Nors standartinis „GLE 63 S“ modelis nėra labai lėtas automobilis, tikrai ne, tačiau „Lumma Design“ specialistai yra įsitikinę, jog arklio galių niekada nebus per daug. Jeigu standartinis 8 cilindrų agregatas išvysto 585 arklio galias, tai iš „Lumma Design“ dirbtuvių išvažiavęs modelis galės pasigirti turintis 650 arklio galių kaimenę.
Patobulinus variklį, laikas skirti didesnį dėmesį automobilio išvaizdai. „Lumma Design“ dizaineriai pasistengė, kad „GLE 63 AMG S“ atrodytų išskirtinai. Kiekvienas „CLR G 800“ gaus agresyviai atrodančius priekinį ir galinį buferius, iš anglies pluošto pagamintą variklio dangį, priekinio buferio pažeminimą ir iš anglies pluošto pagamintas oro paėmimo angas bei galinį difuzorių.
„CLR G 800“ bus komplektuojamas tik su 24 colių skersmens ratlankiais, kurie bus apauti „Vredestein“ kompanijos padangomis. Padangų išmatavimai : 295/30 priekyje ir 335/25 gale.
+
„CLR G 800“ nebus vienintelė „Lumma Design“ naujiena Frankfurto automobilių parodoje. Vokiečiai taip pat pademonstruos „Lumma CLR X 6 R“. „BMW X6 xDrive 50i“ pagrindu sukonstruotas automobilis išskirs ne tik ekstravagantiška išvaizda, bet ir galingu varikliu.
Priekyje sumontuotas 4.4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis išvystys 590 arklio galių (140 arklio galių daugiau nei standartinis ) ir 850 Nm sukimo momentą (standartinis motoras išvystė 650 Nm).
[nqspoll id="217"]