REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Paskutinė Monte Karlo ralio diena lenktynininkus pasitiko pabjurusiomis oro sąlygomis. Likus keletai valandų iki keturioliktojo greičio ruožo starto kelius padengė sniegas, kurį vėliau pakeitė šlapdriba ir lijundra. Tokiomis sąlygomis klydo ne vienas pilotas.
Trečioje pozicijoje važiavęs Evgenijus Novikovas, penktoje vietoje buvęs Jari Matti Latvala ir septintoje pozicijoje važiavęsJuho Hanninenas sudaužė savo bolidus, o kitų dalyvių tempas sumažėjo beveik iki ėjimo greičio.
Padangų pasirinkimas nebebuvo svarbus, o lenktynininkai buvo šokiruoti dėl greičio ruožuose buvusių sąlygų.


Greičiausias keturioliktame greičio ruože buvo privatų „Citroen“ pilotuojantis Bryanas Bouffieris. Jis greičio ruožą įveikė net 29.1 sek. greičiau nei antroje vietoje likęs Madsas Ostbergas. Vis dėlto, jo laikas – 23 min. 56.9 sek. vos 23.54 km ilgio greičio ruože – puikiai atspindi, kaip sunku buvo lenktyniauti.
„Mano stenograma buvo bloga. Dauguma posūkių turėjo būti švarūs, tačiau jie buvo padengti ledu. Važiavau viduriu kelio be jokių klaidų. Tai nebuvo pats gražiausias greičio ruožas, nes buvo labai slidu. Vis dėlto, užfiksavau gerą rezultatą“, - teigė B.Bouffieris.


M.Ostbergas teigė: „Toje vietoje negalėjau net paeiti, o mes bandėme ten važiuoti su automobiliu. Kelias buvo neįtikėtinas nuo pat starto. Buvo labai šlapia. Nebuvo jokio sukibimo. Didžiąją greičio ruožo dalį važiavau taip, lyg paprastame kelyje.“
Sebastienas Ogieras užfiksavo trečiąjį rezultatą, nuo B.Bouffierio atsilikęs 49.2 sek.


„Kai kuriose vietose važiavau vos 70 km/h greičiu. Du kartus liečiau barjerus“, - aiškino „Volkswagen“ pilotas.
Ralio lyderis Sebastienas Loebas liko ketvirtas, S.Ogierui nusileidęs 3.5 sek.
„Tai buvo neįtikėtina. Keliai buvo labai apsnigti. Vandens juose buvo tiek, kad visą laiką akvaplanavome. Visiškai nebuvo sukibimo. Tiesiosiose važiavome vos 100 km/h, nes važiuodami greičiau galėjome nulėkti nuo kelio“, - teigė devyniskart pasaulio čempionas.


Pasitraukus E.Novikovui, į trečiąją poziciją vėl pakilo Dani Sordo. Jis keturioliktame greičio ruože užfiksavo ketvirtąjį rezultatą.
E.Novikovas savo bolidą sudaužė nuo starto nuvažiavęs vos tris kilometrus, nulaužęs galinį kairės pusės ratą. J.M.Latvala nuo kelio nulėkė taip pat netoli starto, o J.Hanninenas priekinį kairės pusės ratą nulaužė penktame greičio ruožo kilometre.
Penkioliktame greičio ruože sąlygos buvo šiek tiek geresnės. Greičiausias šiame greičio ruože buvo D.Sordo, 4.9 sek. važiavęs greičiau nei Mikko Hirvonenas ir 1.9 sek. greičiau nei S.Ogieras. Pirmąjį penketuką užbaigė S.Loebas ir B.Bouffieris.


Po penkiolikto greičio ruožo bendroje įskaitoje ir toliau pirmauja S.Loebas. Jo persvara prieš S.Ogierą siekia daugiau nei pusantros minutės. Trečioje vietoje esantis D.Sordo nuo S.Loebo atsilieka dar tiek pat.
Iki Monte Karlo ralio finišo liko trys greičio ruožai. Atnaujinsime lenktynininkams pasiekus finišą.



Paskutinė Monte Karlo ralio diena lenktynininkus pasitiko pabjurusiomis oro sąlygomis. Likus keletai valandų iki keturioliktojo greičio ruožo starto kelius padengė sniegas, kurį vėliau pakeitė šlapdriba ir lijundra. Tokiomis sąlygomis klydo ne vienas pilotas.
Trečioje pozicijoje važiavęs Evgenijus Novikovas, penktoje vietoje buvęs Jari Matti Latvala ir septintoje pozicijoje važiavęsJuho Hanninenas sudaužė savo bolidus, o kitų dalyvių tempas sumažėjo beveik iki ėjimo greičio.
Padangų pasirinkimas nebebuvo svarbus, o lenktynininkai buvo šokiruoti dėl greičio ruožuose buvusių sąlygų.


Greičiausias keturioliktame greičio ruože buvo privatų „Citroen“ pilotuojantis Bryanas Bouffieris. Jis greičio ruožą įveikė net 29.1 sek. greičiau nei antroje vietoje likęs Madsas Ostbergas. Vis dėlto, jo laikas – 23 min. 56.9 sek. vos 23.54 km ilgio greičio ruože – puikiai atspindi, kaip sunku buvo lenktyniauti.
„Mano stenograma buvo bloga. Dauguma posūkių turėjo būti švarūs, tačiau jie buvo padengti ledu. Važiavau viduriu kelio be jokių klaidų. Tai nebuvo pats gražiausias greičio ruožas, nes buvo labai slidu. Vis dėlto, užfiksavau gerą rezultatą“, - teigė B.Bouffieris.


M.Ostbergas teigė: „Toje vietoje negalėjau net paeiti, o mes bandėme ten važiuoti su automobiliu. Kelias buvo neįtikėtinas nuo pat starto. Buvo labai šlapia. Nebuvo jokio sukibimo. Didžiąją greičio ruožo dalį važiavau taip, lyg paprastame kelyje.“
Sebastienas Ogieras užfiksavo trečiąjį rezultatą, nuo B.Bouffierio atsilikęs 49.2 sek.


„Kai kuriose vietose važiavau vos 70 km/h greičiu. Du kartus liečiau barjerus“, - aiškino „Volkswagen“ pilotas.
Ralio lyderis Sebastienas Loebas liko ketvirtas, S.Ogierui nusileidęs 3.5 sek.
„Tai buvo neįtikėtina. Keliai buvo labai apsnigti. Vandens juose buvo tiek, kad visą laiką akvaplanavome. Visiškai nebuvo sukibimo. Tiesiosiose važiavome vos 100 km/h, nes važiuodami greičiau galėjome nulėkti nuo kelio“, - teigė devyniskart pasaulio čempionas.


Pasitraukus E.Novikovui, į trečiąją poziciją vėl pakilo Dani Sordo. Jis keturioliktame greičio ruože užfiksavo ketvirtąjį rezultatą.
E.Novikovas savo bolidą sudaužė nuo starto nuvažiavęs vos tris kilometrus, nulaužęs galinį kairės pusės ratą. J.M.Latvala nuo kelio nulėkė taip pat netoli starto, o J.Hanninenas priekinį kairės pusės ratą nulaužė penktame greičio ruožo kilometre.
Penkioliktame greičio ruože sąlygos buvo šiek tiek geresnės. Greičiausias šiame greičio ruože buvo D.Sordo, 4.9 sek. važiavęs greičiau nei Mikko Hirvonenas ir 1.9 sek. greičiau nei S.Ogieras. Pirmąjį penketuką užbaigė S.Loebas ir B.Bouffieris.


Po penkiolikto greičio ruožo bendroje įskaitoje ir toliau pirmauja S.Loebas. Jo persvara prieš S.Ogierą siekia daugiau nei pusantros minutės. Trečioje vietoje esantis D.Sordo nuo S.Loebo atsilieka dar tiek pat.
Iki Monte Karlo ralio finišo liko trys greičio ruožai. Atnaujinsime lenktynininkams pasiekus finišą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų