REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Negirdėtas modelis? Iškart pasakysime, jog tai nėra tikras „Volkswagen" markės automobilis. Šį modelį sukūrė „NSU" dar 1969 metais, tačiau kai 1970 metais kompaniją įsigijo „Volkswagen", automobilis buvo pardavinėjamas po tautos automobilio vėliava iki 1975 metų.
Iškart paaiškinsime, kodėl šis automobilis yra tinkamas mūsų rubrikai. Nors ir sukurtas „NSU" inžinierių, tačiau tai buvo pirmasis „Volkswagen" markės automobilis, kuris buvo varomas priekiniais varomaisiais ratais. Taip pat tai buvo pirmasis modelis su vandeniu aušinamu varikliu ir pirmasis modelis su priekyje sumontuotu varikliu.


„NSU" prie šio modelio pradėjo dirbti dar 1964 metais. Tuometinio projekto vadovas Clausas Luthe norėjo sukurti mažesnį „NSU Ro 80" modelio broliuką, kuris naudotų ne rotorinį variklį, kaip „Ro 80", bet paprastą keturių cilindrų benzininį variklį.
Kompanija planavo naująjį „K70" pirkėjams pristatyti Ženevos automobilių parodoje 1969 metais, tačiau dėl finansinių sunkumų, debiutas buvo nukeltas vėlesniam laikui. Visgi laikui atėjusi „Volkswagen" nusipirko „NSU" ir sujungė su „Auto Union", kurią iš „Mercedes Benz" nusipirko 1965 metais.  Jeigu nežinojote, taip gimė moderni „Audi" markė, kuriai prireikė daugybės metų, kad taptu rimtu žaidėju „Premium" segmente.


„Volkswagen" naujojo modelio konvejerį perkėlė į „Salzgitter" gamykla, kurioje šiuo metu yra gaminami „VAG" grupės varikliai.
Įdomiausia yra tai, jog markės atstovai nebuvo pasiruošę „K70" prekybai, tiksliau jo aptarnavimui. Visi „Volkswagen" automobiliai buvo aušinami oru, o „K70" sulaužė šią tradiciją ir turėjo vandeniu aušinamą variklį. Nors automobilis su savimi atsinešė naujovių, tačiau paskui atsitempė ir „NSU" inžinierių paliktą bėdų maišą, kuris buvo itin plonos kėbulo skardos. Ką tai reiškia? Žiemą automobiliai buvo ypatingai jautrūs druskai, kuria buvo barstomi keliai.
Prekybos pradžioje, naujasis „K70" buvo siūlomas su 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 75 arklio galių. Net ir tais laikais daugelis šį automobilį kritikuodavo būtent dėl silpno variklio. „Volkswagen" po trijų metų, 1973, ištaisė šią klaidą ir pradėjo montuoti 1,8 litro benzininius agregatus, kurie išvystė 100 arklio galių. Nors galios jam ir užteko, tačiau ši modifikacija buvo pasiūlyta per naftos krizę, kuri prasidėjo 1973 metų spalį.


1973 metais šį modelį pakeitė visiems gerai pažįstamas „Passat", nors „Volkswagen" iki pat 1975 metų gamino „K70" modelį ir siūlė lygiagrečiai kartu su „Passat". Iš viso „Volkswagen" pardavė 210,082 modelio vienetus.

Negirdėtas modelis? Iškart pasakysime, jog tai nėra tikras „Volkswagen" markės automobilis. Šį modelį sukūrė „NSU" dar 1969 metais, tačiau kai 1970 metais kompaniją įsigijo „Volkswagen", automobilis buvo pardavinėjamas po tautos automobilio vėliava iki 1975 metų.
Iškart paaiškinsime, kodėl šis automobilis yra tinkamas mūsų rubrikai. Nors ir sukurtas „NSU" inžinierių, tačiau tai buvo pirmasis „Volkswagen" markės automobilis, kuris buvo varomas priekiniais varomaisiais ratais. Taip pat tai buvo pirmasis modelis su vandeniu aušinamu varikliu ir pirmasis modelis su priekyje sumontuotu varikliu.


„NSU" prie šio modelio pradėjo dirbti dar 1964 metais. Tuometinio projekto vadovas Clausas Luthe norėjo sukurti mažesnį „NSU Ro 80" modelio broliuką, kuris naudotų ne rotorinį variklį, kaip „Ro 80", bet paprastą keturių cilindrų benzininį variklį.
Kompanija planavo naująjį „K70" pirkėjams pristatyti Ženevos automobilių parodoje 1969 metais, tačiau dėl finansinių sunkumų, debiutas buvo nukeltas vėlesniam laikui. Visgi laikui atėjusi „Volkswagen" nusipirko „NSU" ir sujungė su „Auto Union", kurią iš „Mercedes Benz" nusipirko 1965 metais.  Jeigu nežinojote, taip gimė moderni „Audi" markė, kuriai prireikė daugybės metų, kad taptu rimtu žaidėju „Premium" segmente.


„Volkswagen" naujojo modelio konvejerį perkėlė į „Salzgitter" gamykla, kurioje šiuo metu yra gaminami „VAG" grupės varikliai.
Įdomiausia yra tai, jog markės atstovai nebuvo pasiruošę „K70" prekybai, tiksliau jo aptarnavimui. Visi „Volkswagen" automobiliai buvo aušinami oru, o „K70" sulaužė šią tradiciją ir turėjo vandeniu aušinamą variklį. Nors automobilis su savimi atsinešė naujovių, tačiau paskui atsitempė ir „NSU" inžinierių paliktą bėdų maišą, kuris buvo itin plonos kėbulo skardos. Ką tai reiškia? Žiemą automobiliai buvo ypatingai jautrūs druskai, kuria buvo barstomi keliai.
Prekybos pradžioje, naujasis „K70" buvo siūlomas su 1,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 75 arklio galių. Net ir tais laikais daugelis šį automobilį kritikuodavo būtent dėl silpno variklio. „Volkswagen" po trijų metų, 1973, ištaisė šią klaidą ir pradėjo montuoti 1,8 litro benzininius agregatus, kurie išvystė 100 arklio galių. Nors galios jam ir užteko, tačiau ši modifikacija buvo pasiūlyta per naftos krizę, kuri prasidėjo 1973 metų spalį.


1973 metais šį modelį pakeitė visiems gerai pažįstamas „Passat", nors „Volkswagen" iki pat 1975 metų gamino „K70" modelį ir siūlė lygiagrečiai kartu su „Passat". Iš viso „Volkswagen" pardavė 210,082 modelio vienetus.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų