REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

KrAZ 256B" - trijų ašių sunkvežimis, kuris galėdavo pervežti net 12 tonų krovinį. Šis galiūnas buvo sėkmingai naudojamas kelių tiesime, statybose ir kitose, panašiose srityse.
Šis modelis buvo parduodamas net 40-yje pasaulio šalių. Galingas motoras, puikiai parinkti techniniai komponentai, aukšta prošvaisa ir patikimumas, buvo pagrindinės priežastys, kurios lėmė šio modelio populiarumą.
Dviejų pavarų mechaninė pavarų dėžė galėdavo simetriškai paskirstyti sukimo momentą tarp dviejų varomųjų ašių. „KrAZ" sukūrę inžinieriai teigdavo, jog galėdavo automobilį pritaikyti pagal pirkėjų skonį, o tiksliau norus. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir aplinkos, kuriose turėjo dirbti šis „KrAZ", inžinieriai sumontuodavo net kitokį diferencialą, kuris atlaikytų sunkias sąlygas.

1335468512_2[1]
Sunkvežimis turėjo pusiau elipsines ir nevienodo ilgio linges, hidraulinius amortizatorius užtikrino pakankamai komfortišką važiuoklės darbą. „KrAZ" inžinieriai teigdavo, jog nors šis sunkvežimis ir yra darbinis arklys, tačiau nereikia užmiršti vairuotojo, kuris atlikdavo 50 procentų darbo.
1986 metais, kai Černobilio atominėje elektrinėje įvyko avarija, „KrAZ" gamykla sulaukė specialaus užsakymo. Kompanija privalėjo sukurti specialią „256B" modifikaciją. Kompanija pagamino vos 18 šio modelio vienetų, kurie būtų atsparūs radioaktyviam dirvožemiui, dulkėms ir nuolaužoms.

1335468543_3
Standartinė kabina buvo pakeista mažyte kapsule, kurioje buvo tik vienas mažas langas pro kurį galėtų matyti vairuotojas. Kabina buvo pagaminta iš neįtikėtinai storo metalo, kuris leistų apsaugoti vairuotoją nuo radiacijos.
Tiesa, nežinome ar bent vienas iš šių eksperimentinių egzempliorių išliko, nes visi iki vieno buvo naudojami Černobilio atominės elektrinės zonoje.
Nenustebtume, jeigu keli egzemplioriai rūdyja plyname lauke.

KrAZ 256B" - trijų ašių sunkvežimis, kuris galėdavo pervežti net 12 tonų krovinį. Šis galiūnas buvo sėkmingai naudojamas kelių tiesime, statybose ir kitose, panašiose srityse.
Šis modelis buvo parduodamas net 40-yje pasaulio šalių. Galingas motoras, puikiai parinkti techniniai komponentai, aukšta prošvaisa ir patikimumas, buvo pagrindinės priežastys, kurios lėmė šio modelio populiarumą.
Dviejų pavarų mechaninė pavarų dėžė galėdavo simetriškai paskirstyti sukimo momentą tarp dviejų varomųjų ašių. „KrAZ" sukūrę inžinieriai teigdavo, jog galėdavo automobilį pritaikyti pagal pirkėjų skonį, o tiksliau norus. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir aplinkos, kuriose turėjo dirbti šis „KrAZ", inžinieriai sumontuodavo net kitokį diferencialą, kuris atlaikytų sunkias sąlygas.

1335468512_2[1]
Sunkvežimis turėjo pusiau elipsines ir nevienodo ilgio linges, hidraulinius amortizatorius užtikrino pakankamai komfortišką važiuoklės darbą. „KrAZ" inžinieriai teigdavo, jog nors šis sunkvežimis ir yra darbinis arklys, tačiau nereikia užmiršti vairuotojo, kuris atlikdavo 50 procentų darbo.
1986 metais, kai Černobilio atominėje elektrinėje įvyko avarija, „KrAZ" gamykla sulaukė specialaus užsakymo. Kompanija privalėjo sukurti specialią „256B" modifikaciją. Kompanija pagamino vos 18 šio modelio vienetų, kurie būtų atsparūs radioaktyviam dirvožemiui, dulkėms ir nuolaužoms.

1335468543_3
Standartinė kabina buvo pakeista mažyte kapsule, kurioje buvo tik vienas mažas langas pro kurį galėtų matyti vairuotojas. Kabina buvo pagaminta iš neįtikėtinai storo metalo, kuris leistų apsaugoti vairuotoją nuo radiacijos.
Tiesa, nežinome ar bent vienas iš šių eksperimentinių egzempliorių išliko, nes visi iki vieno buvo naudojami Černobilio atominės elektrinės zonoje.
Nenustebtume, jeigu keli egzemplioriai rūdyja plyname lauke.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų