REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mazda 3“ sėkmingai skverbiantis į Europos automobilių rinkos C segmentą, šio modelio variklių asortimentą papildė naujokas – 105 AG ir 1,5 l darbinio tūrio SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis, atitinkantis „Euro 6“ reikalavimus. Debiutantas bus montuojamas tiek po sedano, tiek po hečbeko „Mazda 3“ variklio gaubtu.
Analitikai prognozuoja, kad naujasis variklis padidins „Mazda 3“ konkurencingumą itin didele konkurencija išsiskiriančiame segmente. Naujasis variklis pasižymi aukštu degiojo mišinio suspaudimo laipsniu 14,8:1 ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis generuoja itin žemą CO2 emisiją – 99 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos sudaro vos 3,8 l/100 km. Variklyje panaudota yra ir naujoji sklandaus garso (Natural Sound Smoother) technologija, absorbuojanti vibracijas ir lemianti tylų variklio murkimą.

Mazda 3“ sėkmingai skverbiantis į Europos automobilių rinkos C segmentą, šio modelio variklių asortimentą papildė naujokas – 105 AG ir 1,5 l darbinio tūrio SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis, atitinkantis „Euro 6“ reikalavimus. Debiutantas bus montuojamas tiek po sedano, tiek po hečbeko „Mazda 3“ variklio gaubtu.
Analitikai prognozuoja, kad naujasis variklis padidins „Mazda 3“ konkurencingumą itin didele konkurencija išsiskiriančiame segmente. Naujasis variklis pasižymi aukštu degiojo mišinio suspaudimo laipsniu 14,8:1 ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis generuoja itin žemą CO2 emisiją – 99 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos sudaro vos 3,8 l/100 km. Variklyje panaudota yra ir naujoji sklandaus garso (Natural Sound Smoother) technologija, absorbuojanti vibracijas ir lemianti tylų variklio murkimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mazda3-1.5_2


Modelis „Mazda 3“ yra gyvas SKYACTIV technologijų ir „Kodo“ –  judesio sielos dizaino – įsikūnijimas. Novatoriškas, lengvas ir itin standus „Mazda 3" kėbulas lemia šio modelio lyderystę C segmento nariams varžantis svoriu – „Mazda 3" sveria tik 1185 kg. Puiki fizinė forma lemia mažesnį variklio galios poreikį, todėl „Mazda 3“ yra  dinamiškas ir itin lengvai valdomas automobilis.
Rafinuotame, erdviame, įnoringam vairuotojui sukurtame „Mazda 3" salone į akis krenta kompaktiškas prietaisų skydelis, didelis 7 colių spalvotas liečiamasis ekranas, rotacinis multimedijos sistemos valdymo skydelis.

REKLAMA

Mazda3-1.5_41


2016 metų „Mazda 3“ modelių asortimentas buvo dar labiau sustiprintas pasiūlius specialią hečbeko kėbulo tipo versiją su naujais 18 colių tamsiais lengvojo lydinio ratlankiais, raudonai dygsniuota juodos spalvos odos bei zomšo salono vidaus apdaila bei aptakų komplektu. Skaitmeninis (DAB) radijas, galinio vaizdo kamera ir keleivio sėdynės keltuvas dabar standartiškai montuojamos visuose aukštesnės klasės modeliuose.
„Mazda 3“ yra aprūpintas visu spektru pažangiausių ir novatoriškiausių „Mazda“ i-ACTIVSENSE vairuotojo saugos technologijų – susidūrimo prevencijos, „Smart City“ pagalbinė stabdymo sistema, nukrypimo nuo kelio juostos įspėjimo sistema ir „Mazda Radar“ autopilotas. Pastarosios „Mazda 3“ saugumo technologijos buvo įvertintos aukščiausiu penkių žvaigždučių „Euro-NCAP“ saugumo reitingu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų