REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Į automano LIKE klubą įstojo dar vienas išskirtinis automobilis. Šį kartą legendinio ralio automobilio kopija. Toyota Celica GT4 WRC edition kūrė gerai tarp automanų žinomas DCW dirbtuvių savininkas Romas Tamulevičius. Automobilį vairuoja žinomas ralistas Dainius Matijošaitis. Ar jį pamatysime ralio trasose skaitykite žemiau.
Tekstas originalus.


Tavo meilė raliui galima pamatyti ralio trasose, ar ta meilė labai didelė?
Meilę aš pripažįstu tik moteriškos lyties atstovėms, o ralis yra mano hobis bei didelis laiko ir pinigų "valgytojas". Ta aistra raliui užsikrečiau pernai startavęs pirmajame savo ralyje. Kol piniginė ir sveikata leis, tol aš nusiteikęs “drumsti vandenį” mūsų, šiek tiek ant laurų užmigusiems, Lietuvos ralistams. :)
Kodėl žmonės daro lenktyninių automobilių kopijas? Ar tai įkvepia?
Geras klausimas į kurį atsakymo net pats nežinau. Manau tai ir yra savotiška aistros raliui išraiška – vieni kolekcionuoja ralio automobilių modeliukus, kiti šiek tiek labiau suvaikėję, tokie kaip aš, darosi tikrų automobilių kopijas. Dažniausiai daromi legendiniai pasaulio ralio čempionatų automobiliai, nors ką gali žinoti, gal po 10-20 metų kas nors darysis, pavyzdžiui, geltoną “Mitsubishi Lancer Evo VIII EGZOTIKA Rokas Lipeikis Edition” automobilio kopiją. :)


Toyota Celica GT4 savu laiku buvo ralio legenda. Ar tavo nuomone tai vienas geriausių praeities ralio bolidų?
Mano nuomonė – didelis TAIP. Tais laikais kai šis automobilis lėkė pasaulio ralio trasomis, aš dar buvau tik 4-oje klasėje. Tačiau kaip žinia tada egzistavo "TURBO" ir "AUTOMOTO" “popieriukai”, kuriuose visada būdavo galima rasti šį legendinį modelį. Manau vien dėl pasisekimo ralio trasose, tais laikais Celica buvo vienas geidžiamiausių serijinių sportinių automobilių. Tik po to kai 1995 metų ralio čempionate Toyota komanda buvo pričiupta su labai gudria ir nelegalia restriktoriaus didinimo sistema ir tuometiniams legendiniams vairuotojams Didier Auriol ir Juha Kankkunen, kovojusiems dėl čempiono titulo, buvo panaikinti čempionato taškai, Toyota pasitraukė iš Pasaulio ralio čempionato ir palaipsniui “numarino” Celica modelį serijinėje gamyboje.


Tais laikais ralio bolidai buvo artimesni gamykliniams originalams. Kiek tai taikytina GT4?
Taip, per keliolika metų WRC automobiliai pasidarė sunkiai atpažįstami lyginant su serijiniais. Dar visai neseniai sakydavau, kad dabartiniuose WRC automobiliuose tik lempos yra iš serijinio automobilio, visa kita prototipines WRC detalės. Visgi klydau – lempos ir tos karboninės ir toli gražu jų tokių “šrote” negautumėte. :)
Tų laikų WRC automobiliai buvo idealiai tų pačių formų kaip ir serijiniai – nebuvo "nesveikai išpustų" sparnų, nebuvo tokios didelės eigos amortizatorių, tiek daug kompiuterinės įrangos ir t.t.
Laikui bėgant, visi norėjo tapti vis greitesniais ir retesniais, ko pasekoje ir turime tokius šių dienų WRC automobilius, kokie jie yra – “kosminius”. :)


Kodėl Celica, o ne pavyzdžiui Lancia arba Ford?
Įtakojo ne vienas faktorius, tačiau pagrindiniai jų būtų kaina ir išskirtinumas. Tarkim su Ford Escort manau efektas tikrai nebūtų toks koks gavosi su Celica. Prisipažinsiu, tikrai mačiau mintyse Lancia Delta Integrale su MARTINI apipavidalinimu, tačiau šie automobiliukai labai jau nekukliomis kainomis rinkoje pardavinėjami, todėl apsistojau ties Celica. Juolab šio projekto idėja gimė “chatinant” su DCW dirbtuvių “vadu” (jam nepatinka kai ji vadinu Maestro :) Romu Tamulevičiumi. Žinant, kad jam arčiausiai širdies yra japoniška technika, tai ir jo įtakos šitam pasirinkime yra nemažai. :)


Nors gali atrodyti, kad šis automobilis apklijuotas tik lipdukais, tačiau ko gero pakeitimų daugiau padaryta. Kokie jie?
Visu pirma, pagrindine idėja buvo – WRC Celica kopija su visais išvaizdos bruožais išorėje, tačiau su normalaus kasdienio automobilio bruožais salone. Tačiau, kad nesiverstų daug kam liežuvis vadinti šio automobilio “eiline Celica apklijuota lipdukais”, visgi supažindinu – tai yra Toyota Celica GT-4 WRC edition. Čia pilnas gamintojo pavadinimas, turintis 2 litru turbo variklį, varomas 4 ratais, turintis gamykloje įmontuotą “antilag’a”, bei dar keletą smulkmenėlių. Tokių kaip originali šturmano lemputė, liaudiškai vadinama “šturmanke”. Šių automobilių buvo pagaminta tik 2.500 vienetai, kurių didžioji dalis buvo skirta Japonijos rinkai.
Mano automobilis taip pat iš Japonijos. Na o apart vairo perkėlimo iš dešinės į kairę, Romas padare pilnai funkcionuojančią oro paėmimo anga ant stogo, kokios būdavo ant ralio automobilių. Taip pat aptraukė visą panelę vadinamuoju “pūkeliu” arba floku, bei Latvijoje persiuvome saloną juoda sportinių sėdynių medžiaga. Sėdint automobilio viduje, jautiesi kaip normaliame automobilyje, tik iš aplinkinių žvilgsnių supranti, kad visgi tas “normalus automobilis” ganėtinai krenta visiems į akis, dėl savo išorės spalvų gamos.


Perfrazuojant gerai žinomą interviu su Arvydu Saboniu norime paklausti: "Tai gal įsidėsi lankus ir išvažiuosi į ralio trasą? Na kad ne tik Čiutelė linksmintų ralio žiūrovus."
Na visgi "į aikštelę su Celica neišbėgsiu." :) Šiaip ne vieną dieną ir į darbą važiavęs buvau. Tikrai daug žmonių neskiria tikros sportinės ralio mašinos nuo tokios kaip mano Celica. Sulaukiau daugybės klausimų, tokių kaip "tai dabar jau su šita važiuosi ralyje, nebe su Mitsubishi?" arba dar vienas iš geresnių klausimų buvo - "o tai kur VICI reklama?"
Ne, visgi lankų aš į ją neplanuoju dėti ir nežadu laužyti jos absoliučiai jokioje autosporto formoje. :)


Kam bus naudojama ši mašina? Svetainėje už sofos nestovės?
Mintis nebloga, gaila svetainėje tiek vietos neturiu. Jei ir turėčiau, manau sunkiai atsirastų moteris toleruojanti ralio automobilį savo svetainėje. :) Visgi mintis paprasta – tai laisvalaikio automobilis. Vieni perka Ferrari pasivažinėti savaitgalį, juk su ja irgi į darbą retas važinėja, kiti pasidaro šiek tiek labiau “suasmenintus” automobilius – kiekvienam savo. :) Dėl vieno dalyko aš esu ramus – tai yra automobilis su išliekamąja verte, ir stovėdamas pas mane garaže, jis tikrai finansiškai nenuvertės.


Kuris iš lenktynininkų "apsimiegojęs" galėtų sumaišyti šį automobilį su originalu? Kokio sezono, kokio lenktynininko bolido ši kopija?
Tai yra 1995 metų Pasaulio ralio čempionate dalyvavusių Toyotų kopija. Kadangi gamykliniai “važiuotojai” buvo trys – prancūzas Didier Auriol, suomis Juha Kankkunen bei vokietis Armin Schwarz, visų jų automobilių apipavidalinimas šiek tiek skyrėsi, tačiau mano automobilis yra arčiausiai Didier Auriol vairuoto automobilio. Na tik vėliavėlę žyminčią vairuotojo tautybę ir klijuojamą ant stogo angos aš pasirinkau lietuvišką – visgi aš jį vairuoju, o ne 53 metų prancūzas. :)






























Greitai ant šio automobilio puikuosis Automano LIKE klubo lipdukas.
Linkime Dainiui ilgai smagintis su šiuo automobiliu.

Už fotosesiją Nemuno žiede dėkojame Tomui.
Daugiau foto
tomasfoto.lt



Į automano LIKE klubą įstojo dar vienas išskirtinis automobilis. Šį kartą legendinio ralio automobilio kopija. Toyota Celica GT4 WRC edition kūrė gerai tarp automanų žinomas DCW dirbtuvių savininkas Romas Tamulevičius. Automobilį vairuoja žinomas ralistas Dainius Matijošaitis. Ar jį pamatysime ralio trasose skaitykite žemiau.
Tekstas originalus.


Tavo meilė raliui galima pamatyti ralio trasose, ar ta meilė labai didelė?
Meilę aš pripažįstu tik moteriškos lyties atstovėms, o ralis yra mano hobis bei didelis laiko ir pinigų "valgytojas". Ta aistra raliui užsikrečiau pernai startavęs pirmajame savo ralyje. Kol piniginė ir sveikata leis, tol aš nusiteikęs “drumsti vandenį” mūsų, šiek tiek ant laurų užmigusiems, Lietuvos ralistams. :)
Kodėl žmonės daro lenktyninių automobilių kopijas? Ar tai įkvepia?
Geras klausimas į kurį atsakymo net pats nežinau. Manau tai ir yra savotiška aistros raliui išraiška – vieni kolekcionuoja ralio automobilių modeliukus, kiti šiek tiek labiau suvaikėję, tokie kaip aš, darosi tikrų automobilių kopijas. Dažniausiai daromi legendiniai pasaulio ralio čempionatų automobiliai, nors ką gali žinoti, gal po 10-20 metų kas nors darysis, pavyzdžiui, geltoną “Mitsubishi Lancer Evo VIII EGZOTIKA Rokas Lipeikis Edition” automobilio kopiją. :)


Toyota Celica GT4 savu laiku buvo ralio legenda. Ar tavo nuomone tai vienas geriausių praeities ralio bolidų?
Mano nuomonė – didelis TAIP. Tais laikais kai šis automobilis lėkė pasaulio ralio trasomis, aš dar buvau tik 4-oje klasėje. Tačiau kaip žinia tada egzistavo "TURBO" ir "AUTOMOTO" “popieriukai”, kuriuose visada būdavo galima rasti šį legendinį modelį. Manau vien dėl pasisekimo ralio trasose, tais laikais Celica buvo vienas geidžiamiausių serijinių sportinių automobilių. Tik po to kai 1995 metų ralio čempionate Toyota komanda buvo pričiupta su labai gudria ir nelegalia restriktoriaus didinimo sistema ir tuometiniams legendiniams vairuotojams Didier Auriol ir Juha Kankkunen, kovojusiems dėl čempiono titulo, buvo panaikinti čempionato taškai, Toyota pasitraukė iš Pasaulio ralio čempionato ir palaipsniui “numarino” Celica modelį serijinėje gamyboje.


Tais laikais ralio bolidai buvo artimesni gamykliniams originalams. Kiek tai taikytina GT4?
Taip, per keliolika metų WRC automobiliai pasidarė sunkiai atpažįstami lyginant su serijiniais. Dar visai neseniai sakydavau, kad dabartiniuose WRC automobiliuose tik lempos yra iš serijinio automobilio, visa kita prototipines WRC detalės. Visgi klydau – lempos ir tos karboninės ir toli gražu jų tokių “šrote” negautumėte. :)
Tų laikų WRC automobiliai buvo idealiai tų pačių formų kaip ir serijiniai – nebuvo "nesveikai išpustų" sparnų, nebuvo tokios didelės eigos amortizatorių, tiek daug kompiuterinės įrangos ir t.t.
Laikui bėgant, visi norėjo tapti vis greitesniais ir retesniais, ko pasekoje ir turime tokius šių dienų WRC automobilius, kokie jie yra – “kosminius”. :)


Kodėl Celica, o ne pavyzdžiui Lancia arba Ford?
Įtakojo ne vienas faktorius, tačiau pagrindiniai jų būtų kaina ir išskirtinumas. Tarkim su Ford Escort manau efektas tikrai nebūtų toks koks gavosi su Celica. Prisipažinsiu, tikrai mačiau mintyse Lancia Delta Integrale su MARTINI apipavidalinimu, tačiau šie automobiliukai labai jau nekukliomis kainomis rinkoje pardavinėjami, todėl apsistojau ties Celica. Juolab šio projekto idėja gimė “chatinant” su DCW dirbtuvių “vadu” (jam nepatinka kai ji vadinu Maestro :) Romu Tamulevičiumi. Žinant, kad jam arčiausiai širdies yra japoniška technika, tai ir jo įtakos šitam pasirinkime yra nemažai. :)


Nors gali atrodyti, kad šis automobilis apklijuotas tik lipdukais, tačiau ko gero pakeitimų daugiau padaryta. Kokie jie?
Visu pirma, pagrindine idėja buvo – WRC Celica kopija su visais išvaizdos bruožais išorėje, tačiau su normalaus kasdienio automobilio bruožais salone. Tačiau, kad nesiverstų daug kam liežuvis vadinti šio automobilio “eiline Celica apklijuota lipdukais”, visgi supažindinu – tai yra Toyota Celica GT-4 WRC edition. Čia pilnas gamintojo pavadinimas, turintis 2 litru turbo variklį, varomas 4 ratais, turintis gamykloje įmontuotą “antilag’a”, bei dar keletą smulkmenėlių. Tokių kaip originali šturmano lemputė, liaudiškai vadinama “šturmanke”. Šių automobilių buvo pagaminta tik 2.500 vienetai, kurių didžioji dalis buvo skirta Japonijos rinkai.
Mano automobilis taip pat iš Japonijos. Na o apart vairo perkėlimo iš dešinės į kairę, Romas padare pilnai funkcionuojančią oro paėmimo anga ant stogo, kokios būdavo ant ralio automobilių. Taip pat aptraukė visą panelę vadinamuoju “pūkeliu” arba floku, bei Latvijoje persiuvome saloną juoda sportinių sėdynių medžiaga. Sėdint automobilio viduje, jautiesi kaip normaliame automobilyje, tik iš aplinkinių žvilgsnių supranti, kad visgi tas “normalus automobilis” ganėtinai krenta visiems į akis, dėl savo išorės spalvų gamos.


Perfrazuojant gerai žinomą interviu su Arvydu Saboniu norime paklausti: "Tai gal įsidėsi lankus ir išvažiuosi į ralio trasą? Na kad ne tik Čiutelė linksmintų ralio žiūrovus."
Na visgi "į aikštelę su Celica neišbėgsiu." :) Šiaip ne vieną dieną ir į darbą važiavęs buvau. Tikrai daug žmonių neskiria tikros sportinės ralio mašinos nuo tokios kaip mano Celica. Sulaukiau daugybės klausimų, tokių kaip "tai dabar jau su šita važiuosi ralyje, nebe su Mitsubishi?" arba dar vienas iš geresnių klausimų buvo - "o tai kur VICI reklama?"
Ne, visgi lankų aš į ją neplanuoju dėti ir nežadu laužyti jos absoliučiai jokioje autosporto formoje. :)


Kam bus naudojama ši mašina? Svetainėje už sofos nestovės?
Mintis nebloga, gaila svetainėje tiek vietos neturiu. Jei ir turėčiau, manau sunkiai atsirastų moteris toleruojanti ralio automobilį savo svetainėje. :) Visgi mintis paprasta – tai laisvalaikio automobilis. Vieni perka Ferrari pasivažinėti savaitgalį, juk su ja irgi į darbą retas važinėja, kiti pasidaro šiek tiek labiau “suasmenintus” automobilius – kiekvienam savo. :) Dėl vieno dalyko aš esu ramus – tai yra automobilis su išliekamąja verte, ir stovėdamas pas mane garaže, jis tikrai finansiškai nenuvertės.


Kuris iš lenktynininkų "apsimiegojęs" galėtų sumaišyti šį automobilį su originalu? Kokio sezono, kokio lenktynininko bolido ši kopija?
Tai yra 1995 metų Pasaulio ralio čempionate dalyvavusių Toyotų kopija. Kadangi gamykliniai “važiuotojai” buvo trys – prancūzas Didier Auriol, suomis Juha Kankkunen bei vokietis Armin Schwarz, visų jų automobilių apipavidalinimas šiek tiek skyrėsi, tačiau mano automobilis yra arčiausiai Didier Auriol vairuoto automobilio. Na tik vėliavėlę žyminčią vairuotojo tautybę ir klijuojamą ant stogo angos aš pasirinkau lietuvišką – visgi aš jį vairuoju, o ne 53 metų prancūzas. :)






























Greitai ant šio automobilio puikuosis Automano LIKE klubo lipdukas.
Linkime Dainiui ilgai smagintis su šiuo automobiliu.

Už fotosesiją Nemuno žiede dėkojame Tomui.
Daugiau foto
tomasfoto.lt

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų