REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didieji automobilių pramonės gigantai ne vieną kartą pristatė alternatyviais energijos šaltiniais varomus automobilius, tačiau tik keletas iš jų sugebėjo patekti į serijinę gamybą. „Honda“ ir „Toyota“ galėtume drąsiai vadinti vandeniliu varomų automobilių pionieriais. Abudu automobilių koncernai siūlė arba siūlo dabar įsigyti vandeniliu varomas mašinas ir dar kartą įsitikinti, jog tradiciniai elektromobiliai yra tik tarpinė stotelė. 
Susižavėjimas elektromobiliais visame pasaulyje po truputėlį didėja, tačiau kol automobilių gamintojai nepradės kurti 500 ar 600 kilometrų nuvažiuojančių elektromobilių, tol jie tikrai nesugebės iš rinkos išstumti tradicinėmis jėgainėmis varomų mašinų. Kol kiekviename spaudos pranešime susijusiame su elektromobiliais kalbama, jog baterijų talpa padidės per artimiausius keletą metų, vis daugiau kompanijų atsigręžia į vandenilį.

Didieji automobilių pramonės gigantai ne vieną kartą pristatė alternatyviais energijos šaltiniais varomus automobilius, tačiau tik keletas iš jų sugebėjo patekti į serijinę gamybą. „Honda“ ir „Toyota“ galėtume drąsiai vadinti vandeniliu varomų automobilių pionieriais. Abudu automobilių koncernai siūlė arba siūlo dabar įsigyti vandeniliu varomas mašinas ir dar kartą įsitikinti, jog tradiciniai elektromobiliai yra tik tarpinė stotelė. 
Susižavėjimas elektromobiliais visame pasaulyje po truputėlį didėja, tačiau kol automobilių gamintojai nepradės kurti 500 ar 600 kilometrų nuvažiuojančių elektromobilių, tol jie tikrai nesugebės iš rinkos išstumti tradicinėmis jėgainėmis varomų mašinų. Kol kiekviename spaudos pranešime susijusiame su elektromobiliais kalbama, jog baterijų talpa padidės per artimiausius keletą metų, vis daugiau kompanijų atsigręžia į vandenilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz GLC F-Cell (1)


„Mercedes Benz“ atsižvelgdama į „Tesla“ kompanijos plėtrą, pristatė vandeniliu varomą „GLC“ visureigį, kuris didžiausiose pasaulio rinkose pasirodys šių metų pabaigoje. Nors „Mercedes Benz“ šį automobilį vadinam prototipu, tačiau iš tikrųjų - tai pirmasis serijinei gamybai tinkamas „Mercedes Benz“ modelis, kuris varomas vandeniliu.
Kompanijos atstovų teigimu, automobilis iš pradžių bus pardavinėjamas Vokietijoje, Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose. 2018 metais šis modelis pasirodys D.Britanijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje.

REKLAMA

Mercedes Benz GLC F-Cell (7)


„Mercedes Benz GLC F-Cell“ nuo kitų vandeniliu varomų automobilių skiriasi tuo, jog šio modelio vairuotojai turės galimybę jį pakrauti kaip tradicinį elektromobilį. Nors „GLC F-Cell“ turi labai mažytes baterijas, kurios padės nuvažiuoti tik maždaug 50 kilometrų, tačiau jos šiame automobilyje sumontuotos tam, jog išeikvojus vandenilį automobilį galėtų nuvažiuoti iki artimiausios degalinės.
„GLC F-Cell“ turi dvi talpyklas, kuriose telpa 4 kilogramai vandenilio. Su šiuo kiekiu „GLC F-Cell“ galės nuvažiuoti maždaug 500 kilometrų.
Techninių charakteristikų „Mercedes Benz“ neatskleidžia, tačiau apie šį „GLC F-Cell“ daugiau sužinosime Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje gamintojas taip pat pristatys pilnavertį „Tesla“ elektromobilio konkurentą. Pastarasis modelis su pilnai įkrautomis baterijomis turėtų nuvažiuoti maždaug 500 - 600 kilometrų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų