„AdBlue“
Norint sukurti „Euro 6“ reikalavimus atitinkantį variklį, inžinieriai privalo atlikti keletą rimtų pakeitimų. Visi „Euro 6“ reikalavimus atitinkantys dyzeliniai varikliai turės naujos kartos „SCR“ katalizatorius. „SCR“ arba „Selective Catalytic Reduction“ - selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistema, naudojanti katalizatorių. Šią sistemą sudaro katalizatorius, dozatorius, purkštukas ir AdBlueskysčio bakas. Išmetamosios dujos yra nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių. Tuo pačiu metu į katalizatorių yra purškiamas AdBluetirpalas.
„PSA“ inžinieriai norėdami užtikrinti šios sistemos sklandų darbą, sumontavo net tris skirtingus daviklius, kurie stebi visos sistemos darbą. Kadangi sklandus sistemos darbas vyksta ne mažesnėje negu 180 laipsnių temperatūroje, kiekvienas iš trijų daviklių stebi ar išmetamosios dujos yra pasiekusios darbinę temperatūrą.
Kiekvienas gamintojas savo automobilius aprūpina skirtingos talpos bakeliais, kuriame yra AdBlue skystis. Kadangi šį kartą kalbame apie „PSA“ koncerno kūrinį, kiekvienas 2.0 litrų dyzelinis motoras turi 17 litrų talpos bakelį, kuriame yra anksčiau paminėtas AdBlue tirpalas. Vadovaujantis „Peugeot“ kompanijos atstovai, 17 litrų šio skysčio turėtų užtekti maždaug 20 tūkst. kilometrų. Tačiau perskaičius kelių dešimčių „BlueHDI“ savininkų atsiliepimus, dauguma iš jų su 17 litrų talpos AdBlue skysčiu sugeba nuvažiuoti 25 ar net 30 tūkst. kilometrų.
Naujos sistemos eksploatacijos kaštai mažai kuo skiriasi nuo tų, kurios anksčiau neturėjo AdBlue tirpalo. Priklausomai nuo kolonėlės įkainių, vienas litras AdBlue skysčio kainuoja maždaug 0.50 - 1.50 Eur.