REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis automanų sutiks, jog pasaulio ralio čempionato auksiniai laikai buvo 1980 - 1990 metais. Prieš daugiau kaip 25 metus visame pasaulio raliuose dominavo ugnimi besispjaudantys, labai greiti ralio bolidai, kurie privertė kiekvieną šios sporto šakos gerbėją aikčioti iš nuostabos.
Automobilių modifikavimu užsiimančios įmonės „MTM“ darbuotojai pastarąjį pusmetį praleido prie neįprasto projekto. Šios kompanijos vadovas užsimanė sukurti modernią B ralio grupės bolido interpretaciją.
Pasisėmę įkvėpimo iš 9 dešimtmetyje pasaulio ralio čempionate dalyvavusio bolido, vokiečiai į savo dirbtuves atsivežė kompaktiškąjį „Audi A1“ hečbeką. Standartinį modelį jie išrinko, specialiai šiam projektui sukūrė priekinį ir galinį buferius, sparnus, slenksčius. Net variklio dangtis yra visiškai kitoks.

Daugelis automanų sutiks, jog pasaulio ralio čempionato auksiniai laikai buvo 1980 - 1990 metais. Prieš daugiau kaip 25 metus visame pasaulio raliuose dominavo ugnimi besispjaudantys, labai greiti ralio bolidai, kurie privertė kiekvieną šios sporto šakos gerbėją aikčioti iš nuostabos.
Automobilių modifikavimu užsiimančios įmonės „MTM“ darbuotojai pastarąjį pusmetį praleido prie neįprasto projekto. Šios kompanijos vadovas užsimanė sukurti modernią B ralio grupės bolido interpretaciją.
Pasisėmę įkvėpimo iš 9 dešimtmetyje pasaulio ralio čempionate dalyvavusio bolido, vokiečiai į savo dirbtuves atsivežė kompaktiškąjį „Audi A1“ hečbeką. Standartinį modelį jie išrinko, specialiai šiam projektui sukūrė priekinį ir galinį buferius, sparnus, slenksčius. Net variklio dangtis yra visiškai kitoks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

a1-quattro-gruppe-b-s1-5


Kadangi projektas šiuo metu yra dar tik ankstyvoje kūrimo stadijoje, tikslių techninių charakteristikų „MTM“ nenori atskleisti. Pagal dabartinį planą, naujasis modelis turės 2.5 litro benzininį variklį, kuris išvystys 444 arba 495 arklio galias. Maksimalus greitis sieks 305 km/val.
„MTM“ tikisi, jog ribota serijinė modelio gamyba bus pradėta kitų metų vasarą. Vokiečiai iš viso planuoja pagaminti maždaug 10 vienetų. Kiekvienas „MTM Audi A1 Quattro“ egzempliorius kainuos maždaug 120 - 130 tūkst. eurų.
Nors FIA nesiruošia atgaivinti B ralio grupės bolidus, tačiau entuziastams tai bus puiku proga atšvęsti.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų