiagomis. Jos padeda pašalinti nešvarumus. Po to automobilio paviršius apdorojamas chemikalais. Antrasis žingsnis - automobiliui reikalingos plėvelės kiekio išmatavimas. Kai plėvelė išmatuota ir atkirpta pagal atitinkamą kėbulo detalę į rankas imami pagrindiniai automobilių klijuotojo įrankiai : fenas, brauklė bei aštrus peiliukas. Taigi paskutinis žingsnis - automobilio klijavimas. Brauklės pagalba išguldoma, o peiliuku apipjaustoma. Iš pirmo žvilgsnio atrodo labai paprasta, tačiau dabar atliekamas gerai tik tuomet, kai perprantama plėvelės elgsena kaitinant ir vėsinant, įgaunami įgūdžiai kiek, kur ir kada galima tempti ar sutraukti ir t.t.

536182_508029059225712_334167060_n
„Automanas.lt" - Bene įspūdingiausiai atrodo neseniai jūsų atliktas „Mercedes Benz“ S klasės projektas, kuris buvo padengtas juodos spalvos chromu. Kliento pageidavimas ar dar viena idėja gimusi galvoje?
V.N - Ne pirmą kartą šis automobilis lankėsi jau mūsų dirbtuvėse. Praėjusį sezoną jis buvo papuoštas juoda matine plėvele. Šiam sezonui automobilio klientas paprašė ko nors įspūdingesnio ir labiau traukiančio akį. Pasiūlėme keletą galimų variantų iš kurių jis pasirinko juodą chrominę plėvelę.
„Automanas.lt" - Kokie skirtumai tarp klientų iš Lietuvos ir kitų užsienio šalių? Specialūs pageidavimai?
V.N - Paprastai klientai iš Lietuvos yra kiek kuklesni lyginant su klientais iš užsienio šalių. Lietuviai - pakankamai konservatyvūs žmonės, bijantys ryškių ir išskirtinių spalvų. Jie dažniausiai renkasi baltos arba juodos spalvos plėvelę. Užsieniečiai yra atviresni naujovėms ir priima iššūkį apklijuoti automobilius įdomesnėmis bei ryškesnėmis plėvelių spalvomis.

383841_494796453882306_1663146443_n
„Automanas.lt" - Didžiausias iššūkis?
V.N - Manau, kad didžiausias „Re-Styling" komandos iššūkis jau anksčiau minėto „Mercedes Benz SL" plastinė operacija.
„Automanas.lt" - Kuo skiriatės jūs nuo kitų tokio tipo kompanijų? Aptarnavimas? Kainos? Nuolaidos?
V.N - Esame seniausiai įsikūrusi ir didžiausią patirtį turinti Lietuvoje kompanija profesionaliai gebanti aptraukti automobilį plėvele ir įgyvendinanti bet kurio kliento pačias netikėčiausias idėjas.
Nuolat dalyvaujame įvairiausiuose mokymuose, kursuose, naujų plėvelių pristatymuose, parodose ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Žinių kaupimas, patirties dalinimasis su kitomis užsienio kompanijomis, naujovių diegimas - tai nuolatinis ir nenutrūkstamas kompanijos procesas.

543779_547441038617847_1399394149_n
Kompanija nuolat investuoja pinigus į naujas plėveles, kurias pirmiausia išbando ant savo nuosavų automobilių ir tik patikrintą kokybišką produktą siūlo savo klientams.
Paprastai automobilių apklijavimu susidomėjusiems klientams siūloma ne tik balta ar juoda plėvelių spalva, tačiau pateikiama keletas variantų, kaip konkretų automobilį įsivaizduoja kompanija. Klientui lieka tik apsispręsti, ko jis nori.
Kas liečia paslaugos kainas – mes nesiekiame būti pigiausia, mes siekiame būti geriausia ir kokybiškiausiai automobilius klijuojančia kompanija, galinčia suteikti klientui pilną ir kokybišką paslaugų paketą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų