REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Citroen“ šio mėnesio pradžioje pristatė įsimenančio dizaino „Aircross“ - padidinto pravažumo automobilį, kuris atrodo kaip visureigis, tačiau kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis.
„Aircross“ išsiskiria ne tik akį traukiančiomis kėbulo linijomis, bet ir hibridine jėgaine. Prancūziškas koncepcinis automobilis naudoja hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1.6 litro benzininis ir elektrinis motorai. Bendras šios jėgainės pajėgumas siekia 313 arklio galių.
Tai nėra tas automobilis, kuris galėtų pademonstruoti puikų pravažumą. „Aircross“ neturi tradicinės keturių varančiųjų ratų pavaros. Vidaus degimo variklis suka priekinius ratus, tuo tarpu ant priekinės ašies tūpintis elektrinis motoras suka galinius ratus.
„Aircross“, kol kas, yra koncepcinis automobilis. Nors šis modelis buvo sukurtas ant modulinės „PSA“ inžinierių sukurtos platformos, o tai reiškia, kad norint pradėti serijinę šio modelio gamybą, prancūzai neprivalės investuoti milžiniškų sumų ir pritaikyti futuristiškai atrodantį „visureigį“ bendro naudojimo keliams.

„Citroen“ šio mėnesio pradžioje pristatė įsimenančio dizaino „Aircross“ - padidinto pravažumo automobilį, kuris atrodo kaip visureigis, tačiau kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis.
„Aircross“ išsiskiria ne tik akį traukiančiomis kėbulo linijomis, bet ir hibridine jėgaine. Prancūziškas koncepcinis automobilis naudoja hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1.6 litro benzininis ir elektrinis motorai. Bendras šios jėgainės pajėgumas siekia 313 arklio galių.
Tai nėra tas automobilis, kuris galėtų pademonstruoti puikų pravažumą. „Aircross“ neturi tradicinės keturių varančiųjų ratų pavaros. Vidaus degimo variklis suka priekinius ratus, tuo tarpu ant priekinės ašies tūpintis elektrinis motoras suka galinius ratus.
„Aircross“, kol kas, yra koncepcinis automobilis. Nors šis modelis buvo sukurtas ant modulinės „PSA“ inžinierių sukurtos platformos, o tai reiškia, kad norint pradėti serijinę šio modelio gamybą, prancūzai neprivalės investuoti milžiniškų sumų ir pritaikyti futuristiškai atrodantį „visureigį“ bendro naudojimo keliams.

REKLAMA


[nqspoll id="171"]

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų