REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu galvojate apie automobilio žeminimą, siūlome jums apsvarstyti pneumatinės pakabos teikiamus privalumus. Į šį padėkite planą chuliganą, kuriame dominuoja spyruoklių pjovimas ar reguliuojamo aukščio amortizatoriai. 
Pneumatinė pakaba - tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba (air bags) reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Na, pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson ir kitoms pakaboms.
Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas.
Važiavimas su šia pakaba labai minkštas. Net minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima pilnai nuleisti, kad suteikti dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia.


Pneumatinės pakabos dalys:


  • Oro kompresorius

  • Receiver'io

  • Vožtuvo arba vožtuvų bloko

  • Pneumatinio elemento kiekvienam ratui

  • Valdymo sistemos




Kompresorius pučia orą į „reciever'į“. Atsukus vožtuvus oras patenka į pneumatinį amortizatorių, kuris ir pakelia automobilį į pageidaujamą aukštį. Mygtuko pagalba galima atidaryti vožtuvą ir išleisti orą. Taip pakaba nusileidžia. Yra naudojamos dviejų arba keturių mygtukų sistemos. Atitinkamai dviejų mygtukų sistema reguliuoja galinius ir priekinius ratus, o keturių kiekvieną ratą atskirai.
Dažnai pastatyti pneumatinę pakabą reikia keisti pakabos elementus. Žinoma jei tai nėra pilnas Jūsų automobiliui pritaikytas rinkinys. Tai dažniausiai traukių arba amortizatorius tvirtinimo perdarymas. Priklausomai nuo pakabos tipo. Tačiau žinoma viskas išsprendžiama. Dažniausiai vengiant virinimo ilginimai ir sujungimai daromi varžtu pagalba (bolt-in).


Toks daikčiukas nėra pigus. Pilnas automobilio komplektas kainuoja nuo 2000 JAV dolerių. Universalius prietaisus dviem ratams galima nusipirkti po 600 JAV dolerių ir daugiau. Tačiau malonumas su tokiu važiuoti ko gero atperka tuos išleistus pinigus.
Daugiau informacijos apie automobilio žeminimą,
skaitykite šį straipsnį.

Jeigu galvojate apie automobilio žeminimą, siūlome jums apsvarstyti pneumatinės pakabos teikiamus privalumus. Į šį padėkite planą chuliganą, kuriame dominuoja spyruoklių pjovimas ar reguliuojamo aukščio amortizatoriai. 
Pneumatinė pakaba - tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba (air bags) reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Na, pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson ir kitoms pakaboms.
Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas.
Važiavimas su šia pakaba labai minkštas. Net minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima pilnai nuleisti, kad suteikti dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia.


Pneumatinės pakabos dalys:


  • Oro kompresorius

  • Receiver'io

  • Vožtuvo arba vožtuvų bloko

  • Pneumatinio elemento kiekvienam ratui

  • Valdymo sistemos




Kompresorius pučia orą į „reciever'į“. Atsukus vožtuvus oras patenka į pneumatinį amortizatorių, kuris ir pakelia automobilį į pageidaujamą aukštį. Mygtuko pagalba galima atidaryti vožtuvą ir išleisti orą. Taip pakaba nusileidžia. Yra naudojamos dviejų arba keturių mygtukų sistemos. Atitinkamai dviejų mygtukų sistema reguliuoja galinius ir priekinius ratus, o keturių kiekvieną ratą atskirai.
Dažnai pastatyti pneumatinę pakabą reikia keisti pakabos elementus. Žinoma jei tai nėra pilnas Jūsų automobiliui pritaikytas rinkinys. Tai dažniausiai traukių arba amortizatorius tvirtinimo perdarymas. Priklausomai nuo pakabos tipo. Tačiau žinoma viskas išsprendžiama. Dažniausiai vengiant virinimo ilginimai ir sujungimai daromi varžtu pagalba (bolt-in).


Toks daikčiukas nėra pigus. Pilnas automobilio komplektas kainuoja nuo 2000 JAV dolerių. Universalius prietaisus dviem ratams galima nusipirkti po 600 JAV dolerių ir daugiau. Tačiau malonumas su tokiu važiuoti ko gero atperka tuos išleistus pinigus.
Daugiau informacijos apie automobilio žeminimą,
skaitykite šį straipsnį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų