REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių gamintojas puikiai žino savo stipriąsias savybes ir kurio tipo automobilių kūrimas yra įaugęs į kompanijos darbuotojų kraują. „Peugeot“ visuomet būdavo puikių (ne visais atvejais) ir solidžių sedanų gamintoja – prisiminkite „504“, „505“, „405“, „605“ arba „406“. 
Paskutinės „Peugeot“ sedanų interpretacijos nesugebėdavo tinkamai atspindėti tikrąją prancūziškos markės dvasią. Taip, jie buvo pakankamai įdomūs ir neblogai išbaigti, tačiau tiek „407“, tiek „508“ neturėjo išskirtinumo ir sėdėjo ant to paties nuobodylų suolo kaip ir „Ford Mondeo“ ar „Volkswagen Passat“.
Dabar – atėjo metas pasikeisti. „Peugeot“ šiandien oficialiai pristatė naujos kartos „508“ sedaną, kuris sugrąžins į konkurencingos klasės olimpą arba bent jau sugrąžins gamintojui milžinišką kraitį karmos taškų už drąsą ir norą automobilį kurti pagal savo taisykles.

Kiekvienas automobilių gamintojas puikiai žino savo stipriąsias savybes ir kurio tipo automobilių kūrimas yra įaugęs į kompanijos darbuotojų kraują. „Peugeot“ visuomet būdavo puikių (ne visais atvejais) ir solidžių sedanų gamintoja – prisiminkite „504“, „505“, „405“, „605“ arba „406“. 
Paskutinės „Peugeot“ sedanų interpretacijos nesugebėdavo tinkamai atspindėti tikrąją prancūziškos markės dvasią. Taip, jie buvo pakankamai įdomūs ir neblogai išbaigti, tačiau tiek „407“, tiek „508“ neturėjo išskirtinumo ir sėdėjo ant to paties nuobodylų suolo kaip ir „Ford Mondeo“ ar „Volkswagen Passat“.
Dabar – atėjo metas pasikeisti. „Peugeot“ šiandien oficialiai pristatė naujos kartos „508“ sedaną, kuris sugrąžins į konkurencingos klasės olimpą arba bent jau sugrąžins gamintojui milžinišką kraitį karmos taškų už drąsą ir norą automobilį kurti pagal savo taisykles.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Peugeot 508 (1)


Dizainas
Automobilių eksterjero dizainas visuomet būdavo stiprioji prancūziškų ratuočių pusė. Juk tai viena iš daugybės priežasčių, kodėl žmonės nori pasirinkti elegantišką, akį traukiantį „Peugeot“, o ne įmonių vadybinininkų drožiamą „Toyota Avensis“. Šioje kategorijoje „Peugeot“ dizaineriai pranoko ne tik save.
Naujos kartos modelis stengiasi atsikratyti tradicinio sedano silueto. Vietoj jo atsirado nuožulni stogo linija, plati ir žema stovėsena. Vos 1,4 metro aukščio automobilis taip pat turi dar vieną išskirtinumą – rėmų neturinčius langus, kurie šiais laikais yra pakankamai retas privalumas arba yra būdingas tik brangiems automobiliams.
Kompanijos atstovai teigia, jog agresyvi priekinė dalis, kurioje pagrindinį vaidmenį atlieka blizgios radiatoriaus grotelės su didžiuliu „Liūto“ simboliu bei ant variklio dangčiu esančiu „508“ logotipu. Pasak gamintojo atstovų, pastarieji dizaino elementai šiame automobilyje yra tik dėl vienos priežasties – noro pagerbti du garsius „Peugeot“ modelius – „504“ ir „504“ kupė.

REKLAMA

Naujos kartos Peugeot 508 (2)


Interjeras
„Įsėsti į naujojo Peugeot 508 saloną yra kaip įžengti į kitą pasaulį, kuriame raktiniai žodžiai yra kokybė ir originalumas. Svarbiausi Peugeot i-Cockpit® komponentai“, – skambus pareiškimas, kuris dominuoja gamintojo spaudos pranešime.
„508“ interjeras – dar vienas labai stipri naujo „Peugeot“ modelio savybė. Minimalistinis ir tuo pačiu modernus apipavidalinimas turėtų nustebinti net ir aukštesnės klasės automobilių vairuotojus. (Taip, mes nejuokaujame. Tiesiog nueikite į „Peugeot“ saloną ir atsisėskite į „3008“ ir „5008“.)
Su naujos kartos modeliais „Peugeot“ nori įrodyti, jog vairuotojai ieškantys nepriekaištingai surinkto interjero su aukšto lygio apdailos medžiagų, tikrai neprivalo dairytis į „Audi“, „Mercedes Benz“ ar „Volvo“. Tuo tarpu visų dievinamas „Volkswagen“, nors ir suteikia solidumo įspūdį, tačiau kokybine prasme tikrai nusileis savo varžovui.
Renkantis salono apmušalus ir medžiagas  naudojama natūrali arba napa oda, satino chromas, juodas lakas, „Alcantara“, natūrali mediena. Už išskirtinį ergonomiškumą ir nustatymo galimybes naujojo 508 vairuotojo sėdynei buvo suteiktas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) ženklas. Asortimentas apima priekines elektra valdomas sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Peugeot 508 (17)


Aukščiausios klasės kokybė ir komfortas
Naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka naujasis „Peugeot 508 pasiekė“ pusiausvyrą tarp komforto ir automobilio valdymo tikslumo. Montuojant kėbulo detales, be jų suvirinimo, taip pat yra naudojami specialūs klijai, suteikiantys automobiliui tvirtumo ir ilgaamžiškumo. Palyginti su pirmtaku, šis automobilis gali būti iki 70 kilogramų lengvesnis.
Daugybė daiktadėžių ir dėtuvių, kurių bendroji talpa siekia 32 litrus, padidiną patogumą kelionėse, o išmaniesiems prietaisams įkrauti yra 4 USB lizdai ir 12V lizdai centrinėje konsolėje bei bagažinėje. Natūralu, kad automobilyje taip pat yra Apple Carplay , Android Auto ir Mirror Link jungtys, be to, bevielio telefono įkrovimo ir 3D navigacijos sistemos. Aukštos kokybės garso sistema pasirūpino akustikos įmonė Focal®.
Naujajame 508 modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių šiandienos reikliausių klientų lūkesčius ir naujausius EuroNCAP kriterijus:


  • infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje);

  • automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / h greičiu, taip pat, susidūrimo pavojaus įspėjimas;

  • aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema;

  • važiavimo eismo juosta pagalbos sistema;

  • vairuotojo  išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys;

  • automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas;

  • greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir patarimo sumažinti greitį sistema;

  • eismo ženklų atpažinimo sistema – STOP ženklas ir vienos krypties ženklas;

  • adaptyvi greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija;

  • aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema;

  • Visiopark2 – 360 laipsnių kamera;

  • patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema;

  • Peugeot Connect SOS & Assistance avarinė pranešimų sistema;


Naktinio matymo prietaisas naudoja infraraudonosios spinduliuotės kamerą ir tamsoje aptinka gyvus gyvūnus priešais automobilį arba, esant blogam matomumui, 200 – 250 metrų atstumu.
Naujoji daugiapakopė galinė Active Suspension pakaba su elektra valdoma važiuokle užtikrina tiek tikslesnį valdomumą, tiek padeda užtikrinčiau jaustis nelygiuose keliuose.
Variklių gama: 
Siūlomi du visiškai nauji 1,6 PureTech benzininiai varikliai:
- PureTech 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  5,4 l/100 km.
- PureTech 225AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  5,6 l/100 km (tik su GT versija)
Taip pat, 1,5 ir 2,0 BlueHDi dyzeliniai varikliai:
- BlueHDi 130AG / 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  3,8 l/100 km.
- BlueHDi 130AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  3,7 l/100 km.
- BlueHDi 160AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  4,5 l/100 km.
- BlueHDi 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos -  4,7 l/100 km.
Naujasis Peugeot 508 bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas vyks kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o šių metų pabaigoje naująjį modelį bus galima įsigyti Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Techninės charakteristikos:









PureTech 180 S&S


EAT8


PureTech 225 S&S "GT"


EAT8


 















































































Variklio tūris 1598 cm3 1598 cm
Maksimali galia  180 AG @ 6000 225 AG @ 5500
Maksimalus Nm 250 @ 1750 300 @ 2500
Pavarų dėžė 8 laipsnių automatas 8 laipsnių automatas
Padangos

215/60 R16 V


215/60 R16 V


215/55 R17 W



235/ 45 R18 Y


235/40 R19 Y



215/ 55 R17 W



235/ 45 R18 Y


235/40 R19 Y


Maks. greitis

230


250

Akceleracija (0-100)

7,9


7,3

Akceleracija(80-120)

5,1


4,4

Kuro sąnaudos

5,4 litro 100 km

Kuro bako dydis 62 litrai 62 litrai
Ilgis (mm)

4750

4750
Plotis (mm) 2098 2098
Ratų bazės ilgis (mm)

2793

2793
Bagažinės tūris 

487 litrai

487 litrai
Svoris (kg)

1420

1420



Naujos kartos Peugeot 508 (16)











BlueHDi 130 S&S


BVM6




BlueHDi 130 S&S


EAT8



 















































































Variklio tūris 1499 cm3 1499 cm
Maksimali galia  130 AG @ 3750 130 AG @ 3750
Maksimalus Nm 300 @ 1750 300 @ 1750
Pavarų dėžė 6 laipsnių mechaninė 8 laipsnių automatas
Padangos

215/60 R16 V

REKLAMA

215/60 R16 V


215/55 R17 W



235/ 45 R18 Y


235/40 R19 Y



215/60 R16 V


215/60 R16 V


215/55 R17 W



235/ 45 R18 Y


235/40 R19 Y


Maks. greitis

210


250

Akceleracija (0-100) 9,7

10

Akceleracija(80-120) 11,8 7,0
Kuro sąnaudos

3,9 litro 100 km

 3,8 litro 100 km
Kuro bako dydis 62 litrai 62 litrai
Ilgis (mm)

4750

4750
Plotis (mm) 2098 2098
Ratų bazės ilgis (mm)

2793

2793
Bagažinės tūris 

487 litrai

487 litrai
Svoris (kg)

1415

1420



Naujos kartos Peugeot 508 (19)











BlueHDi 160 S&S


EAT8




BlueHDi 180 S&S


EAT8



 















































































Variklio tūris 1997 cm3 1997 cm
Maksimali galia  180 AG @ 3750 180 AG @ 3750
Maksimalus Nm 400 @ 2000 400 @ 2000
Pavarų dėžė 8 laipsnių automatas 8 laipsnių automatas
Padangos 215/55 R17 W235/ 45 R18 Y

235/40 R19 Y

REKLAMA
215/55 R17 W235/ 45 R18 Y

235/40 R19 Y

Maks. greitis

230


235

Akceleracija (0-100) 8,4 8,3
Akceleracija(80-120) 5,8 5,7
Kuro sąnaudos

4,5 litro 100 km

 5,7 litro 100 km
Kuro bako dydis 62 litrai 62 litrai
Ilgis (mm)

4750

4750
Plotis (mm) 2098 2098
Ratų bazės ilgis (mm)

2793

2793
Bagažinės tūris 

487 litrai

487 litrai
Svoris (kg)

1530

1535


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų