REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Pamačius pirmą nuotrauką niekam nekyla klausimų, kad čia Audi A4 1,9 TDI. Tačiau paskaičius visą straipsnį, ir sužinojus kiek meilės į ją įdėta, ji verta kaip A8. :) Evaldas Dulskis, šio automobilio savininkas, iš paprastos skardinės padarė beveik VIP stiliaus automobilį. Mes vertiname ne tik kardinalias automobilio metamorfozes, bet ir įdėtą darbą. Todėl kalbiname Audi A4 1,9 TDI savininką. :)
Kaip ir kodėl šis automobilis atsirado tavo kieme?
Tai ganėtinai įdomi istorija. Turėjau automobilių daug ir ganėtinai įvairių. Viskas prasidėjo nuo Ford Scorpio. Gavus dovanų (kaip pirmą automobilį) supratau, kad su standartu važinėti nelabai norisi ir prasidėjo darbai. Paskui sekė antras Ford Scorpio (varlė), tada buvo SX‘as, tada vėl Ford Scorpio tik su įdomesniu Cosworth motoru, tada buvo Civic‘as, Golf‘as ir galiausiai Audi.


Kodėl būtent Audi – nežinau. Niekad nebuvau turėjęs universalo, tad sumąsčiau, kad noriu būtent šio kėbulo tipo automobilio. Turėjau įvairių variantų ką rinktis, bet vieną vakarą važiuojant pro Rotušę prisiminiau draugą su A4. Turėjo raudoną universalą, su „piktais“ juodais OZ ratais, žeminta pakaba. Pamaniau – kodėl gi ne? Ir prasidėjo A4 paieškos.
Beieškodamas supratau, kad rasti tvarkingą A4 ganėtinai sunki užduotis, tad po ilgų paieškų atsirado būtent šį. Žinojau, kad noriu TDI, universalo ir A4. Daugiau viskas buvo nesvarbu. Spalvų ieškojau tik dviejų – juodos arba baltos. Labai norėjosi rasti "facelift‘ą". Pavyko – radau juodą "facelift‘ą" universalą A4, 1,9TDI (PD, 85kw), ganėtinai neblogo stovio. :)


Kiek į jį įdėta meiles, kas pakeista?
Prieš pirkdamas galvojau, kad su standartu ir važinėsiu. Gana žaist! :) Deja – nepavyko. Nupirkus pradėjo "lįsti" vienokios ar kitokios bėdos. Trūko kelių dalių, tokių kaip porankio viršutinės dalies, nebuvo vieno numerio apšvietimo žibinto ir t.t. Viską sudėjus, pakeitus tai kas priklauso, sekė kelios modifikacijos. :)
Kadangi Audi buvo ganėtinai „sausainis“ (su kuklia įranga), teko daug ką modifikuoti. Sudėti coilai (reguliuojamo kietumo amortizatoriai), pakeistos visos šakės ir t.t Kitaip sakant pakeista viskas važiuoklėje, tiek priekyje, tiek gale. Toliau sekė stabdžių eilė, pakeisti stabdžių diskai, kaladės, guoliai ir t.t (ok ok, modų čia nedaug :D )


Atėjo eilė kėbului. Nupirkau pilną S body kit‘ą, kuris sudarė abudu buferiai, slenksčiai, stogelis ant stogo, moldingai, vidiniai slenksčiai. Kadangi S‘o grotelės su nikeliu, mano manymu, visiškai nebūtų tinkamas, tai nupirkau RS‘o grotas ir sakyčiau – visai nesigailiu. Užmoviau poliruotus Monoblock‘us su 225/35/R18 padangom ir vaizdas labai pagerėjo. Tada „paniaukė“ visus langus, visas lempas – vaizdas pasidarė visai ok. Automobilyje buvo padaryti šviečiantys „corneriai“ (posūkiai), USDM style, čia ne išimtis. Sudėti Xenon‘ai – ilgose, trumpose, priešrūkinėse. Tada sekė visas automobilio dažymas ir išorės vaizdą turim.




Pamačius pirmą nuotrauką niekam nekyla klausimų, kad čia Audi A4 1,9 TDI. Tačiau paskaičius visą straipsnį, ir sužinojus kiek meilės į ją įdėta, ji verta kaip A8. :) Evaldas Dulskis, šio automobilio savininkas, iš paprastos skardinės padarė beveik VIP stiliaus automobilį. Mes vertiname ne tik kardinalias automobilio metamorfozes, bet ir įdėtą darbą. Todėl kalbiname Audi A4 1,9 TDI savininką. :)
Kaip ir kodėl šis automobilis atsirado tavo kieme?
Tai ganėtinai įdomi istorija. Turėjau automobilių daug ir ganėtinai įvairių. Viskas prasidėjo nuo Ford Scorpio. Gavus dovanų (kaip pirmą automobilį) supratau, kad su standartu važinėti nelabai norisi ir prasidėjo darbai. Paskui sekė antras Ford Scorpio (varlė), tada buvo SX‘as, tada vėl Ford Scorpio tik su įdomesniu Cosworth motoru, tada buvo Civic‘as, Golf‘as ir galiausiai Audi.


Kodėl būtent Audi – nežinau. Niekad nebuvau turėjęs universalo, tad sumąsčiau, kad noriu būtent šio kėbulo tipo automobilio. Turėjau įvairių variantų ką rinktis, bet vieną vakarą važiuojant pro Rotušę prisiminiau draugą su A4. Turėjo raudoną universalą, su „piktais“ juodais OZ ratais, žeminta pakaba. Pamaniau – kodėl gi ne? Ir prasidėjo A4 paieškos.
Beieškodamas supratau, kad rasti tvarkingą A4 ganėtinai sunki užduotis, tad po ilgų paieškų atsirado būtent šį. Žinojau, kad noriu TDI, universalo ir A4. Daugiau viskas buvo nesvarbu. Spalvų ieškojau tik dviejų – juodos arba baltos. Labai norėjosi rasti "facelift‘ą". Pavyko – radau juodą "facelift‘ą" universalą A4, 1,9TDI (PD, 85kw), ganėtinai neblogo stovio. :)


Kiek į jį įdėta meiles, kas pakeista?
Prieš pirkdamas galvojau, kad su standartu ir važinėsiu. Gana žaist! :) Deja – nepavyko. Nupirkus pradėjo "lįsti" vienokios ar kitokios bėdos. Trūko kelių dalių, tokių kaip porankio viršutinės dalies, nebuvo vieno numerio apšvietimo žibinto ir t.t. Viską sudėjus, pakeitus tai kas priklauso, sekė kelios modifikacijos. :)
Kadangi Audi buvo ganėtinai „sausainis“ (su kuklia įranga), teko daug ką modifikuoti. Sudėti coilai (reguliuojamo kietumo amortizatoriai), pakeistos visos šakės ir t.t Kitaip sakant pakeista viskas važiuoklėje, tiek priekyje, tiek gale. Toliau sekė stabdžių eilė, pakeisti stabdžių diskai, kaladės, guoliai ir t.t (ok ok, modų čia nedaug :D )


Atėjo eilė kėbului. Nupirkau pilną S body kit‘ą, kuris sudarė abudu buferiai, slenksčiai, stogelis ant stogo, moldingai, vidiniai slenksčiai. Kadangi S‘o grotelės su nikeliu, mano manymu, visiškai nebūtų tinkamas, tai nupirkau RS‘o grotas ir sakyčiau – visai nesigailiu. Užmoviau poliruotus Monoblock‘us su 225/35/R18 padangom ir vaizdas labai pagerėjo. Tada „paniaukė“ visus langus, visas lempas – vaizdas pasidarė visai ok. Automobilyje buvo padaryti šviečiantys „corneriai“ (posūkiai), USDM style, čia ne išimtis. Sudėti Xenon‘ai – ilgose, trumpose, priešrūkinėse. Tada sekė visas automobilio dažymas ir išorės vaizdą turim.


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Liko salonas. :) Sudėtas S‘o stogas (juodas su apmušimais, lemputėm ir t.t), S‘o vairas, smėlinės odos Recaro šildomas salonas. Kadangi buvo tik priekiniai elektriniai langai, sudėta elektra ir į galą. Įdėtas pilnas borto kompiuteris, sužieduotas spidometras, uždėtas šviečiantis bėgių perjungimo bumbulas (Audi originalas), sudėtos apšviečiamos rankenėlės vidinės (kaip Audi A6), tamsėjantis vidinis veidrodėlis, galinių keleivių kojų apšvietimas, instaliuota konfortinė posūkių rėlė, nuo signalizacijos užsidarantys langai, centrinė konsolė pakeista į 2din konsolę, ta proga įdėtas Audi originalus DVD/Tv magas, instaliuota garso aparatūra, išklijuotas kėbulas izoliacine, bei bitumine danga ir t.t



Kas liečia motorą – daryta nedaug. Įdėtas "tiesus išmetimas", bei "čipas". Kad būtų mandriau – įdėjau Boost‘o gauge‘ą. Nežinau, gal dar kažko nepamenu, bet manau pagrindinius „Mod‘us“ išvardinau.
Kas toliau? Kas dar nepadaryta?
Toliau? Planų kaip visada labai daug. Tebūnie, kelis modus pasakysiu, bet kiti – tegu lieka tik tarp manęs ir Audi. :) Kadangi kėbulo stovis ir išvaizda mane tenkina, nebent ratus galbūt kažkada dėsiu kitus. Norėčiau pažiūrėti, kaip važiuojasi su "oru", bei daugiau kw ;)








Nuotraukos Donato Malonio

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų