REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugeliui gali pasirodyti keista, tačiau „Mercedes Benz“ kompanijos vadovai turi didžiulį potraukį raliui. Per labai ilgą „Mercedes Benz“ gyvavimo istoriją, trikampės žvaigždės logotipu pažymėti bolidai varžėsi įvairiuose ralio čempionatuose. Puikus to pavyzdys galėtų būti „Mercedes Benz SLC“, kuris dalyvavo pasaulio ralio čempionate. Tačiau kol gamyklinė „Mercedes Benz“ komanda bandė laimėti pasaulio ralio čempionato titulą, šios markės automobilius modifikuoti mėgstanti „AMG“ nusprendė „SLC“ modelio pagrindu sukurti žiedinėms lenktynėms skirtą bolidą.
„AMG“ atsižvelgdama į tuometinius „Group 2“ grupės reikalavimus, sukūrė vieną pergalingiausių „Mercedes Benz“ lenktyninių automobilių. Auto-sporto varžyboms paruoštas automobilis svėrė tik 1225 kilogramus ( standartinis modelis svėrė 1690 kilogramų ) ir buvo aprūpintas milžiniška galia pasižyminčiu 4.5 litro darbinio tūrio 8 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 375 arklio galias (standartinis motoras išvystė 217 ), o maksimali variklio sūkių riba buvo padidinta nuo 5000 iki 6550 aps/min.
Kaip bebūtų keista, lenktynėms paruoštas bolidas turėjo 3 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Nors „AMG“ specialistai stengėsi adaptuoti 5 bėgių mechaninę pavarų dėžę, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių ji nebuvo panaudota.

Daugeliui gali pasirodyti keista, tačiau „Mercedes Benz“ kompanijos vadovai turi didžiulį potraukį raliui. Per labai ilgą „Mercedes Benz“ gyvavimo istoriją, trikampės žvaigždės logotipu pažymėti bolidai varžėsi įvairiuose ralio čempionatuose. Puikus to pavyzdys galėtų būti „Mercedes Benz SLC“, kuris dalyvavo pasaulio ralio čempionate. Tačiau kol gamyklinė „Mercedes Benz“ komanda bandė laimėti pasaulio ralio čempionato titulą, šios markės automobilius modifikuoti mėgstanti „AMG“ nusprendė „SLC“ modelio pagrindu sukurti žiedinėms lenktynėms skirtą bolidą.
„AMG“ atsižvelgdama į tuometinius „Group 2“ grupės reikalavimus, sukūrė vieną pergalingiausių „Mercedes Benz“ lenktyninių automobilių. Auto-sporto varžyboms paruoštas automobilis svėrė tik 1225 kilogramus ( standartinis modelis svėrė 1690 kilogramų ) ir buvo aprūpintas milžiniška galia pasižyminčiu 4.5 litro darbinio tūrio 8 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 375 arklio galias (standartinis motoras išvystė 217 ), o maksimali variklio sūkių riba buvo padidinta nuo 5000 iki 6550 aps/min.
Kaip bebūtų keista, lenktynėms paruoštas bolidas turėjo 3 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Nors „AMG“ specialistai stengėsi adaptuoti 5 bėgių mechaninę pavarų dėžę, tačiau dėl iki šiol nežinomų priežasčių ji nebuvo panaudota.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mercedes Benz 450 SLC AMG“ : Nepelnytai užmirštas...


„AMG“ inžinieriai iš kailio nėrėsi, jog suspėtų automobilį paruošti 1978 metų Europos kėbulinių automobilių žiedinių lenktynių čempionatui. Kol daugelis „Mercedes Benz“ varžovų savo bolidus šluostė, blizgina ir tikrino įvairiausius parametrus, vokiečiai tuo pačiu metu stengėsi užtikrinti sklandų variklio darbą, kėbulą puošė naujomis detalėmis.
Pirmasis 1978 metų ETCC čempionato etapas įvyko Monzoje, Italijoje. Iki tol ne kartą lenktynių trasos nematę automobiliai privalėjo išvažiuoti į kvalifikaciją ir pabandyti pasiekti finišą. Lenktynėse tuomet dalyvavo du „AMG“ pilotai - Hansas Heveris ir Clemensas Schickentanzas. Gabūs, daug patirties turėję pilotai sugebėjo kvalifikacijoje iškovoti penktąją poziciją, o keturių valandų lenktynėse sugebėjo netgi pasiekti 3-iąją poziciją. Panašų tempą „AMG“ komanda išlaikė ir likusį 1978 metų sezoną.
Pats sėkmingiausias „450 SLC AMG“ sezonas buvo 1980 metais. Pirmose sezono lenktynėse „AMG“ ekipažas iškovojo antrąją poziciją, o Niurburgringe pagaliau buvo iškovota ilgai laukta pergalė, kurios ne vienerius metus laukė ekipos lyderis Clemensas Schickentanzas.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų