REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dabartinis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne buvo ne kartą sakęs, jog „Lancia“ atgimimas priklausys nuo „Fiat“, „Alfa Romeo“ bei „Maserati“ markių sėkmės. Jeigu šios trys markės dirbs pelningai, ateityje tikrai pamatysime kaip atgimsta vienas įdomiausių automobilių gamintojų. Vis dėlto, pasak D.Britanijoje leidžiamo žurnalo „Autocar“ žurnalistų, „Fiat-Chrysler“ koncerno viduje vyksta aukšto rango vadovų sujudimas.
Britų šaltinių teigimu, keletas labai aukšto rango vadovų stengiasi naujam gyvenimui prikelti „Lancia Delta Integrale“. Kodėl būtent dabar? Pagrindinė to priežastis - turtinga istorija galintis pasigirti prekinis ženklas, kuris yra žinomas visame pasaulyje.
Tai nebūtų pilnavertis bandymas atgaivinti „Lancia“ markę, nes toks planas pareikalautų milžiniškų investicijų, tačiau žinant kaip visas pasaulis eina iš proto dėl ribotos laidos itališkų automobilių, tai būtų puiki proga reabilituoti „Lancia“ markės įvaizdį visame pasaulyje. Juolab, „Fiat-Chrysler“ koncernas įrankių tai padaryti turi.

Dabartinis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne buvo ne kartą sakęs, jog „Lancia“ atgimimas priklausys nuo „Fiat“, „Alfa Romeo“ bei „Maserati“ markių sėkmės. Jeigu šios trys markės dirbs pelningai, ateityje tikrai pamatysime kaip atgimsta vienas įdomiausių automobilių gamintojų. Vis dėlto, pasak D.Britanijoje leidžiamo žurnalo „Autocar“ žurnalistų, „Fiat-Chrysler“ koncerno viduje vyksta aukšto rango vadovų sujudimas.
Britų šaltinių teigimu, keletas labai aukšto rango vadovų stengiasi naujam gyvenimui prikelti „Lancia Delta Integrale“. Kodėl būtent dabar? Pagrindinė to priežastis - turtinga istorija galintis pasigirti prekinis ženklas, kuris yra žinomas visame pasaulyje.
Tai nebūtų pilnavertis bandymas atgaivinti „Lancia“ markę, nes toks planas pareikalautų milžiniškų investicijų, tačiau žinant kaip visas pasaulis eina iš proto dėl ribotos laidos itališkų automobilių, tai būtų puiki proga reabilituoti „Lancia“ markės įvaizdį visame pasaulyje. Juolab, „Fiat-Chrysler“ koncernas įrankių tai padaryti turi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lancia_delta_hf_integrale_evo_2_5


Bene pagrindinė priežastis, kodėl dauguma „Fiat-Chrysler“ vadovų pradėjo kalbėti apie naujos kartos „Delta Integrale“ - šio modelio populiarumas kompiuteriniuose žaidimuose. Net ir praėjus daugiau kaip 20 metų po „Delta Integrale“ gamybos nutraukimo, vienas sėkmingiausių pasaulio ralio čempionate dalyvavusių bolidų iki šiol išlieka populiarus.
Vis gi, reikėtų pabrėžti, jog „Autocar“ šaltinių teigimu, planas atgaivinti „Lancia Delta Integrale“ nepatinka už „Fiat-Chrysler“ koncerno vairo stovinčiam Sergio Marchionne, kuris dabar yra susikoncentravęs į „Alfa Romeo“ markės atgaivinimą.
Tačiau viltis dar kartą pamatyti „Lancia Delta Integrale“ yra. Iki 2018 metų „Alfa Romeo“ turės pilnavertę modelių gamą, tad yra labai realus šansas, jog daugelį pergalių pasaulio ralio čempionate iškovojusį modelį išvysime 2019 - 2020 metais.
[nqspoll id="202"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų