REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas norintis savo automobiliui skirti daugiau dėmesio yra pasirengęs ką nors paaukoti ar ne? Tačiau reikia paaukoti viską, jog savo garaže turėtumėte įspūdingą projektą? Tikrai ne. Mantas patenka į tokių automanų kategoriją, kurie neaukodami svarbių dalykų, sugeba sukonstruoti tokį projektą, kuris daugeliui atimtų amą.
Kaip ir daugelis mūsų kalbintų automobilių entuziastų, taip ir Mantas yra ambicingas ir entuziazmu trykštantis jaunuolis. Kaip jis pats sako, naujai iškeptas darbo rinkos dalyvis.

Kiekvienas automanas norintis savo automobiliui skirti daugiau dėmesio yra pasirengęs ką nors paaukoti ar ne? Tačiau reikia paaukoti viską, jog savo garaže turėtumėte įspūdingą projektą? Tikrai ne. Mantas patenka į tokių automanų kategoriją, kurie neaukodami svarbių dalykų, sugeba sukonstruoti tokį projektą, kuris daugeliui atimtų amą.
Kaip ir daugelis mūsų kalbintų automobilių entuziastų, taip ir Mantas yra ambicingas ir entuziazmu trykštantis jaunuolis. Kaip jis pats sako, naujai iškeptas darbo rinkos dalyvis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žilvinas Drevinskas foto-civic


Manto pažintis su automobiliais prasidėjo, kai dar neturint teisės vairuoti, jis pamatė draugą, kuris įsigijo „5GEN Civic“ kupė. Nors automobilis atrodė šiek tiek drakoniškai, tačiau tuo metu tai kažkas įdomaus ir dar nematyto mūsų šalies gatvėse. „Negalėjau atplėšti akių“, - priduria Mantas.
Susižavėjęs draugo „Civic'u“, Mantas jau planavo kada galės į savo kiemą atsivaryti mažyti ir prie žemės prigludusį „Civicą“, kurio ratus suka kuklus 1.5 litro motoras. „Kaip bebūtų keista, ne vienas iš „Civic'istų“ yra minėjęs, jog jiems į akį šis modelis krito, kai išvydo „Greiti ir baisiai pasiutę“ filmą. Daugelis greičiausiai atsiminsite tris juodos spalvos „Civic'us“ ar ne? Keista, bet aš tuo metu net nepastebėjau jų, gal tada jie man nerūpėjo.“, - pasakoja Mantas.

REKLAMA

Žilvinas Drevinskas foto-civic2


Tačiau sugrįžkime prie pirmojo automobilio istorijos. Mantas vos tik gavęs teisęs, pradėjo ieškotis pirmojo žaisliuko. Kaip ir buvo planuote, Manto kieme atsidūrė vyšninės spalvos „Civic“ kupė. „Patenkintas buvau iki begalybės. Rūpinausi, prižiūrėjau, tačiau praėjus daugiau nei metams -  pardaviau. Pardavęs automobilį nusprendžiau, jog kita mašina nebebus „Honda“, todėl nusipirkau pokštą vardu „Ford Focus“. Tačiau jis mano rankose ilgai neužsibuvo, nes atsibodo kariauti, tad po trumpos pertraukos vėl sugrįžau prie „Honda“ markės automobilių.“
Mantas įsigijo „6GEN Civic“ kupė - amerikietišką. Automobilis buvo visiškai standartinis, todėl planų kaip jį patobulinti ar pagrąžinti - buvo daug. Kaip ir priklauso, pirmoji modifikacija buvo gamyklinio broko (automatinės pavarų dėžės) taisymas. „Civic'ui“ neskausmingai buvo įdėta mechaninė pavarų dėžė.

REKLAMA
REKLAMA

Žilvinas Drevinskas foto-civic4


Toliau sekė įprasti patobulinimai, kurie būdingi „Civic'ams“ : „drop'as“, ratai, „lip'ai“ ir kiti mažmožiai. „Apskritai - padarytais darbais didžiavausi, planų neturėjau, todėl neatsilaikiau prieš pagundą ( pasiūlytą už jį kainą) ir jį pardaviau. Likau su pinigais rankose, bet be mašinos. Ką daryti toliau? Lėkiau apžiūrėti kito egzemplioriaus, kuris buvo pardavinėjamas pakankami ilgai už nemažus pinigus.“ 
Taip į Manto rankas pateko dabartinis žaisliukas, kuris sugebėjo atimti daugybę nervų jam ir jo draugams, be kurių pagalbos vargu ar būtų pavykę jį sutvarkyti. „Perkant buvo tikimasi daugiau, tačiau vėliau išaiškėjo, kad kai kurių rimtų žaislų variklio skyriuje nėra. Pavyzdžiui : „Skunk2“ velenėliai,  o pats variklis, nors ir po kapitalinio remonto, tačiau vertas nulio. Remonto darbai atlikti buvo blogai, ypač tai išryškėjo „DYNO“ stendo metu, kai variklis turėjo išsukti maždaug 190 AG, o kompiuteris rodė vos 160.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žilvinas Drevinskas foto-civic3


Vargais negalais, bet pavyko sukurti kai ką įdomaus. Dabartinės „Civic“ modifikacijos :
„Facelift“ priekio konversija, perdažytas visas kėbulas, „B16A2“ variklis, „EK9“ 26 priekinis stabilizatorius, „Skunk2“ įsiurbimo kolektorius, „Carbon Cobra“ oro paėmimas, karščiui atspari įsiurbimo kolektoriaus tarpinė, „Japseed“ išmetimo kolektorius, „BuddyClub“ 63 mm išmetimo sistema, „Honda Prelude“ radiatorius, „Tegiwa“ iš aliuminio pagamintas veleno skriemulys, „Mugen“ tepalo propkė, 262 mm priekiniai ir 240 mm stabdžių diskai, „EK9“ priekiniai žibintai, „SI“ galiniai žibintai, „Type R“ priekinis ir galinis „lip'ai“, kapoto užraktai, „Kosei K1“ ratlankiai, „KYB“ amortizatoriai su „Weitec“ spyruoklėmis, „7GEN Civic Type R“ vairas, „EVO XIII“ priekinės sėdynės, „EK9“ durų apdailos, „Honda CRV“ spidometras, bet greitu metu bus iškeistas į „DC2 Integra Type R“ spidometrą, „USDM“ veidrodėliai.

REKLAMA

Žilvinas Drevinskas foto-civic8


Peržvelgus įspūdingą modifikacijų sąrašą, nedrąsiai norisi paklausti apie ateities planus, jeigu jų apskritai yra. Pasirodo jų tikrai yra. Mantas planuoja ateityje sudėti didesnius stabdžių diskus, rimtesnius pakabos komponentus, salono apdailos detales aptraukti oda, tačiau labiausiai ramybės neduoda kokią iš išvardintų kombinacijų pasirinkti : „B18C6“ ar „B20VTEC“ ar „B16“ + Turbo. Turite patarimų?
Nuotraukų autorius - 
Žilvinas Drevinskas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų