Lietuvos Startline čempionato klasės. Tiek „ENEOS 1006 km“ lenktynių, tiek čempionato dalyviai, pagal savo lenktynėse naudojamą techniką, skirstomi į klases: paprastai kategorijos formuojamos pagal automobilių galingumą, variklio kubatūrą bei naudojamą kurą, kaip kad A2000, A3000, A3000+, GT, X1 ar D (dyzeliniu kuru varomų automobilių klasė). Tiesa, nutinka ir taip, kad ne visos klasės susiformuoja: tam, kad dalyviai galėtų pretenduoti į taškus, čempiono titulą bei laimėtojo taurę klasėje – turi būti tam tikras dalyvių skaičius. Elementaru: koks laimėtojas be konkurencijos? Tačiau jau pastebima, kaip su laiku klasės keičiasi: gausėja galingesnių automobilių bei bolidų, varomų dyzeliniu kuru. Panašu, kad mažiausiai galingų automobilių klasei A2000 lemta išnykti, nors tai ir neturėtų stebinti: visos komandos stengiasi įsigyti techniką, kur būtų ir galinga, ir patikima, ir tinkama vertinant iš ekonominės perspektyvos.
Šiek tiek apie taisykles. Tiek Startline Lietuvos endurance čempionate, tiek „ENEOS 1006 km“ lenktynėse pagrindinė taisyklė – ta pati. Komandą be vadovo ir mechanikų sudaro mažiausiai du, o daugiausiai – keturi vairuotojai. Visi jų trasoje be poilsio gali važiuoti ne daugiau, kaip 1 val. 10 min., o ilsėtis prieš važiavimą – 1 valandą. Tiesa, čempionatas – kur kas trumpesnis. Jo įskaitos rezultatai bus aiškūs jau po pirmųjų 4 valandų lenktynių.
Čempionato etapai. Paprastai čempionatą sudaro 5 etapai, o taškus dalyviai susirenka iš 4, geriausiai pravažiuotų lenktynių. Šiais metais tokios galimybės lenktynininkų komandos netenka dėl vieno neįvykusio etapo, tad visos likusios lenktynės tampa itin svarbios. Po Palangos lenktynių Startline Lietuvos endurance čempionato dalyviai keliaus į „Riga Summer Race“ renginį, kuris įvyks lygiai už mėnesio Latvijos Bikernieki trasoje. Paskutinės kovos dėl čempionato taškų sportininkų laukia spalio 8-9 dienomis, toje pačioje trasoje Rygoje.