REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Erdviausias salonas SUV segmente, neprilygstamas komfortas, sumažėję degalų sąnaudos, net 325 kg mažesnis automobilio svoris, visi varantys ratai ir įdomūs pavaros mechanizmo sprendimai… Tai naujasis, jau antrosios kartos Audi Q7, nuo surinkimo konvejerių išriedantis į gatves.
Pristatydamas antrosios kartos Audi Q7, bendrovės vyriausiasis inžinierius, prof. dr. Ulrichas Hackenbergas gali nesustodamas vardinti naujojo modelio privalumus ir patobulinimus. Masinio lengvų lydinių pritaikymo dėka net 325 kg sumažėjusi automobilio masė, dėl išmanių variklio konstrukcijos sprendimų net 28% sumažėję vidutinės degalų sąnaudos ir naujausios saugos, pagalbinių vairavimo sistemų, informacinių pramogų bei junglumo funkcijos.
Lengviausias kėbulas klasėje
Audi Q7 su 3.0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką.  Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai naudojami lengvi lydiniai. Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomai lengvo lydinio. Jau vien šis automobilio svorio sumažinimas - veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.

Erdviausias salonas SUV segmente, neprilygstamas komfortas, sumažėję degalų sąnaudos, net 325 kg mažesnis automobilio svoris, visi varantys ratai ir įdomūs pavaros mechanizmo sprendimai… Tai naujasis, jau antrosios kartos Audi Q7, nuo surinkimo konvejerių išriedantis į gatves.
Pristatydamas antrosios kartos Audi Q7, bendrovės vyriausiasis inžinierius, prof. dr. Ulrichas Hackenbergas gali nesustodamas vardinti naujojo modelio privalumus ir patobulinimus. Masinio lengvų lydinių pritaikymo dėka net 325 kg sumažėjusi automobilio masė, dėl išmanių variklio konstrukcijos sprendimų net 28% sumažėję vidutinės degalų sąnaudos ir naujausios saugos, pagalbinių vairavimo sistemų, informacinių pramogų bei junglumo funkcijos.
Lengviausias kėbulas klasėje
Audi Q7 su 3.0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg – net 325 kg mažiau už pirmtaką.  Kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamyboje gausiai naudojami lengvi lydiniai. Kiekvienas šių stambių automobilio sudedamųjų dalių elementas pagamintas iš kruopščiai pritaikyto pagal standumą ir maksimaliai įmanomai lengvo lydinio. Jau vien šis automobilio svorio sumažinimas - veiksminga priemonė taupant degalus ir mažinant CO2 taršą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

audi_q7_2_2


Dinamiški varikliai
Variklių asortimente – du šaunūs trijų litrų darbinio tūrio agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3.0 TFSI leidžia iki 100 km/val. greitį pasiekti per 6,1 sek. ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos - 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.
Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3.0 TDI varikliu 100 km/val. greitį išvysto jau po 6,3 sek. ir gali važiuoti maksimaliu 234 km/val. greičiu. Šio variklio degalų sąnaudos - 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša - 179 g/ km.

REKLAMA

audi_q7_3_2


Naujoviškas pavaros mechanizmas
2016 metų pradžioje Q7 šeimyną papildys įspūdingas Audi Q7 e-tron quattro. Tai bus pirmasis pasaulyje dyzelinis SUV klasės įkraunamas hibridas su quattro visų ratų pavara. Judesį šiam modeliui suteiks 275 kW (373 AG) bendro pajėgumo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas, galintis išvystyti iki 700 Nm sukimo momentą.
Vertinant pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, Audi Q7 e-tron quattro 100 km kelio sunaudos 1,7 l dyzelino, o jo tarša bus tik kuklūs 46 CO2/km.
Važiuojant vien tik elektra, pilna akumuliatoriaus įkrova leis nuriedėti iki 56 km.

REKLAMA
REKLAMA

audi_q7_tdi_quattro_3


Naujoviški rodmenys ir valdikliai
Audi virtual cockpit pavadintas skaitmeninis rodmenų masyvas keičia įprastą skalių rinkinį ir visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos.
Nors šis prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išlieka. Sėdinčius ant galinės automobilio sėdynės keleivius linksmina specialus Audi planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir multiterpės pramogų funkcijų, o su Google Android Auto ir Apple CarPlay suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis užtikrina neprilygstamą junglumą ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas bei pramogas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

audi_q7_tdi_quattro_5


Daugybė vairavimo pagalbininkų
Šiuo metu naujasis Audi Q7 – daugiausiai pasaulyje vairavimo pagalbininkų turintis automobilis. Vairuoti padeda adaptyvinis tempomatas, degalus taupo energinio efektyvumo pagalbininkas, buksyravimo pagalbininkas padeda vilkti priekabą, atitinkami pagalbininkai padeda manevruoti, važinėti mieste, įveikti kamščius.
Įveikti sudėtingas sankryžas padės visiškai naujas eismo pagalbininkas, fiksuojantis eismą skersai kertamose gatvėse ar keliuose, o pavojingose situacijose pasiruošęs pagelbėti ir avarinis stabdys.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų