Kol „Mercedes Benz“, „Range Rover“ ar „Kahn“ pasiturinčius europiečius gundo kelis šimtus tūkstančių eurų kainuojančiais visureigiais, rusai šešiaratį visureigį naudoja jau pakankamai seniai ir į vakariečių naujovę žiūri pašaipiai.
Tik pagal užsakymą gaminamas „MAKAR“ buvo sukurtas tik vienam tikslui - įveikti daugeliui nepravažiuojamus ruožus. Kaip ir „Mercedes Benz G63 AMG 6x6“, taip ir rusiškas analogas turi šešis varančiuosius ratus, „Toyota“ variklį, automatinę pavarų dėžę, 400 litrų degalų baką ir didžiules padangas.
Daugiau nei 2.6 tonos sveriantis visureigis (tikrąją ta žodžio prasme) gali pasiekti 107 km/val. maksimalų greitį. Tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos siekia 16 litrų šimtui kilometrų.
Kadangi „MAKAR) yra savadarbis automobilis, oficiali serijinė gamyba neegzistuoja.