REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikinių automobilių aukcionai yra įdomūs tuo, jog juose galima išvysti iki šiol dar negirdėtų automobilių. Nors dauguma iš jų europietiški, tačiau šis eksponatas buvo sukurtas Jungtinėse Valstijose, „General Motors“ dirbtuvėse. 
Iki šiol, visos „Chevrolet Corvette“ modelio kartos buvo kuriamos pagal panašų receptą. Variklis priekyje, vairuotojas per vidurį, o varomieji ratai gale. Nors pasigirsta įvairiausių kalbų apie „General Motors“ planus pakeisti „Corvette“ komponuotę, tačiau iki šiol pro „Chevrolet“ gamyklos vartus riedėdavo tik klasikinės komponuotės automobiliai.
Vis dėlto, anapus Atlanto gyvenantys automanai labai dažnai sau gali leisti įsigyti klasikinį „Chevrolet Corvette“ modelį, radikaliai jį pakeisti ir vėliau jį parduoti per daug pinigų turinčiam automobilių kolekcionieriui.

Klasikinių automobilių aukcionai yra įdomūs tuo, jog juose galima išvysti iki šiol dar negirdėtų automobilių. Nors dauguma iš jų europietiški, tačiau šis eksponatas buvo sukurtas Jungtinėse Valstijose, „General Motors“ dirbtuvėse. 
Iki šiol, visos „Chevrolet Corvette“ modelio kartos buvo kuriamos pagal panašų receptą. Variklis priekyje, vairuotojas per vidurį, o varomieji ratai gale. Nors pasigirsta įvairiausių kalbų apie „General Motors“ planus pakeisti „Corvette“ komponuotę, tačiau iki šiol pro „Chevrolet“ gamyklos vartus riedėdavo tik klasikinės komponuotės automobiliai.
Vis dėlto, anapus Atlanto gyvenantys automanai labai dažnai sau gali leisti įsigyti klasikinį „Chevrolet Corvette“ modelį, radikaliai jį pakeisti ir vėliau jį parduoti per daug pinigų turinčiam automobilių kolekcionieriui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mid-engined-corvette-with-1000-hp-to-be-offered-at-auctions-america-fort-lauderdale_10


V7
„V7 Twin Turbo“ - būtent tokiu vardu buvo pavadintas keletos entuziastų projektas, kuris turėtų sužavėti ne vieną „Chevrolet Corvette“ gerbėją. Tai - 1963 metų gamybos „Chevrolet Corvette“ su moderniu „Chevrolet“ benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže.
Per vidurį sumontuotas „Chevrolet“ benzininis motoras išvysto daugiau nei 1000 arklio galių ir 1331 Nm sukimo momentą. Nežinome ar automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą, nes 1331 Nm sukimo momentas keliaujantis tik į galinius ratus gali sudaryti problemų norint iš vietos pajudėti nesukėlus didžiulio dūmų kamuolio.
Vis dėlto, reikėtų paminėti, jog automobilis turi „Penske Racing“ pilnai reguliuojamą pakabą, didžiulius „Baer“ stabdžių diskus, „Cobra“ lopšius, elektra valdomus langus, oro kondicionierių ir garso sistemą, kuri dažniausiai montuojama tik į S klasės „Mercedes Benz“.
Tradiciškai, tokie unikalūs automobiliai nėra labai pigūs. Įprastai tokių projektų kainos prasideda nuo kelių šimtų tūkstančių eurų, tačiau „V7 Twin Turbo“ kainuoja tiek pat kiek ir visiškai naujas „BMW M5“ - 100 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų