REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pamatę atnaujintą „
Volkswagen Golf“ likote nusivylę? Panašios emocijos užplūdo pažiūrėjus ir į naujos kartos „Polo“? Tuomet pažvelkite į naujos kartos „Volkswagen Touareg“!

Nepaisant didžiulių pastangų bandant naująjį modelį paslėpti nuo smalsuoliškų žvilgsnių, du gamyklos dažais kvepiantys automobiliai buvo užfiksuoti Jungtinėse Valstijose, kuriose vyko naujojo modelio fotosesija.
Panašu, kad „Volkswagen“ dizaino departamentas pradėjo elgtis ryžtingiau ir drąsiau. Kodėl? Nes serijinei gamybai paruoštas modelis mažai kuo skiriasi  nuo 2016 metais pristatyto „Volkswagen T-Prime GTE“ koncepto - projekto, kuris turėjo mums pademonstruoti kaip ateityje atrodys naujos kartos „Touareg“ visureigis.
Pažiūrėkite ir palyginkite.

Ar pamatę atnaujintą „
Volkswagen Golf“ likote nusivylę? Panašios emocijos užplūdo pažiūrėjus ir į naujos kartos „Polo“? Tuomet pažvelkite į naujos kartos „Volkswagen Touareg“!

Nepaisant didžiulių pastangų bandant naująjį modelį paslėpti nuo smalsuoliškų žvilgsnių, du gamyklos dažais kvepiantys automobiliai buvo užfiksuoti Jungtinėse Valstijose, kuriose vyko naujojo modelio fotosesija.
Panašu, kad „Volkswagen“ dizaino departamentas pradėjo elgtis ryžtingiau ir drąsiau. Kodėl? Nes serijinei gamybai paruoštas modelis mažai kuo skiriasi  nuo 2016 metais pristatyto „Volkswagen T-Prime GTE“ koncepto - projekto, kuris turėjo mums pademonstruoti kaip ateityje atrodys naujos kartos „Touareg“ visureigis.
Pažiūrėkite ir palyginkite.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VW Touareg vs T-Prime GTE


Akivaizdu, jog „Volkswagen“ modelių gamos galva privalo atrodyti ne ką prasčiau negu „Audi Q7“ ar „Porsche Cayenne“ - automobilių, kurie naudoja tą pačią platformą kaip ir šis „Volkswagen“ modelis.
Didžiausias naujosios platformos privalumas - ženklus automobilio svorio sumažėjimas. Vien šios platformos dėka naujas modelis gali būti iki 200 kilogramų lengvesnis už savo pirmtaką. Ši antsvorio pašalinimo programa turėtų pakeisti „Touareg“ valdymo savybes, pagerinti stabilumą, sumažinti kuro sąnaudas ir padangų dėvėjimąsi.
Vis dėlto, kaip ir „Audi Q7“ ar „Porsche Cayenne“, taip ir „Touareg“ svers maždaug dvi tonas ir bus varomas skirtingo galingumo benzininiais bei dyzeliniais motorais. Variklių gamoje taip pat atsiras hibridinė jėgainė, kuri bus beprotiškai populiari Jungtinėse Valstijose ir Vakarų Europoje. Ši modifikacija turės 4 cilindrų benzininį variklį ir 100 kW galingumo elektrinį motorą.
Didžiajai daugumai patiks 3 litrų, 6 cilindrų benzininis arba dyzelinis motorai, kurie, neoficialių šaltinių teigimu, išvystys 270 arba 340 arklio galių.
Serijinė naujos kartos „Touareg“ gamyba prasidės 2018 metų pradžioje.
Visi „Touareg“ modeliai bus gaminami Slovakijoje esančioje gamykloje, kurioje „gimsta“ ir kiti „Touareg“ broliai.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų