REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors dauguma automobilių gamintojų pirmenybę teikia hibridinėms jėgainėms, tačiau pasaulyje vis dar yra gamintojų, kurie taip lengvai nepasiduoda ir stengiasi surasti naujų būdų kaip padidinti tradicinių vidaus degimo variklio efektyvumą.
Sportiškų automobilių gamintoja - „Porsche“, šiuo metu intensyviai dirba prie naujos kartos benzininių variklių, kurie nuo kitų išsiskirs kintamu cilindrų suspaudimo laipsniu
Nors „Porsche“ priklauso didžiuliam „VAG“ koncernui, tačiau net ir didžiausias automobilių gamintojas Europoje negali sau leisti pradėti tokių projektų be partnerių pagalbos. „Porsche“ norėdama sukurti šį inovatyvų variklį, į pagalbą pasikvietė „Hilite International“, kuri jau daugelį metų gamina įvairiausius komponentus.

Nors dauguma automobilių gamintojų pirmenybę teikia hibridinėms jėgainėms, tačiau pasaulyje vis dar yra gamintojų, kurie taip lengvai nepasiduoda ir stengiasi surasti naujų būdų kaip padidinti tradicinių vidaus degimo variklio efektyvumą.
Sportiškų automobilių gamintoja - „Porsche“, šiuo metu intensyviai dirba prie naujos kartos benzininių variklių, kurie nuo kitų išsiskirs kintamu cilindrų suspaudimo laipsniu
Nors „Porsche“ priklauso didžiuliam „VAG“ koncernui, tačiau net ir didžiausias automobilių gamintojas Europoje negali sau leisti pradėti tokių projektų be partnerių pagalbos. „Porsche“ norėdama sukurti šį inovatyvų variklį, į pagalbą pasikvietė „Hilite International“, kuri jau daugelį metų gamina įvairiausius komponentus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

variable-compression-engine-0


Taigi, kodėl „Porsche“ nusprendė investuoti milžiniškas sumas į naujos kartos benzininius variklius su kintamu cilindrų suspaudimo laipsniu? Pagrindinė to priežasties - kuo efektyviau panaudoti turbo-benzininio variklio privalumus. Sumažinus variklio tūrį ir uždėjus turbiną, automobilių gamintojai nušauna du zuikius vienu metu. Tačiau „Porsche“ specialistai nori pasiekti dar geresnius rezultatus. Varikliai su nuolatos besikeičiančiu cilindrų suspaudimo laipsniu, kuro sąnaudos sumažėtų 10 - 30%, o variklio efektyvumas padidėtų 22 - 37%. Tai yra pakankamai daug.
Tačiau yra vienas BET. Ar naujieji variklia bus pakankamai efektyvūs, tinkami masinei gamybai ir ar jie bus pakankamai patikimi? Laikas parodys, tačiau žinant „Porsche“ inžinierių išmanumą, nenustebtume, jeigu benzininiai varikliai su besikeičiančiu cilindrų suspaudimo laipsniu po 5 metų taptų norma.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų