REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas inžinierius norintis sukurti greitą, stabilų automobilį, visada atsižvelgia į būsimo automobilio aerodinamiką. Nors gamintojai į automobilių aerodinamiką rimtai pradėjo atsižvelgti tik prieš porą dešimtmečių, tačiau kiekvienas šiuolaikinis automobilis kuriamas su mintimi ne tik apie saugumą, bet ir apie aplodismentų vertą oro pasipriešinimo koeficientą.
Tačiau „Ferrari“ į automobilių aerodinamiką žiūri rimčiau negu kuris nors kitas gamintojas. Italai turi atskirą inžinierių grupelę, kuri rūpinasi tik automobilių aerodinamika. Kai naujas automobilis būna dar tik ankstyvoje kūrimo stadijoje, jų patarimai ir pastabos keičia naujų modelių formas. Vis dėlto, italai iš kitų išsiskiria tuo, kad kiekvienas kėbulo išlinkimas ar oro paėmimo anga automobilyje atsirado ne dėl to, kad dizaineriams tai patiko. Tikrai ne. Kiekvienas iškilimas ar oro paėmimo anga atsirado dėl geresnių automobilio aerodinaminių savybių. Puikus to pavyzdys yra naujasis „Ferrari 488 GTB“.
Tai nėra tik subtiliai atnaujintas „458 Italia“. Nepaisant naujo variklio, kuris išvysto žymiai didesnę galią, naujasis „488 GTB“ pasižymi net 50% geresniu oro pasipriešinimo koeficientu ir 50% didesne prispaudžiamąją jėga. Tad šį kartą pasižiūrėsime kaip naujame „488 GTB“ veikia įvairios kėbulo detalės, kurios padeda itališkam super-automobiliui prisijaukinti vėją.
Kampuota dėžutė
Ar pamatę automobilį atkreipėte į buferio viduryje esančią angą? Spėjame, kad ne. Tačiau būtent šios oro paėmimo angos dėka oras paskirstomas į kairę ir į dešinę pusę. Ši smulki detalė padeda orą nukreipti nuo viršutinės automobilio dalies.

Kiekvienas inžinierius norintis sukurti greitą, stabilų automobilį, visada atsižvelgia į būsimo automobilio aerodinamiką. Nors gamintojai į automobilių aerodinamiką rimtai pradėjo atsižvelgti tik prieš porą dešimtmečių, tačiau kiekvienas šiuolaikinis automobilis kuriamas su mintimi ne tik apie saugumą, bet ir apie aplodismentų vertą oro pasipriešinimo koeficientą.
Tačiau „Ferrari“ į automobilių aerodinamiką žiūri rimčiau negu kuris nors kitas gamintojas. Italai turi atskirą inžinierių grupelę, kuri rūpinasi tik automobilių aerodinamika. Kai naujas automobilis būna dar tik ankstyvoje kūrimo stadijoje, jų patarimai ir pastabos keičia naujų modelių formas. Vis dėlto, italai iš kitų išsiskiria tuo, kad kiekvienas kėbulo išlinkimas ar oro paėmimo anga automobilyje atsirado ne dėl to, kad dizaineriams tai patiko. Tikrai ne. Kiekvienas iškilimas ar oro paėmimo anga atsirado dėl geresnių automobilio aerodinaminių savybių. Puikus to pavyzdys yra naujasis „Ferrari 488 GTB“.
Tai nėra tik subtiliai atnaujintas „458 Italia“. Nepaisant naujo variklio, kuris išvysto žymiai didesnę galią, naujasis „488 GTB“ pasižymi net 50% geresniu oro pasipriešinimo koeficientu ir 50% didesne prispaudžiamąją jėga. Tad šį kartą pasižiūrėsime kaip naujame „488 GTB“ veikia įvairios kėbulo detalės, kurios padeda itališkam super-automobiliui prisijaukinti vėją.
Kampuota dėžutė
Ar pamatę automobilį atkreipėte į buferio viduryje esančią angą? Spėjame, kad ne. Tačiau būtent šios oro paėmimo angos dėka oras paskirstomas į kairę ir į dešinę pusę. Ši smulki detalė padeda orą nukreipti nuo viršutinės automobilio dalies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Pilvą kutenanti aerodinamika
Pro priekiniame buferyje esančią patekęs oras niekur nepradingsta. Kaip matote patys, jis patenka po automobiliu, o ten sklendžiantį orą pasitinka net šeši skirtingo ilgio pelekai, kurie dar kartelį paskirsto orą ir tokiu būdu padidina automobilio prispaudžiamąją jėgą.

REKLAMA

2


Galinio spoilerio svarba
„Ferrari 488 GTB“ turi fiksuotą galinį spoilerį, kuris pozicijos nekeičia. „Ferrari“ inžinieriai norėdami pagerinti galinės automobilio dalies sukibimą su kelio danga, atsisakė poziciją keičiančio spoilerio. Vietoj to - galinėje automobilio dalyje veikia du komponentai. Vienas iš jų - šis mažytis spoileris.

3


Oro paėmimo angos gale
Antrasis pagalbininkas leidžiantis prispausti galinę automobilio dalį - dvi oro paėmimo angos. Tačiau už šių oro paėmimo angų slepiasi du tarpiniai suslėgto oro aušintuvai. Galima sakyti, jog šios oro paėmimo angos atlieka du darbus. Sukuria prispaudžiamąją jėgą ir aušina intercoolerius.

4


Galinis difuzorius
Ar matote skirtumą? Mažytis spoileris nusileidžia, kai automobilio greitis pasiekia 130 km/val. Pasak „Ferrari“ kompanijos atstovų, būtent ši mažytė detalė važiuojant 250 km/val. sukuria net 317 kilogramų prispaudžiamąją jėgą!

5


6

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų