REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar „Peugeot 308 GTi“ gali lenktynių trasoje būti toks pats greitas kaip ir „Porsche Cayman GT4“? Daugelio atsakymas būtų - ne. Ir iš dalies jūs būsite teisūs. 
Jeigu už „Peugeot“ vairo pasodintume profesionalų lenktynininką, o už „Cayman GT4“ vairo pasodintume mėgėją, kuris Niurburgingą mato tik kokį penktą kartą, tuomet prancūziškas hečbekas turi nemažus šansus lenktynių trasoje įveikti vokišką kupė. Vis dėlto, šį kartą abudu automobilius vairuoja ne iš kelmo spirti automanai, kurie žino kaip reikia išspausti maksimumą iš vairuojamų automobilių.
Iš pradžių susipažinkime su kandidatais. Pirmasis - „Porsche Cayman GT4“, kuris turi 385 arklio galias išvystantį motorą. Šis automobilis profesionalaus vairuotojo rankose Niurburgringą gali įveikti per 7 minutes ir 42 sekundes.
Tuo tarpu „Peugeot 308 GTi“ turi vos 1,6 litro darbinio tūrio, 270 arklio galių išvystantį variklį. „Peugeot“ su šiuo automobiliu niekada nebandė pagerinti priekiniais ratais varomų automobilių rekordo, tačiau keletas „308 GTi“ savininkų ne vieną kartą įrodė, jog šis hečbekas Niurburgringą gali įveikti per maždaug 8 minutes.
Teoriškai, prancūziškas hečbekas neturi net menkiausios galimybės aplenkti ar prisivyti „Porsche Cayman GT4“. Bet tik teoriškai...

VIDEO


Ar „Peugeot 308 GTi“ gali lenktynių trasoje būti toks pats greitas kaip ir „Porsche Cayman GT4“? Daugelio atsakymas būtų - ne. Ir iš dalies jūs būsite teisūs. 
Jeigu už „Peugeot“ vairo pasodintume profesionalų lenktynininką, o už „Cayman GT4“ vairo pasodintume mėgėją, kuris Niurburgingą mato tik kokį penktą kartą, tuomet prancūziškas hečbekas turi nemažus šansus lenktynių trasoje įveikti vokišką kupė. Vis dėlto, šį kartą abudu automobilius vairuoja ne iš kelmo spirti automanai, kurie žino kaip reikia išspausti maksimumą iš vairuojamų automobilių.
Iš pradžių susipažinkime su kandidatais. Pirmasis - „Porsche Cayman GT4“, kuris turi 385 arklio galias išvystantį motorą. Šis automobilis profesionalaus vairuotojo rankose Niurburgringą gali įveikti per 7 minutes ir 42 sekundes.
Tuo tarpu „Peugeot 308 GTi“ turi vos 1,6 litro darbinio tūrio, 270 arklio galių išvystantį variklį. „Peugeot“ su šiuo automobiliu niekada nebandė pagerinti priekiniais ratais varomų automobilių rekordo, tačiau keletas „308 GTi“ savininkų ne vieną kartą įrodė, jog šis hečbekas Niurburgringą gali įveikti per maždaug 8 minutes.
Teoriškai, prancūziškas hečbekas neturi net menkiausios galimybės aplenkti ar prisivyti „Porsche Cayman GT4“. Bet tik teoriškai...

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų