REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kiekvienas vyras per savo gyvenimą turi pasodinti medį, pastatyti namą ir užauginti sūnų“ - šį pasakymą turbūt girdėjo daugelis. Tačiau, jeigu esate automanas, mes manome, jog turėtume pridėti dar vieną darbą - atrestauruoti automobilį.
Istorijų, kaip vienas ar kitas automanas išgelbėja automobilį yra labai daug, tačiau šioje istorijoje pagrindinį vaidmenį atliekantis „Chevrolet Camaro“ yra ypatingas dėl labai paprastos priežasties - tai buvo pirmasis „Chevrolet Camaro“ modelis išriedėjęs pro gamyklos vartus 1967 metais.
„Chevrolet Camaro“ su „N100001“ kėbulo numeriu nuo kitų „Camaro“ skiriasi ne tik įspūdinga istorija, bet ir tuo, jog jis turi 3.8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį ir 3 bėgių automatinę pavarų dėžę.
Pirmieji „Camaro“ modeliai buvo skirti įvairioms automobilių parodoms, reklamoms ir kitiems renginiams, kurie padėtų populiarinti „Camaro“ vardą. Pasibaigus pramogoms, įsigyti šį automobilį panoro viena „Chevrolet“ atstovybė iš saulėtosios Kalifornijos.
Automobilis atstovybėje prastovėjo net tris metus, kol surado žmogų, kuris panorėtų įsigyti labai retą „Camaro“ egzempliorių.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže išgirsite ne tik šio puikaus automobilio istoriją, bet ir pamatysite kaip nuo 2010 metų jis buvo restauruojamas.

„Kiekvienas vyras per savo gyvenimą turi pasodinti medį, pastatyti namą ir užauginti sūnų“ - šį pasakymą turbūt girdėjo daugelis. Tačiau, jeigu esate automanas, mes manome, jog turėtume pridėti dar vieną darbą - atrestauruoti automobilį.
Istorijų, kaip vienas ar kitas automanas išgelbėja automobilį yra labai daug, tačiau šioje istorijoje pagrindinį vaidmenį atliekantis „Chevrolet Camaro“ yra ypatingas dėl labai paprastos priežasties - tai buvo pirmasis „Chevrolet Camaro“ modelis išriedėjęs pro gamyklos vartus 1967 metais.
„Chevrolet Camaro“ su „N100001“ kėbulo numeriu nuo kitų „Camaro“ skiriasi ne tik įspūdinga istorija, bet ir tuo, jog jis turi 3.8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį ir 3 bėgių automatinę pavarų dėžę.
Pirmieji „Camaro“ modeliai buvo skirti įvairioms automobilių parodoms, reklamoms ir kitiems renginiams, kurie padėtų populiarinti „Camaro“ vardą. Pasibaigus pramogoms, įsigyti šį automobilį panoro viena „Chevrolet“ atstovybė iš saulėtosios Kalifornijos.
Automobilis atstovybėje prastovėjo net tris metus, kol surado žmogų, kuris panorėtų įsigyti labai retą „Camaro“ egzempliorių.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže išgirsite ne tik šio puikaus automobilio istoriją, bet ir pamatysite kaip nuo 2010 metų jis buvo restauruojamas.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų